Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 22 van 22
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht
    Haha zal wel een feest worden/geweest zijn.
    Hopelijk laat ie niet de Fred Traca in de Speakers knallen..
    Hahaha, hij is fijn.
    Ik zal me inhouden morgen Toon.

  2. #17
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Fred bespaar die stembanden!

    Al een cursus Pools gevolgt? Die Kasjopea o.i.d. komt bij mij me strot niet uit! Veel veel plezier, of succes.

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ik kom net terug uit Halle van de demo van Bert Lammers vuurwerk.
    Doordat ik moest omroepen kon ik mij niet voor de volle 100% op het vuurwerk concentreren, maar van hetgeen ik gezien heb zeg ik: donderju, grote klasse.
    Bert Lammers heeft met Marijn Vuurwerk en XXL twee absolute toppers in huis gehaald. Na afloop in de tent met diverse mensen gediscussieerd en vele mensen zijn het er mee eens dat ze zeer goed vuurwerk hebben gezien.
    Marijn Vuurwerk valt met name op door de diversiteit aan effecten maar ook de hardeburstknal. XXL valt vooral op aan de mixed effects en heldere mooie kleuren.
    Mijn favoriet van de avond: De JW 112 fluitbak van Jorge, magistraal gewoon, cakes werden een voor een per stuk afgeschoten, krijg je als consument ook een goed beeld van hetgeen je op oudejaarsavond in de straat mag verwachten.
    Van de Marijn collectie is mijn persoonlijke favoriet van de avond:
    De binkie, singleshot, 6 voor 2,75 met een megaknal en de cake: Blonde Greet, schitterende 500 grammer met een keur aan effecten en kleuren en een goed tempo.
    Ik heb van alle artikelen die geshowd zijn en die ik gezien geen afrader gezien.

    De demo was verder erg gezellig, wel koud, maar na afloop getrakteerd op warme choco en een oliebol. En er was een grote opkomst

    Laatst gewijzigd door moontan; 16 december 2007 om 01:03

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 oktober 2007
    Berichten
    12
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    het was een zeer gezellig avondje. wel erg koud, maar het was zeker de moeite waard.
    wat een mooie collectie heeft marijn zeg.!
    bij de binkies moest je echt knipperen met je ogen. wat een heerlijke knal
    hier zijn geen sterren in de shell gemonteerd. dit is dus gewoon een kleine salute
    verder zijn alle blokken goed gekeurd.
    bijna alle blokken zijn mixed effect.
    waarscheinlijk ga ik de hele marijn collectie nemen.
    ik ben echt verkocht door dit merk
    nouw de groetjes


  5. #20
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Mooi om te horen. Vooral het vuurwerk uit de Marijn serie. Om een nieuw merk op de markt te brengen, en dan door Moontan laten vertellen dat er geen afrader tussen zit, dat is pure klasse.

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 augustus 2005
    Locatie
    overijssel
    Berichten
    56
    Thanks
    14
    0 waarderingen in 0 posts
    Zo, dit was een geslaagde demoshow. Ik had hoge verwachtingen van de Jorge collectie, deze kwamen ook uit. Een prachtig assortiment van verschillende betaalbare cakes met hele heldere kleuren.
    Verder was ik echt aangenaam verrast door de Marijn collectie. Sodeju, wat een scala aan effecten zijn in deze cakes verwerkt met ook echt heldere kleuren. Dit gaat een geduchte concurrent worden voor de andere merken.
    En dan de Binkie; een single shot mortiertje dat inderdaad een giga knal geeft. Inderdaad zoals OralB het zegt zijn hier geen sterren verwerkt in de knal maar het sier wordt gevormd door een mooie groene bal die de lucht in wordt geschoten.
    Verder was het een geweldige show waarbij alles een voor een werd geschoten zodat je ook een reeel beeld hebt van elke cake.
    Daarnaast was het erg gezellig, heeft Fred z'n werk als omroeper goed gedaan en is Bert Lammers een persoon die zelf ook echt gek is van vuurwerk, waardoor je ook echt een goed advies krijgt over de producten, iets wat je bij diverse andere zaken nog wel eens mist.
    Bert, bedankt voor de gastvrijheid en de warme chocomel en oliebollen waren heerlijk.

  7. #22
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Top mensen, goede demo geweest dus.
    Ben benieuwd of er video-materiaal is gemaakt, wil Fred ook weleens horen speaken.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •