Banner GBV-WECO - DeVuurwerkwinkel.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 17 van 17
  1. #16
    VWC-Lid Rowy Vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2010
    Berichten
    786
    Thanks
    320
    1.011 waarderingen in 397 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wigster23 Bekijk bericht
    Welke vuurwerkwinkel in lelystad is het dan.
    Ik ken alleen vuurwerkland en lelyvuurwerk daar.. en dan onze vrienden van meester

    Er staat er nog 1 te koop een restaurant+ vuurwerk verkoop in hartje centrum Almere. . Haha

    Wat voor jou rob?


    Nu we het toch over vuurwerk winkels hebben.
    Is er nou niemand die handel ziet in een winkel hier in amsterdam?

    Met merken als pro-line en Weco
    en andere winkels met prijzen als voor een zena revolution of gansterbox van over de 300 euro.

    Kunnen we in de omgeving Amsterdam wel een goede vuurwerkwinkel gebruiken.
    Nooit, zal ik daar dat pand nemen, die bunker daar is net zo groot als onze WC, je kan daar nieteens normaal werken.
    www.rowyvuurwerk.nl

  2. #17
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wigster23 Bekijk bericht
    Nou dat valt dus wel mee als je bijvoorbeeld op het ndsm terrein gaat zitten vallen de prijzen hartstikke mee. Nee je moet niet in het centrum zitten maar daar is ook helemaal geen ruimte.
    Ik ben het ermee eens. Waarom geen grote vuurwerkwinkel in Amsterdam of de directe omgeving?
    Nu hebben winkels die flink willen verdienen in Amsterdam een monopoly positie. Sommige winkels doen er een schepje bovenop en vragen gerust 10-20 euro meer.

    Op het NDSM terrein kan prima denk ik, of andere terreinen met loodsen die niet gebruikt worden.
    Bijvoorbeeld het Verrijn Stuart terrein. Ligt ook nog eens dicht bij de ring A10.

    "Buurtwarenhuis Punter" verkocht vroeger ook vuurwerk en staat inmiddels een paar jaar leeg als ik mij niet vergis. Maar die winkel staat midden in een woonwijk dus de opslagcapaciteit zal wel niet afdoende zijn voor Vuurwerk Outlet.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •