Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Actie 2016] Early Bird Discount - Rowy Fireworks Almere

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik had juist de films niet op de website gezet aangezien de kwaliteit nog slecht was, maar jullie hebben de weg naar de missende gevonden
    www.rowyvuurwerk.nl

    Comment


      #47
      Hmm, de laatste cake uit de unique pyro show lijkt wel heeel errug op de Viking van Wolff ;)

      Ook de categorie - Underground Early bird doet wel sterk aan Wolff denken met de underground lijn.

      Comment


        #48
        Ik zie ook tenminste zo lijkt het, iets van de exodus en cruel traction terug in deze boxen

        Comment


          #49
          Rob mag jij niks zeggen over de importeur?

          Als het wolf is en dit haalt het bij de kwaliteit van de boxen zoals de CT dan zit dit wel goed

          Comment


            #50
            tis wolff, kijk maar op vorige pagina
            Alleen deze items van de Underground zijn alleen tijden de early bird te krijgen.
            Rowy zal dit jaar ook de Big 19, Cruel en de rest van de toppers gaan verkopen ;)
            www.rowyvuurwerk.nl

            Comment


              #51
              dus alleen tijdens early bird en ook nergens anders?


              greetzz
              Eer was was was, was was is!

              Comment


                #52
                Volgens mijn bescheiden mening hebben deze boxen niets met Underground te maken. Is een serie cakeboxen buiten het assortiment om die op meerdere plaatsen verkrijgbaar zal zijn en waarop ingetekend kon worden. Daardoor op=op! Deze collectie heeft een eigen naam: Pyroshow en gelimiteerd verkrijgbaar (limited edition)

                Comment


                  #53
                  naar mijn weten zijn er nog enkele winkeliers die het aanbieden, alleen weet ik niet welke
                  www.rowyvuurwerk.nl

                  Comment


                    #54
                    Ik dacht al underground dat moet Wolff zijn neemt niet weg dat t een serie mooie boxen zijn, ben benieuwd welke winkeliers ze nog meer aanbieden...

                    Comment


                      #55
                      Alleen de prijzen dan he ;) De boxen vind ik niu niet echt spectaculair geprijsd, vele cakes die herkenbaar zijn, zijn elders met goede aanbiedingen te krijgen en zo zou je je eigen box kunnen maken ;)

                      En tja, sorry voor de spoiler, maar die waaier was wel heel erg 1:1 op Viking ;P

                      Comment


                        #56
                        Ik zie dat de zena cakebox uitverkocht is, komt hier nog een aanvulling van? Zoja wanneer

                        Mvg

                        Fex

                        Comment


                          #57
                          Die zijn er weer hoor, denk dat je even je browser moet refreshen.

                          Gr Rob
                          Oorspronkelijk geplaatst door fexZy Bekijk bericht
                          Ik zie dat de zena cakebox uitverkocht is, komt hier nog een aanvulling van? Zoja wanneer

                          Mvg

                          Fex
                          www.rowyvuurwerk.nl

                          Comment


                            #58
                            Beste Vuurwerkfreaks,

                            De Earlybird actie van Rowy Vuurwerk zal lopen tot eind september 2016, daarna is het helaas niet meer te kopen met deze kortingen en zal de website tot medio november offline gaan voor een kleine onderhoud en de nieuwe collectie voor 2016/2017.

                            Mvg Rob
                            www.rowyvuurwerk.nl

                            Comment


                              #59
                              Erg leuke aanbiedingen. helaas net iets uit de richting. zal nog even dit op de route past ;)

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                                Beste Vuurwerkfreaks,

                                De Earlybird actie van Rowy Vuurwerk zal lopen tot eind september 2016, daarna is het helaas niet meer te kopen met deze kortingen en zal de website tot medio november offline gaan voor een kleine onderhoud en de nieuwe collectie voor 2016/2017.

                                Mvg Rob
                                Mooi als m'n salaris er is eind deze maand nog maar even snel wat bestellen

                                Comment

                                Working...
                                X