Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 17 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 241
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Berichten
    605
    Thanks
    355
    649 waarderingen in 208 posts
    Hee jongens!

    Ik heb een vraag. Niet perse om een product maar meer om een volgorde van te schieten producten.
    Ik heb dit jaar 7 boxen namelijk:

    Geisha:
    Freestyle box
    Escape from hell

    Rubro event:
    Triple treasure
    Horizon z3
    Transbomber box

    Pangu:
    Smash box 3
    Garden party 3

    Nu wil ik om 00:00 4 boxen schieten, de rest in de avond.
    Welke zal ik tot 00:00 bewaren?
    Ik dacht sowieso aan de escape from hell, wat jullie?

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blup Bekijk bericht
    Hee jongens!

    Ik heb een vraag. Niet perse om een product maar meer om een volgorde van te schieten producten.
    Ik heb dit jaar 7 boxen namelijk:

    Geisha:
    Freestyle box
    Escape from hell

    Rubro event:
    Triple treasure
    Horizon z3
    Transbomber box

    Pangu:
    Smash box 3
    Garden party 3

    Nu wil ik om 00:00 4 boxen schieten, de rest in de avond.
    Welke zal ik tot 00:00 bewaren?
    Ik dacht sowieso aan de escape from hell, wat jullie?
    Ik denk dat je vraag toch meer hier past http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...-project/page3

    En om antwoord op je vraag te geven: Ik zou de boxen van Pangu de Horizon Z3 met de Escape from Hell bewaren tot 00:00. Ik denk dat de Z3 gemakkelijk aan de Escape gekoppeld kan worden of op zijn minst de waaier.

  3. #33
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Pangu boxen en escape from hell inderdaad voor 12 uur en de transbomber eventueel als finale box of zo.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  4. #34
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Ik sluit me bij kwintos aan...

  5. #35
    VWC-Lid Knalpak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Berichten
    932
    Thanks
    998
    486 waarderingen in 210 posts
    zit nog een beetje te twijfelen wat ik graag nog wil kopen heb nog een budget van rond de 200 euro.

    Zat te denken aan 2x transbomber (als finale) en 1x stars over barcelona by orthen en dan nog een gratis cakebox erbij (boxen actie)

    Of 2x final fate met nog want random pijlen en cakes.

    Of jullie hebben misschien een beter idee wat te halen

  6. #36
    VWC-Lid Altijdwat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2014
    Berichten
    860
    Thanks
    395
    512 waarderingen in 208 posts
    Sunbeam 1 of Sunbeam 4 ?
    Schijnt dat ze ook niet overal even goed presteerden? Dus misschien zit daar ook nog verschil in dan enkel de kleur bij dezen?

  7. #37
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht
    Sunbeam 1 of Sunbeam 4 ?
    Schijnt dat ze ook niet overal even goed presteerden? Dus misschien zit daar ook nog verschil in dan enkel de kleur bij dezen?
    Dat klopt bij de sunbeam 1 schieten sommige eerst een rij met alleen blauwe comets en dan een rij met alleen gouden tails.Maar ik vind persoonlijk de sunbeam 4 mooier.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  8. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Vraagje aan de kenners: weet iemand een mooie cake (geen cakebox) met mooie gouden boeketten liefst meerdere salvo's? De 3e cake van de cakebox Color Cream van Vuurwerkmania vind ik zo vet, maar helaas niet los verkrijgbaar. Weet iemand een cake die er op lijkt?

  9. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
    Vraagje aan de kenners: weet iemand een mooie cake (geen cakebox) met mooie gouden boeketten liefst meerdere salvo's? De 3e cake van de cakebox Color Cream van Vuurwerkmania vind ik zo vet, maar helaas niet los verkrijgbaar. Weet iemand een cake die er op lijkt?
    Lijkt er niet op maar de Valencia van wolff eindigt met mooie goud salvo's.

  10. Deze gebruiker waardeert Fireworksfamily123 voor het bericht:


  11. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Ik ben al een tijdje aan het twijfelen over mijn laatste bestelling. Wat raden jullie aan?

    Ik heb voor mijn W-shape al drie keer de yellow river van pangu. Ben ik voor mijn laatste bestelling uitgekomen op 2 opties om deze shape mee aan te vullen en daarnaast los af te steken.

    Optie 1: van vuurwerktotaal 1x Capital 1x Distraxion en van rubro een karton (12x) lucky number 19/valk 19/big 19.

    Optie 2: van vuurwerktotaal 3x Capital 1x Distraxion, van Wolff 3x Cruelty


    Bij optie 1 zijn de capital en distraxion om los af te steken en gaan er een paar big 19 cakes op de w shape bij de yellow rivers. Ik verwacht dan in totaal 8 cakes over te houden om los af te kunnen steken.

    Bij optie 2 komen in plaats van de big 19 cakes 2 extra capitals en 3 stuks cruelty samen met de yellow rivers op de w shape. In dat geval houd ik alleen de distraxion over om los te schieten.


    Optie 2 lijkt mij het allermooist op de W-shape maar ik vind dat ik dan weinig over houd om tussendoor te stoken. Ik ben dus benieuwd wat jullie het mooist of verstandigst lijkt. Wat zouden jullie voor jullie zelf kiezen of wat zien jullie mij het liefste doen?

    Alvast bedankt voor jullie hulp!

  12. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2014
    Locatie
    Delft
    Berichten
    879
    Thanks
    1.117
    212 waarderingen in 116 posts
    Ik had dit al eerder geplaatst maar zonder enige reactie van iemand, dus doe ik het ff opnieuw.

    Ik zit met een budget rond de 300 euro met toegang tot Vuurwerktotaal, Zena en Vuurwerkmania.
    Heb vorig jaar onder andere deze toppers gehad: zena cakebox, triumph, golden box, Massive.
    Maar wil toch wel graag wat nieuws/anders, dus hebben jullie tips of aanraders?

  13. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joppiesaus Bekijk bericht
    Ik had dit al eerder geplaatst maar zonder enige reactie van iemand, dus doe ik het ff opnieuw.

    Ik zit met een budget rond de 300 euro met toegang tot Vuurwerktotaal, Zena en Vuurwerkmania.
    Heb vorig jaar onder andere deze toppers gehad: zena cakebox, triumph, golden box, Massive.
    Maar wil toch wel graag wat nieuws/anders, dus hebben jullie tips of aanraders?
    Ik vind de Finest Box van zena echt een epische bak. Ik heb me niet heel erg verdiept in zena maar kijk bij de nieuwe producten naar de Frigg en Baldur, de brocade blue, en uiteraard de feuerblitz.
    Bij vuurwerktotaal is veel nieuw spul weer veelbelovend. De distraxion en de capital vond ik erg gaaf maar ook de fifty fifty en de turning neon en de flowmotion! Neem ook even een kijkje naar de rebound box!
    Van vuurwerkmania vind ik de bad@ss box er veelbelovend uit zien en die was in de actie laatst ook fantastisch geprijsd! De scar is natuurlijk een topper en de we like it en de ambush zijn ook aan te raden.

    Eigenlijk heb je met deze drie importeurs al teveel om aan te raden! Zijn de collecties bij een winkel te halen met goede korting?

  14. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2014
    Locatie
    Delft
    Berichten
    879
    Thanks
    1.117
    212 waarderingen in 116 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
    Ik vind de Finest Box van zena echt een epische bak. Ik heb me niet heel erg verdiept in zena maar kijk bij de nieuwe producten naar de Frigg en Baldur, de brocade blue, en uiteraard de feuerblitz.
    Bij vuurwerktotaal is veel nieuw spul weer veelbelovend. De distraxion en de capital vond ik erg gaaf maar ook de fifty fifty en de turning neon en de flowmotion! Neem ook even een kijkje naar de rebound box!
    Van vuurwerkmania vind ik de bad@ss box er veelbelovend uit zien en die was in de actie laatst ook fantastisch geprijsd! De scar is natuurlijk een topper en de we like it en de ambush zijn ook aan te raden.

    Eigenlijk heb je met deze drie importeurs al teveel om aan te raden! Zijn de collecties bij een winkel te halen met goede korting?
    Heb helaas geen beachikking over een auto dus ik moet het in de buurt halen en heb geen kortingen in de buurt helaas.

  15. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Berichten
    605
    Thanks
    355
    649 waarderingen in 208 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
    Vraagje aan de kenners: weet iemand een mooie cake (geen cakebox) met mooie gouden boeketten liefst meerdere salvo's? De 3e cake van de cakebox Color Cream van Vuurwerkmania vind ik zo vet, maar helaas niet los verkrijgbaar. Weet iemand een cake die er op lijkt?
    Misschien de pyros delight van zena?

  16. Deze gebruiker waardeert Blup voor het bericht:


  17. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joppiesaus Bekijk bericht
    Heb helaas geen beachikking over een auto dus ik moet het in de buurt halen en heb geen kortingen in de buurt helaas.
    Aii en ook de Bulk drie daagse van mania gemist? Probeer dan een liefhebber te vinden waarbij je kan mee bestellen!

Pagina 3 van 17 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •