Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 6 van 24 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 90 van 346

Discussie: Fallas 2017

  1. #76
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Berichten
    422
    Thanks
    122
    536 waarderingen in 211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
    Dit jaar moet ik het na een aantal jaren, voor het eerst weer missen.
    We krijgen de 15e sleutel van ons nieuwe huis, wat helemaal super is, maar man wat zal ik Fallas missen....gelukkig dan te druk om de topics in de gaten te houden haha :(
    Jammer paulus dat je er niet bij ben. Wel gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje.

  2. Deze gebruiker waardeert issie voor het bericht:


  3. #77
    Banned
    Geregistreerd
    14 juli 2007
    Berichten
    728
    Thanks
    402
    783 waarderingen in 190 posts
    Wil dit jaar voor het eerst gaan. Ben ik telaat om te boeken? En hebben jullie gepast advies voor mij als nieuweling?

  4. #78
    VWC-Lid paulus01's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Berichten
    1.335
    Thanks
    601
    980 waarderingen in 535 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door issie Bekijk bericht
    Jammer paulus dat je er niet bij ben. Wel gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje.
    Thanks man, ja, baal er wel een beetje van, heel blij met het huis, maar Fallas blijft gewoon een super feestje.

    Jullie veel plezier in ieder geval, ik zal als ik tijd heb kijken of ik jullie op de stream kan spotten, kan nooit heel moeilijk zijn ;)

  5. #79
    VWC-Lid paulus01's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Berichten
    1.335
    Thanks
    601
    980 waarderingen in 535 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht
    Wil dit jaar voor het eerst gaan. Ben ik telaat om te boeken? En hebben jullie gepast advies voor mij als nieuweling?
    Te laat ben je nooit, maar de tickets zijn nu aan de prijs. Appartement boek je het liefst via AirBNB of Wimdu. Het beste advies is, zorg dat je bij je 1e plein mascleta rond 12.00 uur uiterlijk aan de kant van de bloemenstalletjes bent en ga dan ongeveer in het midden van de kooi staan achter het hek (waar je een straat in je rug hebt zeg maar). Daar zul je heel veel Nederlanders op stoeltjes zien zitten. Haak daar bij aan en je weet binnen no time hoe, wat en waar.

  6. #80
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Ik kan je dan de hand doen bombone...Ik ga dus ook voor het eerst dit jaar...tickets zijn nu al vrij prijzig btw....wij hebben ze in oktober geloof ik geboekt....


    Maar ben zelf ook benieuwd naar tips e.d.

    Brand maar los!

    en @ paulus...balen man!

  7. Deze gebruiker waardeert bassie1978 voor het bericht:


  8. #81
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Berichten
    422
    Thanks
    122
    536 waarderingen in 211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht
    Wil dit jaar voor het eerst gaan. Ben ik telaat om te boeken? En hebben jullie gepast advies voor mij als nieuweling?
    Ter hoogte van bloemenhuisje nummer 7 Daar zit grotendeels van de nederlanders waaronder ik. Voeg inderdaad hierbij samen en je gaat een top tijd tegemoed met een hoop showtjes

  9. #82
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Berichten
    422
    Thanks
    122
    536 waarderingen in 211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
    Thanks man, ja, baal er wel een beetje van, heel blij met het huis, maar Fallas blijft gewoon een super feestje.

    Jullie veel plezier in ieder geval, ik zal als ik tijd heb kijken of ik jullie op de stream kan spotten, kan nooit heel moeilijk zijn ;)
    Bedankt paulus. Ik zal heel hard naar je zwaaien als ik de camera zie

  10. #83
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.285 waarderingen in 2.562 posts
    Ook wij gaan voor het eerst heen! De lees ook even mee voor de tips
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  11. #84
    VWC-Lid Dennis74's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 december 2015
    Locatie
    Oost Groningen
    Berichten
    92
    Thanks
    48
    88 waarderingen in 40 posts
    Dit jaar voor de zesde keer erbij en het blijft een geweldige beleving!

  12. #85
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Belangrijke tips, maar dat is persoonlijke voorkeur natuurlijk;

    -Ga er niet heen om te stoken. Wij stoken al jaren niet meer, de sfeer in de bedding is er niet naar en je hebt meer dan genoeg te kijken/beleven daar.

    -Huur een fiets. Fiets voor de Mascleta van 14:00 een beetje door de stad en kijk waar de straat mascleta's hangen. Zo kun je snel nadat de mascleta op het plein klaar is de straatje in, je weet nu waar ze hangen. En het scheelt je een paar kapotte voeten.

    -Trek in het begin van de week een middag uit om lekker poppen te gaan kijken. De laatste paar dagen heb je daar steeds minder tijd voor ivm de vele straatmascleta's.

    - Ga sowieso een avond naar de verlichte straten. Als ik het goed heb gaan deze om 20:00 aan, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Je kijkt je ogen uit wat ze daar met lichtjes kunnen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  14. #86
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.545 waarderingen in 2.033 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Belangrijke tips, maar dat is persoonlijke voorkeur natuurlijk;

    -Ga er niet heen om te stoken. Wij stoken al jaren niet meer, de sfeer in de bedding is er niet naar en je hebt meer dan genoeg te kijken/beleven daar.

    -Huur een fiets. Fiets voor de Mascleta van 14:00 een beetje door de stad en kijk waar de straat mascleta's hangen. Zo kun je snel nadat de mascleta op het plein klaar is de straatje in, je weet nu waar ze hangen. En het scheelt je een paar kapotte voeten.

    -Trek in het begin van de week een middag uit om lekker poppen te gaan kijken. De laatste paar dagen heb je daar steeds minder tijd voor ivm de vele straatmascleta's.

    - Ga sowieso een avond naar de verlichte straten. Als ik het goed heb gaan deze om 20:00 aan, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Je kijkt je ogen uit wat ze daar met lichtjes kunnen.
    Die fiets is leuk, maar als je vooraan wilt staan bij de mascleta zul je daar 3 a 4 uur van te voren al moeten zitten. Afgelopen jaar was het moeilijk om uit de massa weg te komen richting de andere straatmascleta's!
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  15. #87
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Fietsen een straat verderop zetten. Is prima te doen hoor, gaat echt perfect. Wij rennen altijd eerst naar de kooi, maar als de schieters langs zijn geweest gaan wij direct na de fietsen. Probeer het maar eens, zal reuze mee vallen en je ziet er zo veel meer shows door.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  16. #88
    VWC-Lid Bizzle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 juli 2009
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.364
    Thanks
    146
    1.635 waarderingen in 583 posts
    Lekker en cheap eten doe je bij Lemongrass. En ja als je van chaos houd is de bedding echt wel cool hoor bij Palau. Wat een gekken ieder jaar weer. Prachtig haha. Biertjes overal een euro bij de straatverkopers in de hele stad. Shiiiiiiit is het al 15 maart??

  17. #89
    VWC-Lid jwtjuh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2009
    Berichten
    696
    Thanks
    579
    839 waarderingen in 357 posts
    Man man man, hoe dichter we bij Fallas komen hoe meer het begint te kriebelen
    Als ik die berichten zo lees verlang ik weer naar die sfeer.
    Maar dit jaar gaat het 'm echt niet worden, ik heb het mezelf beloofd

    Voor diegenen die er wel heen gaan (hetzij voor het eerst of voor de zoveelste keer): geniet er van!
    Fallas is echt een geweldige beleving waar ik tot nog toe 2 keer bij heb mogen zijn.
    In 2018 hoop ik weer te gaan

    Jwtjuh
    [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

  18. Deze 2 gebruikers waarderen jwtjuh voor het bericht:


  19. #90
    VWC-Lid paulus01's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Berichten
    1.335
    Thanks
    601
    980 waarderingen in 535 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
    Die fiets is leuk, maar als je vooraan wilt staan bij de mascleta zul je daar 3 a 4 uur van te voren al moeten zitten. Afgelopen jaar was het moeilijk om uit de massa weg te komen richting de andere straatmascleta's!
    3 a 4 uur is een beetje veel, over het algemeen is 2 uur van tevoren (12.00uur) genoeg. De laatste 2-3 dagen is het wel handig om er een half uur tot een uur bij op te tellen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Fietsen een straat verderop zetten. Is prima te doen hoor, gaat echt perfect. Wij rennen altijd eerst naar de kooi, maar als de schieters langs zijn geweest gaan wij direct na de fietsen. Probeer het maar eens, zal reuze mee vallen en je ziet er zo veel meer shows door.
    Ben wel een beetje benieuwd naar welke dagen je dan echt iets aan die fiets hebt gehad, als het om de straatmascleta gaat. Vooral de laatste 1-2 dagen kun je daar voordeel van hebben en natuurlijk is het handig om je makkelijk te verplaatsen, maar vraag me wel of hoeveel meer je ziet....Afgelopen jaar vond ik het qua hoeveelheid straatmascleta's best tegenvallen (maar ik had dan ook geen fiets ;))....

    Ik zie veel wisselende berichten over Palau, ik denk dat iedereen dat gewoon voor zichzelf moet uitmaken. Ik kom er altijd tijdens Fallas en het is gewoon een aparte ervaring...hou e.e.a. wel goed in de gaten, het gaat soms best tekeer, en er is echt niks mis met op jezelf en anderen passen ;)

    Zelfde met de bedding tijdens de castillos, dichterbij de show kom je bijna niet, maar vooral de laatste avond is het opletten geblazen....

Pagina 6 van 24 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •