Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Masterpakket [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Masterpakket [Ass.]

    Artikelnummer: ...
    Artikelnaam: Masterpakket
    Bruto Gewicht: 72000
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 1134
    Effectomschrijving: ...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ~35 meter
    Richtprijs: 475



    Met dit pakket koop je 17 van onze Pronkcakes en boxen. Hier komt in de voorverkoop gratis bij: De Pronk Extreme Eventbox 6
    Zo heb je ALLE Pronk cakes en niets dubbel. (De Eventbox 6 en de event cake 7 en 8 worden omgeruild voor de Extreme Eventbox, doorverboden Part 1 &2)
    Nu geen 899,25 maar: 750
    Laatst aangepast door Scav; 24 October 2018, 14:47.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    heel mooi maar wat gaat dat geintje kosten dan

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Scav
      laatste prijs die ik kan vinden voor dit pakket is 699
      Kneiters... das een hoop geld. 72 kilo is natuurlijk ook een hoop maar toch.

      Comment


        #4
        een ander Pronk Master Pakket

        Deze zou 100 kg wegen en staat/stond dus te koop bij Pronk voor 475,-. Ik vraag me af of zoiets nu echt verkoopt. Bedrag lijkt mij te hoog voor de consument die minder verstand er van heeft, terwijl de echte liefhebber zijn cakes zelf liever uitkiest.

        Edit: de 2015 selectie ging dus voor 475,-, los 586,- euro. De 100 kilo wegende versie had een adviesprijs van 699,-, maar zal wellicht voor iets minder zijn gegaan.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
          een ander Pronk Master Pakket

          Deze zou 100 kg wegen en staat/stond dus te koop bij Pronk voor 475,-. Ik vraag me af of zoiets nu echt verkoopt. Bedrag lijkt mij te hoog voor de consument die minder verstand er van heeft, terwijl de echte liefhebber zijn cakes zelf liever uitkiest.

          Edit: de 2015 selectie ging dus voor 475,-, los 586,- euro. De 100 kilo wegende versie had een adviesprijs van 699,-, maar zal wellicht voor iets minder zijn gegaan.
          De samenstelling van het pakket is in 2015 ingrijpend veranderd. Het aantal cakes is inmiddels teruggebracht, evenals de prijs. De correcte prijs voor het pakket zoals hierboven weergegeven is 475 euro (Folder 2015)
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Nou, wij hebben die Combi deals van Visie verkocht 1000€ en daar waren al wat aantallen van verkocht, dus ik denk dat die 475 wel mee valt .....

            Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
            een ander Pronk Master Pakket

            Deze zou 100 kg wegen en staat/stond dus te koop bij Pronk voor 475,-. Ik vraag me af of zoiets nu echt verkoopt. Bedrag lijkt mij te hoog voor de consument die minder verstand er van heeft, terwijl de echte liefhebber zijn cakes zelf liever uitkiest.

            Edit: de 2015 selectie ging dus voor 475,-, los 586,- euro. De 100 kilo wegende versie had een adviesprijs van 699,-, maar zal wellicht voor iets minder zijn gegaan.
            www.rowyvuurwerk.nl

            Comment


              #7
              de prijs valt mee als je kijkt naar de losse verkoop van de cakes.. vind het wel een goede deal.
              ook zijn de pronk cakes mij nog nooit tegen gevallen.

              Comment


                #8
                mij ook nooit en koop elke jaar groote deels pronk poten je moet na gaan zijn aleen maar 500 gram met harde burst en groot effecten en prijsen vallen wel mee wat je krijgt en je kan als je vraagt aan bartje soms nog wisselen kwa potten wat je wil is top daar

                Comment


                  #9
                  bijgewerkt naar 2018
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment

                  Working...
                  X