Banner GBV-WECO - ExportVuurwerk.nl
Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3111213
Weergegeven resultaten: 181 t/m 189 van 189
  1. #181
    VWC-Lid zinkkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 augustus 2009
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    102
    Thanks
    28
    105 waarderingen in 32 posts
    Ik ben toch wel redelijk goed te spreken over de compounds, vindt dit toch best een vooruitgang in ons landje.
    Enkel soms de te lange pauzes ertussen vind ik irritant en ook redelijk gevaarlijk.(heb dit overigens dit jaar, met de Evolution compounds praktisch niet ondervonden.)

    Het liefst zou ik zien dat de wetgeving er een kleine twist aangeeft en dat alle cakes vanaf 25 schoten zowel compounds als doorlontboxen voortaan voorzien gaan worden van een reservelont met "Bajonetsluiting"
    Dit geeft een veel mooiere doorloop van je show, je kan eindeloos koppelen.
    En bovendien denk ik dat dit veel minder gevaarlijk zal zijn voor de doorsnee consument die een blokje neerzet.

    Wat versta ik onder bajonetsluiting ? chek hieronder het filmpje.
    Zinkkie, Aka *Uncle_Tony* Ore *V* for old freinds.

  2. Deze gebruiker waardeert zinkkie voor het bericht:


  3. #182
    VWC-Lid josZie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 augustus 2005
    Berichten
    1.037
    Thanks
    1.306
    850 waarderingen in 342 posts
    Ik vind compound prachtig.

    al dat rottige doorlonten bij de boxen eerder. Ben daar wel klaar mee.
    Wel vind ik, net als de meesten, dat er iets aan de pauze gedaan moet worden. Ramblokken moeten rammen, niet steeds 3 a 8 seconden pauze!
    -Step outside the box to see the real picture-

  4. #183
    VWC-Lid kapiteinkonijn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 oktober 2010
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    600
    Thanks
    424
    427 waarderingen in 157 posts
    Lijkt me beter als alles compound wordt als je dit soort filmpjes ziet https://www.dumpert.nl/mediabase/7593753/b8303d4b

  5. #184
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2009
    Berichten
    85
    Thanks
    20
    217 waarderingen in 33 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kapiteinkonijn Bekijk bericht
    Lijkt me beter als alles compound wordt als je dit soort filmpjes ziet https://www.dumpert.nl/mediabase/7593753/b8303d4b
    Goed bezig Rickie:( Ik vind het ideaal de compounds zeker die met het rubrosysteem. Wel heb ik ze even gecontroleerd dat ze goed tegen elkaar staan voor de zekerheid

  6. #185
    VWC-Lid josZie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 augustus 2005
    Berichten
    1.037
    Thanks
    1.306
    850 waarderingen in 342 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelswier Bekijk bericht
    Goed bezig Rickie:( Ik vind het ideaal de compounds zeker die met het rubrosysteem. Wel heb ik ze even gecontroleerd dat ze goed tegen elkaar staan voor de zekerheid
    RUbro systeem = de snellontjes die tegen elkaar staan? meende dat ze hiervoor op de vingers getikt zijn en dat dit niet meer mag?
    -Step outside the box to see the real picture-

  7. #186
    VWC-Lid gerkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2017
    Berichten
    445
    Thanks
    179
    230 waarderingen in 116 posts
    Ik had dit jaar een compound wat zeker goed werkte. Ik vind niet doorlonten ook wel zijn charme hebben mits je er genoeg tijd voor hebt. Ik heb vaak vrij in de laatste dagen vh jaar en kan hier dus ook wel mijn tijd aan besteden. Het geeft ook wel een lekker gevoel als alles mooi doorloopt tijdens het afschieten.

  8. #187
    VWC-Lid broodjekaas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Berichten
    703
    Thanks
    381
    248 waarderingen in 147 posts
    Ik ben er blij mee, de kleine flaws moeten misschien nog gefixt worden maar uiteindelijk zullen ze de vertragingen allemaal goed weten te krijgen hoop ik. Daarna is het gewoon fijn dat je niet meer hoeft door te lonten.
    Ook helpen ze denk ik mee om de 25kg regel binnenkort te verruimen
    Keep it legal!

  9. #188
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2017
    Berichten
    247
    Thanks
    51
    72 waarderingen in 48 posts
    1 compound dit jaar, de WTF! box, was prima verlopen. Verder het doorlonten is ook wel leuk. Buurjongen nog ad-hoc geholpen toen hij met een cakebox om 1:00 naar buiten kwam die doorgelont moest worden. Liep gesmeerd

  10. #189
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2016
    Berichten
    305
    Thanks
    1.315
    134 waarderingen in 76 posts
    Compounds is een goede ontwikkeling, maar de laatste stap moet toch echt zijn naar blokken met 2 kg NEM met dezelfde tube-beperkingen.
    Maakt het nog stabieler, veiliger en zorgt ervoor dat die gevaarlijke vertraging tussen de cakes eruit is.
    Merk wel dat je met veel compounds erg snel door je vuurwerk heen bent.Ik kies daarom voor kleinere compounds en toch ook veel losse cakes.

Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3111213

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •