Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 28
  1. #1
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts

    Cool FALLAS de Valencia 2016 THE MOVIE!

    FALLAS de Valencia 2016 THE MOVIE!

    Zoals de titel al zegt is dit niet zomaar een filmpje, ik heb een complete film gemaakt van een half uur waarin ik geprobeerd heb alle hoogtepunten samen te vatten. Eigenlijk is dit niet te doen want er is zoveel moois te zien!!! Het was voor mij de aller eerste keer en ik heb er echt van genoten. Ik vloog de 16e van Eindhoven naar Valencia, en heb daar een aantal dagen genoten! Ik heb toen de trein gepakt van Valencia naar Barcelona, de beelden geven slechts een indruk hoe mooi deze fantastische treinroute is!! Echt geweldig. De 21e vloog ik van Barcelona weer naar Amsterdam. In dit topic zullen naast deze film alle shows, straatmascletas, stookmomenten en bezienswaardigheden komen die ik gefilmd heb

    Ik hoop dat jullie net zo nagenieten als ik doormiddel van deze film! Ook voor de mensen die nog nooit naar Fallas geweest zijn geeft dit wel een goede indruk denk ik!!

    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  2. Deze 21 gebruikers waarderen Stefan Works voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid fireworkaddict's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 september 2005
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    562
    Thanks
    358
    489 waarderingen in 220 posts
    Erg leuk om op deze manier mee te kijken, thanks!!
    Helaas moeten missen dit jaar, maar hopelijk volgend jaar weer

  4. Deze gebruiker waardeert fireworkaddict voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid jwtjuh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2009
    Berichten
    696
    Thanks
    579
    839 waarderingen in 357 posts
    Lekker hoor! Mooie film is het geworden. Vroeg me al af waarom het zo lang stil bleef van jouw kant En 30 minuten is inderdaad te kort om al het moois te laten zien, maar het is je goed gelukt hoor!

    Jwtjuh
    [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

  6. Deze gebruiker waardeert jwtjuh voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jwtjuh Bekijk bericht
    Lekker hoor! Mooie film is het geworden. Vroeg me al af waarom het zo lang stil bleef van jouw kant En 30 minuten is inderdaad te kort om al het moois te laten zien, maar het is je goed gelukt hoor!

    Jwtjuh
    Haha zo'n film maken kost aardig wat tijd
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  8. #5
    VWC-Lid jwtjuh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2009
    Berichten
    696
    Thanks
    579
    839 waarderingen in 357 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
    Haha zo'n film maken kost aardig wat tijd
    I know
    [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

  9. #6
    VWC-Lid Dennis74's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 december 2015
    Locatie
    Oost Groningen
    Berichten
    92
    Thanks
    48
    88 waarderingen in 40 posts
    Haha!! Geweldig!zo herkenbaar oa het ritje met de metro vanaf Airoporto richting de stad! :-)

  10. Deze gebruiker waardeert Dennis74 voor het bericht:


  11. #7
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Wat een geweldige film zeg, echt ontzettend genieten dit.
    Eindelijk een film van de gebeurtenissen tijdens Fallas buiten het vuurwerk om.
    Ontzettend bedankt, dit mag je volgend jaar zeker weer doen .
    Tijdsduur is ook geweldig. Als je er traditionele fallas muziek onder had gezet was het helemaal perfect geweest.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  12. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  13. #8
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Heerlijke film man, pure sfeer ook vanaf het begin, voel de kriebels gewoon!
    Mooie kwaliteit beelden, mooie fragmenten eruit gepikt en niet alleen van vuurwerk, maar de hele beleving.

    Had persoonlijk héél graag dat moment van 18:08 in jouw film live mee willen maken, kippenvel!!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  14. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  15. #9
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts
    Hartelijk dank voor alle toffe reacties! En dat moment van 18:08 was echt een top momentje MikE!!
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  16. #10
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts
    Vandaag de eerste showvideo. Een mini nocturna in de straat. We waren net aangekomen in Valencia en een uur later konden we dankzij andere freaks die ons getipt hadden dit showtje meepakken. Wat gingen de knallers hard zeg! Paar leuke siercakes erbij en de salute finale maakte het helemaal af. Ook het digitale ritme aan het einde deed het erg goed!

    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  17. Deze 3 gebruikers waarderen Stefan Works voor het bericht:


  18. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 januari 2010
    Berichten
    27
    Thanks
    85
    2 waarderingen in 2 posts
    Dit jaar voor het eerst Fallas mee mogen maken en moet zeggen wat een geweldig feest. Het is zoveel meer als alleen vuurwerk in de mooie stad Valencia.Je film pakt alles mooi samen vind het zelfs jammer dat deze maar 30 min is. Ben zeker verslaafd geraakt aan het Fallas virus , helaas geen straat mascaleta meegemaakt. Volgend bezoek toch maar eens beter plannen.

    Blijf het hier zeker volgen , dit is toch lekker nagenieten van een paar erg leuke dagen in Valencia.

  19. Deze gebruiker waardeert rob123 voor het bericht:


  20. #12
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob123 Bekijk bericht
    Dit jaar voor het eerst Fallas mee mogen maken en moet zeggen wat een geweldig feest. Het is zoveel meer als alleen vuurwerk in de mooie stad Valencia.Je film pakt alles mooi samen vind het zelfs jammer dat deze maar 30 min is. Ben zeker verslaafd geraakt aan het Fallas virus , helaas geen straat mascaleta meegemaakt. Volgend bezoek toch maar eens beter plannen.

    Blijf het hier zeker volgen , dit is toch lekker nagenieten van een paar erg leuke dagen in Valencia.
    Super tof om te horen!!! Echt leuk daar doe ik het voor
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  21. #13
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts
    Hier de film van de eerste mascleta die ik gezien heb op het Fallas festival! We waren er al vroeg aanwezig zodat we vooraan konden meegenieten van de show. Wat een drukte zeg, zoals je ook in de trailer wel kon zien wanneer ik een rondje om mijzelf heen filmde. Het wachten in de zon is best warm maar gelukkig hadden we voedsel gekocht: lees dat we ons misselijk gegeten hebben aan een heleboel heerlijke donuts van de bakkerij op de hoek...

    De mascleta zelf vond ik bizar, het was volledig chaos gedurende de hele show. Ik vind het zelf leuker als er wat meer ritmes en dergelijke gemaakt worden. De blauwe lucht met witte rookwolken is natuurlijk fantastisch om te zien! Het rennen van de menigte aan het einde is wel gestoord, iedereen banjert als een malle door die hekken naar voren!

    En sinds Fallas heb ik een hekel gekregen aan SPAANSE OMA'S. Wat een vervelende arrogante lui zijn dat zeg. duwen trekken om maar zo ver mogelijk naar voren te komen. Ik kreeg het zelfs nog aan de stok met een opa nadat ik confetti dat op mn hoofd gekregen had en aan de kant gooide. (opa was van mening dat ik dat op oma gegooid had)

    Enjoy the video!

    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  22. Deze gebruiker waardeert Stefan Works voor het bericht:


  23. #14
    VWC-Lid paulus01's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Berichten
    1.335
    Thanks
    601
    980 waarderingen in 535 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
    Hier de film van de eerste mascleta die ik gezien heb op het Fallas festival! We waren er al vroeg aanwezig zodat we vooraan konden meegenieten van de show. Wat een drukte zeg, zoals je ook in de trailer wel kon zien wanneer ik een rondje om mijzelf heen filmde. Het wachten in de zon is best warm maar gelukkig hadden we voedsel gekocht: lees dat we ons misselijk gegeten hebben aan een heleboel heerlijke donuts van de bakkerij op de hoek...

    De mascleta zelf vond ik bizar, het was volledig chaos gedurende de hele show. Ik vind het zelf leuker als er wat meer ritmes en dergelijke gemaakt worden. De blauwe lucht met witte rookwolken is natuurlijk fantastisch om te zien! Het rennen van de menigte aan het einde is wel gestoord, iedereen banjert als een malle door die hekken naar voren!

    En sinds Fallas heb ik een hekel gekregen aan SPAANSE OMA'S. Wat een vervelende arrogante lui zijn dat zeg. duwen trekken om maar zo ver mogelijk naar voren te komen. Ik kreeg het zelfs nog aan de stok met een opa nadat ik confetti dat op mn hoofd gekregen had en aan de kant gooide. (opa was van mening dat ik dat op oma gegooid had)

    Enjoy the video!

    Niet alleen Spaanse oma's, maar bijna alle kleine Spaanse vrouwen hebben er een handje van zich ertussendoor te probereren te wurmen. Wij waren elke dag met een aanzienlijke groep, meter of 30 rechts van je zo te zien, en hadden aardig wat stoeltjes naast elkaar. Bij ons durfde probeerde niemand er tussen te komen

  24. Deze gebruiker waardeert paulus01 voor het bericht:


  25. #15
    VWC-Lid jwtjuh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2009
    Berichten
    696
    Thanks
    579
    839 waarderingen in 357 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
    En sinds Fallas heb ik een hekel gekregen aan SPAANSE OMA'S. Wat een vervelende arrogante lui zijn dat zeg. duwen trekken om maar zo ver mogelijk naar voren te komen.
    Ik deel deze uitspraak voor de volle 100%. Wat zijn die omaatjes daar irritant zeg. En ook al zeg je nee, gewoon blijven douwen en vragen. Je zou ze bijna een hoek verkopen
    [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •