Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 16

Discussie: Break out

  1. #1
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts

    Break out



    Artikelnummer: 46
    Artikelnaam: Breakout
    Netto Kruitgewicht: 462 gram
    Aantal Schoten: 33 schoten
    Effectomschrijving: Yellow tail to gold palm tree and silver strobe, purple tail to purple palm tree and time rain, blue tail to blue dahlia and silver strobe, silver strobe willow and blue peony mine, yellow tail to time rain willow and red peony, silver strobe willow and blue peony mine, time rain and time rain chrys.
    Richtprijs: 52,50

    Film: Breakout

    Film: Film Demoavond 2008 Katan Rechtermuisknop doel opslaan als!!!

    Gelieve niet over te nemen zonder vermelding van bron.
    Laatst gewijzigd door moontan; 27 september 2008 om 12:13

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 januari 2007
    Locatie
    den bosch
    Berichten
    1.074
    Thanks
    53
    6 waarderingen in 6 posts
    ik vindt het het 'n mooie pot , maar toch vind ik hem iets te rommelig , en dat is in principe niet eens zo erg , maar als je er 52,50 voor betaalt vind ik het wel erg .

  3. #3
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ben het met jou eens Damian, het prencipe is heel mooi om diverse vormen (VT, Vshape en Wshape) in een batterij te stoppen maar dan zal het nog mooier zijn om het goed te combineren en het goed te laten verlopen.

    Wat bij mij opviel is dat de blauwe mines wat rommelig gaan, aan het begin mist hij aan de rechterkant een tweetal schoten en in de eindsalvo gaan deze mee de lucht in wat misschien wat rommelig staat maar daarnaast vind ik dit wederom een topper uit de Profi serie.

    De eerste effecten met de blinkers en gouden regen komt mooi tot zijn recht, dan de V geschoten palm met crackling. Helaas komt gelijk het eerste schot blinker mee, had misschien wat later gekunt om de crackling tijd te geven en te verwerken wat er nou eigenlijk nou allemaal gebeurd. Daarna de V geschoten blauwe mines waar ik het hierboven ook over had met in het midden de mooie crackling palms (vond het overigens ook wel mooi op crosette lijken). En de finale (met helaas nog een blauwe mine er tussen) de Wshape crackling chrysantheum.

    Een erg geslaagde show als het goed verloopt. Qua prijs misschien net een paar euro te hoog.

  4. #4
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.159
    Thanks
    5.471
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Weer een mooie pot voor wat een ietwat te hoge prijs lijkt. Maar die prijs is toch altijd wel begrijpelijk, want de kwaliteit van de effecten is zeer hoog. Dan wordt zo'n cake gewoon duur...je moet het er voor over hebben.

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    Je krijgt er redelijke Peonys voor terug. Als je ze eens zou vergelijken met die kleine Peonytjes die je bij de Diamond Collection ziet haha (niet om diamond af te kraken
    Laatst gewijzigd door jejestilo074; 25 december 2008 om 18:08

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Effectomschrijving is aan de beginpost toegevoegd.
    Binnenkort zal ook de film van de demo van 6 september 2008 worden toegevoegd

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Aan de beginpost is toegevoegd de film van de demoavond 2008 Katan
    (filmed by Gerwin)

  8. #8
    VWC-Lid pigi.'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2007
    Berichten
    792
    Thanks
    85
    212 waarderingen in 63 posts
    erg mooie pot. 1 van de betere potten van profi. zeer mooie effecten, echt een aanrader

    http://blip.tv/file/1574961/
    http://blip.tv/file/get/Pigi-40BreakOut824.wmv

  9. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    Ik snap niet waarom deze cake de effecten minder groot en zachtere burstknal heeft dan de Combat. Dat kleine potje knalt deze grote cake er namelijk zo uit. Je mag toch verwachten dat een grotere veel duurdere cake uit dezelfde collectie met nagenoeg dezelfde effecten erin evengoed presteerd. Heb deze uiteindelijk van me lijstje geschrapt en dan 3 Combats voor in de plaats. Maar de Break Out blijft een mooie cake hoor en de finale met de Crackling Chry is ook erg goed maar dan vind ik die van Dynamite weer beter

  10. #10
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Ik zit zo het filmpje eens te bekijken en moet toch zeggen dat dit een leuk product is. Voor mij iets te duur, maar hij is niet slecht.

  11. #11
    VWC-Lid -Ghost-'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 juli 2009
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.215
    Thanks
    1.055
    1.403 waarderingen in 505 posts
    Zow ik vind het nog een best nette cake! Moet je dit eens vergelijken met cakes van bijvoorbeeld diamond, dan betaal je 80 euro voor een cake met multicolour peonytjes die barst van de crackling

    Ik ga deze denk ik combineren met de cyclone in m'n showtje

    in dit label zitten echt een aantal topcakes trouwens!

    *edit, hahaha nu betrap ik mezelf er weer op, gisteravond had ik mezelf beloofd om gewoon op tijd naar bed te gaan voortaan, en toch zit ik wéér tot diep in de nacht op internet vuurwerk te kijken. Dat van vroeger toen ik een jong freakje was is er nog steeds niet helemaal uit denk ik zo *

    trouwens, fijne feestdagen mede freaks! (oow snel ff lars smsen heheh hoop niet dat je wakker word maatje! :P )

    Groets,

    Spookje!

  12. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 oktober 2007
    Berichten
    690
    Thanks
    24
    1.022 waarderingen in 222 posts
    Het mooie aan deze cake vind ik de mooie mines in waaiervorm.. En daarboven behoorlijke burstknallen!

  13. #13
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    vuurwerkbieb

  14. #14
    VWC-Lid kaboom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2007
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    365
    Thanks
    13
    85 waarderingen in 37 posts
    Wow wat een prachtige cake!!
    Door de afwisselende schietrichtingen en effecten een showtje op zich en niet te vergeten de schitterende kleuren.

  15. #15
    VWC-Lid djhek's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 november 2009
    Berichten
    1.825
    Thanks
    1.046
    1.762 waarderingen in 716 posts
    jammer maar deze gaat eruit

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •