Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 24 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 346

Discussie: Fallas 2017

  1. #46
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Burning Salvo Bekijk bericht
    Heel mooi positief stukje over Fallas die toch een aardig totaalbeeld gaf en enkele minuten wat he festival inhoud. Er had alleen nog wel een stukje over de avond shows mogen gaan.
    Ja ik zat met smart te wachten op beelden van een straatmascleta of castillo. Desalniettemin toch erg genoten van de uitzending.

  2. #47
    VWC-Lid jwtjuh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2009
    Berichten
    696
    Thanks
    579
    839 waarderingen in 357 posts
    De uitzending zal wel meer gericht zijn op het grote publiek. Desalniettemin erg genoten. Bedankt voor het uploaden Burning Salvo!

    Ik zou komend jaar niet naar Valencia gaan, maar als ik deze beelden zo zie, begint het toch weer te kriebelen hoor

    Jwtjuh
    [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

  3. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Berichten
    422
    Thanks
    122
    536 waarderingen in 211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jwtjuh Bekijk bericht
    De uitzending zal wel meer gericht zijn op het grote publiek. Desalniettemin erg genoten. Bedankt voor het uploaden Burning Salvo!

    Ik zou komend jaar niet naar Valencia gaan, maar als ik deze beelden zo zie, begint het toch weer te kriebelen hoor

    Jwtjuh
    Toch zou ik gaan JW Gezellig

  4. #49
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Uiteraard, gewoon boeken .
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  5. #50
    VWC-Lid jwtjuh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2009
    Berichten
    696
    Thanks
    579
    839 waarderingen in 357 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door issie Bekijk bericht
    Toch zou ik gaan JW Gezellig
    Hahahah ik zat erop te wachten
    Misschien toch maar voor een paar daagjes ofzo. Ik ben er nog niet over uit...

    Jwtjuh
    [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

  6. #51
    VWC-Lid fireworkaddict's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 september 2005
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    562
    Thanks
    358
    489 waarderingen in 220 posts
    Bij mij was het de bedoeling om voor 5 daagjes te gaan...
    Maar "helaas" was het kiezen of delen en ga ik 3 weken naar Cuba toe. Geen straf dus, maar het vakantiepotje is daarmee aardig leeg geschud.

    Heeeeeel misschien pak ik nog een last minute om voor 2 dagen te gaan. Vorig jaar waren er plots ook nog een paar goedkope vliegtickets beschikbaar. Dan slaap ik wel in de burgerking

  7. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2015
    Berichten
    4
    Thanks
    0
    22 waarderingen in 4 posts
    hallo allemaal, ik ben hier zelf nog nooit heen geweest. Maar zou in 2017 toch mijn 1ste trip naar Valencia willen maken. Maar voor mij is alles totaal onbekend kwa hotel/appartement enz. Heeft er misschien iemand informatie, suggesties waar ik het beste een hotel kan boeken? en nog informatie over de Fallas zelf?

    Grtz!

  8. Deze gebruiker waardeert freakr90 voor het bericht:


  9. #53
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freakr90 Bekijk bericht
    hallo allemaal, ik ben hier zelf nog nooit heen geweest. Maar zou in 2017 toch mijn 1ste trip naar Valencia willen maken. Maar voor mij is alles totaal onbekend kwa hotel/appartement enz. Heeft er misschien iemand informatie, suggesties waar ik het beste een hotel kan boeken? en nog informatie over de Fallas zelf?

    Grtz!
    ik zou hier eens gaan neuzen:
    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...as-de-Valencia!


    btw ik heb eindelijk vrij kunnen regelen en 2017 zal ook mijn eerste fallas gaan worden.... (ik schaam me wel een beetje )

  10. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2015
    Berichten
    4
    Thanks
    0
    22 waarderingen in 4 posts
    Top bedankt! (haha, ik eigenlijk ook wel) maar voor alles is een 1ste keer toch, beter te laat dan nooit :P

  11. Deze gebruiker waardeert freakr90 voor het bericht:


  12. #55
    VWC-Lid jwtjuh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2009
    Berichten
    696
    Thanks
    579
    839 waarderingen in 357 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    btw ik heb eindelijk vrij kunnen regelen en 2017 zal ook mijn eerste fallas gaan worden.... (ik schaam me wel een beetje )
    Vet man!! Je gaat het geweldig vinden. Ga je nog filmen?

    Jwtjuh
    [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

  13. Deze gebruiker waardeert jwtjuh voor het bericht:


  14. #56
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    ik zou hier eens gaan neuzen:
    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...as-de-Valencia!


    btw ik heb eindelijk vrij kunnen regelen en 2017 zal ook mijn eerste fallas gaan worden.... (ik schaam me wel een beetje )
    Dat wordt de eerste BACO van jou dus!!
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  15. Deze gebruiker waardeert Nitraat12 voor het bericht:


  16. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Berichten
    985
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 1 post
    Eerste Mascleta ruim op tijd aanwezig zijn zodat je vooraan staat. Eerste maakt het meeste indruk dus zo dichtbij als mogelijk staan.

  17. #58
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Gisteren zijn de eerste beelden van de nieuwe poppen bekend geworden:

    http://www.cendradigital.com/2016/11...las-de-primera
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  18. Deze 5 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


  19. #59
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freakr90 Bekijk bericht
    Top bedankt! (haha, ik eigenlijk ook wel) maar voor alles is een 1ste keer toch, beter te laat dan nooit :P
    Zo is dat ook wel weer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jwtjuh Bekijk bericht
    Vet man!! Je gaat het geweldig vinden. Ga je nog filmen?
    Jwtjuh
    Ik ga denk ik nog wel e.e.a. filmen ja, maar vooral ga ik genieten en het fallas maar eens goed beleven

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
    Dat wordt de eerste BACO van jou dus!!
    zucht...vooruit dan maar...maar dan is de tweede van jou hahaha

  20. Deze 2 gebruikers waarderen bassie1978 voor het bericht:


  21. #60
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    En het officiële programma voor 2017 is bekend :



    Fallas 2017 :: (Voorlopig) Programma



    Dit is het voorlopige programma van alle hoofdactiviteiten tijdens Fallas 2017, uitgegeven door de Junta Central Fallera. Zodra het definitieve programma bekend is, zullen wij het in dit concept verwerken en bekend maken via de website en de facebook pagina.

    Tijden kunnen soms nog veranderen en evenementen kunnen worden gewijzigd en/of afgelast. Hou onze website in de gaten voor wijzigingen en afgelastingen.

    Het officiële programma bevat slechts een klein deel van alle activiteiten, evenementen en vuurwerkshows die plaatsvinden tijdens de fallas week. Het échte feest word in de straten gevierd! Iedere falla vereniging heeft haar eigen 'onofficiële' programma en dat zijn er ongeveer 300. Wij proberen de meest interessante onofficiële evenementen te verzamelen op onze pagina "Straat programma".

    2 februari (Donderdag)
    21:30 - Gala de pirotecnia


    3 februari (Vrijdag)
    20:00 - Opening ceremonie voor de Ninot tentoonstelling in het wetenschapsmuseum in de stad van kunst en wetenschappen gelegen in de oude rivierbedding..
    Direct na de ceremonie is er een siervuurwerk show.
    De Ninot tentoonstelling is tot 15 maart dagelijks geopend van 10:00 tot 20:00


    4 februari (Zaterdag)
    12:00 - Presentatie van het officiële 2017 Fallas boek én de verschillende activiteiten die worden gehouden tijdens de Ninot tentoonstelling in het wetenschapsmuseum.


    26 februari (Zondag)
    7:30 - Despertà (Optocht met grote knalerwten om Valencia wakker te maken voor de opening van de Fallas.) Vanaf Carrer de La Pau tot Plaza del Ayuntamiento.
    Direct na de Despertà een korte Mascletà (Knalvuurwerkshow voor overdag) op het Plaza Del Ayuntamiento.
    12:30 - Optocht van muziekbandjes vanaf Plaza de la Virgin tot Plaza del Ayuntamiento. Verschillende muziekbandjes spelen typische Valenciaanse muziek.
    13:45 - Alle muziekbandjes spelen tegelijk het lied "El Fallero", het thema lied voor Las Fallas.
    14:00 - Mascletà op Plaza Del Ayuntamiento.
    20:00 - La Cridà. De officiële opening van het Fallas festival bij het Torres de Serranos. Duizenden leden van falla verenigingen en toeschouwers komen hier bij elkaar om de opening mee te maken. Er komt een spectaculaire lichtshow met muziek en vuurwerk. De Fallera Mayor van Fallas 2017 (De koningin van Las Fallas) zal samen met haar hofdames het festival openen en iedereen uitnodigen om naar Valencia te komen.
    Direct na de Cridà komt er een spectaculaire siervuurwerkshow.


    1 maart (Woensdag) tot en met 4 maart (zaterdag)
    14:00 - Mascletà op Plaza Del Ayuntamiento


    4 maart (Zaterdag)
    14:00 - Mascletà op Plaza Del Ayuntamiento
    18:00 - Ninot Parade. Vertrek vanaf de Glorieta tuin, vervolgens via Carrer de La Pau langs het Plaza Del Ayuntamiento. De optocht eindigt op Av. Del Marques de Sotelo.
    00:00 - Mascletà Nocturna (Knalvuurwerkshow in het donker) op Plaza Del Ayuntamiento


    5 maart (Zondag)
    14:00 - Mascletà op Plaza Del Ayuntamiento


    6 maart (Maandag)
    14:00 - Mascletà op Plaza Del Ayuntamiento


    7 maart (Dinsdag) tot en met 9 maart (Donderdag)
    14:00 - Mascletà op Plaza Del Ayuntamiento


    10 maart (Vrijdag)
    12:00 - 48ste editie van een autorace met antieke auto's op Plaza Del Ayuntamiento


    11 maart (Zaterdag)
    14:00 - Mascletà op Plaza Del Ayuntamiento
    00:00 - Mascletà nocturna (Knalvuurwerkshow in het donker) op Plaza Del Ayuntamiento


    12 maart (Zondag) en 13 maart (Maandag)
    14:00 - Mascletà op Plaza Del Ayuntamiento


    14 maart (Dinsdag)
    14:00 - Mascletà op Plaza Del Ayuntamiento
    17:00 - Sluitingsceremonie van de kinder ninot tentoonstelling in het wetenschapsmuseum in de stad van kunst en wetenschappen gelegen in de oude rivierbedding.


    15 maart (Woensdag)
    09:00 - La Plantà; Alle kinderfalla's worden geplaatst, overal in de stad.
    14:00 - Mascletà op Plaza Del Ayuntamiento
    17:00 - Sluitingsceremonie van de ninot tentoonstelling in het wetenschapsmuseum in de stad van kunst en wetenschappen gelegen in de oude rivierbedding.
    17:30 - Onthulling van de ninot die voor het vuur wordt gespaard en in het Fallas museum komt te staan.
    00:00 - Eerste siervuurwerkshow in het Turia park, tussen de bruggen Puente De La Exposición en Puente De Les Flores. (Paseo de la Alameda)


    16 maart (Donderdag)
    08:00 - La Plantà; Alle grote falla's worden geplaatst, overal in de stad.
    14:00 - Mascletà op Plaza Del Ayuntamiento
    16:30 - Prijsuitreiking en ceremonie voor de kinderfalla's, op het podium voor het gemeentehuis op Plaza Del Ayuntamiento
    00:00 - Tweede siervuurwerkshow in het Turia park, tussen de bruggen Puente De La Exposición en Puente De Les Flores. (Paseo de la Alameda)


    17 maart (Vrijdag)
    09:30 - Prijsuitreiking en ceremonie voor de Falla's en voor de verlichtte straten, op het podium voor het gemeentehuis op Plaza Del Ayuntamiento
    14:00 - Mascletà op Plaza Del Ayuntamiento
    15:30 - Eerste dag van het bloemenoffer. Duizenden fallera's lopen vanuit alle wijken van Valencia door onder andere Carrer de La Pau richting Plaza de la Virgin om een anjer te brengen ter ere van Virgen de los Desamparados (Beschermheilige van de hulpbehoevenden). Deze processie duurt ongeveer tot middernacht.
    01:00 - Derde siervuurwerkshow in het Turia park, tussen de bruggen Puente De La Exposición en Puente De Les Flores. (Paseo de la Alameda)


    18 maart (Zaterdag)
    11:00 - Eerbetoon aan dichter Maximiliano Thous, bij zijn monument op het kruispunt tussen Carrer de Maximiliano Thous en Carrer de Sagunt
    12:00 - Eerbetoon aan letterzetter Maestro José Serrano, bij zijn monument op het pleintje bij de kruising Av. Del Regne de Valencia en Carrer de Borriana
    14:00 - Mascletà op Plaza Del Ayuntamiento
    15:30 - Tweede dag van het bloemenoffer. Duizenden fallera's lopen vanuit alle wijken van Valencia door onder andere Carrer de La Pau richting Plaza de la Virgin om een anjer te brengen ter ere van Virgen de los Desamparados (Beschermheilige van de hulpbehoevenden). Deze processie duurt ongeveer tot 01:00.
    01:30 - Nit Del Foc, de grootste en meest belangrijke siervuurwerkshow in het Turia park, tussen de bruggen Puente De La Exposición en Puente De Les Flores. (Paseo de la Alameda)


    19 maart (Zondag)
    11:00 - Bloemenoffer door de fallera mayor en de fallera mayor infantil, samen met de corte d'honor (hofdames) op de brug Puente de San José
    14:00 - Mascletà op Plaza Del Ayuntamiento
    19:00 - Cabalgata del Fuego (Vuurparade) waarbij het vuur letterlijk de stad in word gebracht. Hij begint om 19:00 op het kruispunt tussen Carrer de Rusafa en Carrer de Colón en eindigt met een vuurwerkshow bij de rotonde Puerta De La Mar.
    22:00 - Cremà van alle kinderfallla's
    22:30 - Cremà van de kinderfalla die de eerste prijs heeft gewonnen
    11:00 - Cremà van de kinderfalla op het Plaza Del Ayuntamiento
    00:00 - Begin van de cremà's van alle falla's
    00:30 - Cremà van de falla die de eerste prijs heeft gewonnen
    01:00 - Cremà van de 'Falla municipal' op het Plaza Del Ayuntamiento
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  22. Deze 3 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


Pagina 4 van 24 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •