Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 23 van 24 EersteEerste ... 1321222324 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 331 t/m 345 van 346

Discussie: Fallas 2017

  1. #331
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts


    Film is van Videos Imposibles.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  3. #332
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts


    Film is van fallasanvicente.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. Deze 2 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


  5. #333
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts


    Film is van Denia . com.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. Deze 2 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


  7. #334
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Zo...dit jaar was mijn eerste Fallas....Zelf had ik best hoge verwachtingen van de mascleta, want daar is juist waar het om draait voor ons liefhebbers.....
    Maar wat heb ik genoten zeg....snoeiharde mascleta's waarvan je dacht bij de terremoto nu kan het niet harder en dan komt er alsnog weer een tandje bovenop! Vooral Marti en cabaler waren super! Heerlijk...en dan ga je na de mascleta op het plein snel de straten in en dan gaat het soms bij de straatmascleta's nog een keer zo hard...wat heb ik een paar fijne piepen in mijn oren gehad zeg....
    Al met al kwamen demascleta's erg goed op mij over. Ik heb bijvoorbeeld al eens een echte batteria meegemaakt, maar dit is toch anders. Je kan die twee dingen ook eigenlijk niet met elkaar vergelijken. Beide zijn gruwelijk hard!
    Dan de nocturna's...dat is meer een avondmascleta met redelijk wat siervuurwerk erbij. Prachtig! Vooral als je aan de kant van de terremoto kwam die soms heerlijk beangstigend op je af!

    De castillo's vond ik wel ok. Niet superdikke siershows maar gewoon redelijk goede shows! Die van Marti vond ik het best trouwens samen van die van cabaler op het plein voor bij de crema...daar was namelijk dit jaar geen mascleta maar een dikke siershow, erg kicke wel!

    Al met al heb ik me prima vermaakt en is dit qua vuurwerk een must voor de liefhebber, daarnaast heb je ook nog eens ruim 300 poppen in de stad staan die er bijna allemaal gruwelijk dik uit zien! Plus de nodige tapas, ander heerlijk eten en drankjes (aqua de valencia gewoon vergeten te drinken ) en uiteraard de nodige grappen en grollen met de crew maken dat dit een onvergetelijk feest was!

    Volgend jaar gaan we gewoon weer

  8. Deze 7 gebruikers waarderen bassie1978 voor het bericht:


  9. #335
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Bedankt voor het delen van de ervaringen/verhalen. Erg leuk om dat allemaal te lezen en ik hoop dat er nog veel ervaringen/verhalen en foto's en ander beeldmateriaal bij komt van andere forumleden. Mooie films hoor Wesley. Hier ga ik op mijn vrije dag eens rustig voor zitten!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. Deze 2 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:


  11. #336
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.285 waarderingen in 2.562 posts
    De 19e hadden we besloten om niet naar de drukte van Ayuntamiento te gaan. Maar om wat straat mascleta's mee te pakken! Wat een gekkenhuis! Er heerlijk dicht opstaan.

    Telefoonfilmpje:


    [HD geeft het bestede beeld]
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  12. Deze 3 gebruikers waarderen Nitraat12 voor het bericht:


  13. #337
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Bedankt voor het filmpje Lars, dikke chaos. Wij zijn de 19de ook de straten in gedoken ipv het plein. En dat is ons perfect bevallen. Veel meer rust en je ziet heel wat meer mascleta's.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  14. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  15. #338
    VWC-Lid -Ghost-'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 juli 2009
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.215
    Thanks
    1.055
    1.403 waarderingen in 505 posts
    Met pijn in mijn hart moet ik helaas vertellen dat ik dit jaar helaas Falles heb moeten missen. Vlak voordat ik die kant op zou gaan heb ik een ongeluk gehad, 2 gekneusde ribben, een hersenschudding en m'n rug en nek flink verkloot. Ik kan nu gelukkig weer een beetje zelf lopen, maar ik heb nog steeds hulp nodig van anderen om m'n schoenen aan te doen enzo maar er zit verbetering in. Heb er flink van gebaald omdat ik eigenlijk een jaar heb uitgekeken naar Falles en dat alles werd me afgenomen door een simpel ongeluk.

    Ik heb Lars en nog een aantal andere mensen gesproken die gelukkig wel Falles 2017 mee hebben kunnen maken en ik wil jullie graag allemaal bedanken voor de foto's, filmpjes en verhalen die ik van jullie heb gehad. Bij het zien en lezen van jullie materiaal heb ik me toch in m'n gedachten een beetje thuis kunnen voelen in de stad waar ik voor gevallen ben.

    Ik heb al gezworen dat ik volgend jaar weer naar Valencia ga, en ik ga mijn wraak op dit jaar nog wel krijgen, volgend jaar ga ik gewoon een maand lang i.p.v. een weekje!

    Bedankt iedereen voor de filmpjes en fotos, ik hoop dat jullie allemaal genoten hebben van alles wat Valencia te bieden heeft, en volgend jaar komen jullie me nog wel tegen daar!

    Hier nog een liedje waarvan ik gedacht had dat ik deze voor het eerst zou horen dit jaar op de album release van Zoo:
    https://www.youtube.com/watch?v=S9H1-T3dmcE

    Geweldige muziek, geweldige geschiedenis, geweldige cultuur, geweldige vrouwen , en geweldige vuurwerkshows, Valencia!
    Laatst gewijzigd door -Ghost-; 24 maart 2017 om 22:41
    When you stand for nothing, you fall for anything.

  16. Deze gebruiker waardeert -Ghost- voor het bericht:


  17. #339
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Och wat zuur Ghost, verschrikkelijk om zo'n reden het festival te moeten missen.
    Goed om te lezen dat het alweer wat beter gaat.
    En wat je zegt, volgend jaar dubbel in halen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  18. #340
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    En hier de mascleta die vandaag is geschoten doordat de mascleta 13 maart was afgelast ivm het weer.
    Na vandaag zullen de hekken ook verwijderd worden en is Fallas 2017 echt afgelopen.



    Film is van vivirlapirotecnia.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  19. Deze 3 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


  20. #341
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Zeker niet verkeerd, toch lekker als je die even meepakt hehe.
    Gek om te zien dat die hekken er nu nog staan, maar goed dat ze dit wel zo regelen allemaal.

    Was weer een mooie editie, superkort meegemaakt, maar erg veel kunnen zien, van de 32 uur daar toch 29,5 benut. Gewoon mooi om met elkaar daar weer te genieten, het gevoel van thuiskomen, prachtig weer erbij, megaveel digitaal op het plein de 18e, kon niet beter wat dat betreft!

    Volgend jaar weer erbij, kijk er nu al naar uit!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  21. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  22. #342
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -Ghost- Bekijk bericht
    Met pijn in mijn hart moet ik helaas vertellen dat ik dit jaar helaas Falles heb moeten missen. Vlak voordat ik die kant op zou gaan heb ik een ongeluk gehad, 2 gekneusde ribben, een hersenschudding en m'n rug en nek flink verkloot. Ik kan nu gelukkig weer een beetje zelf lopen, maar ik heb nog steeds hulp nodig van anderen om m'n schoenen aan te doen enzo maar er zit verbetering in. Heb er flink van gebaald omdat ik eigenlijk een jaar heb uitgekeken naar Falles en dat alles werd me afgenomen door een simpel ongeluk.

    Ik heb Lars en nog een aantal andere mensen gesproken die gelukkig wel Falles 2017 mee hebben kunnen maken en ik wil jullie graag allemaal bedanken voor de foto's, filmpjes en verhalen die ik van jullie heb gehad. Bij het zien en lezen van jullie materiaal heb ik me toch in m'n gedachten een beetje thuis kunnen voelen in de stad waar ik voor gevallen ben.

    Ik heb al gezworen dat ik volgend jaar weer naar Valencia ga, en ik ga mijn wraak op dit jaar nog wel krijgen, volgend jaar ga ik gewoon een maand lang i.p.v. een weekje!

    Bedankt iedereen voor de filmpjes en fotos, ik hoop dat jullie allemaal genoten hebben van alles wat Valencia te bieden heeft, en volgend jaar komen jullie me nog wel tegen daar!

    Hier nog een liedje waarvan ik gedacht had dat ik deze voor het eerst zou horen dit jaar op de album release van Zoo:
    https://www.youtube.com/watch?v=S9H1-T3dmcE

    Geweldige muziek, geweldige geschiedenis, geweldige cultuur, geweldige vrouwen , en geweldige vuurwerkshows, Valencia!
    Poe, dat is zeek zeker zuur om te horen man! Hopelijk herstel je snel en kun je inderdaad volgend jaar ons lekker de ogen uitsteken door een volle maand te gaan

  23. #343
    VWC-Lid richard21's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    102
    Thanks
    8
    48 waarderingen in 24 posts
    Klein showtje vlakbij ons appartement. Helaas was mijn accu op en viel mijn telefoon uit.

    Laatst gewijzigd door bassie1978; 10 april 2017 om 08:11

  24. Deze gebruiker waardeert richard21 voor het bericht:


  25. #344
    VWC-Lid vuurwerkftw's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2008
    Locatie
    Amerongen
    Berichten
    370
    Thanks
    474
    333 waarderingen in 129 posts
    Dit jaar voor t eerst geweest, was een top ervaring! hierbij wat beelden:


    https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

  26. Deze 4 gebruikers waarderen vuurwerkftw voor het bericht:


  27. #345
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Lekkere beelden vuurwerkftw, genieten. Vooral ook de beelden in de kooi zijn mooi om te zien.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  28. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


Pagina 23 van 24 EersteEerste ... 1321222324 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •