Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Actie 2016] 'Vroege Freak Actie' Vuurwerk Outlet Groningen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    ach er zijn wel ergere dingen om me druk om te maken

    Comment


      #47
      geld is afgeschreven, heb screenshots gemaakt dat alle bestellingen ontvangen zijn. ga ervan uit dat het gelukt is... ik heb alleen geen bevestigingsmails oid ontvangen

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
        geld is afgeschreven, heb screenshots gemaakt dat alle bestellingen ontvangen zijn. ga ervan uit dat het gelukt is... ik heb alleen geen bevestigingsmails oid ontvangen
        Bij stond ie in de spam. Daar al gekeken?

        Comment


          #49
          Je kan ook wel zien dat bijna iedereen voor de boxen ging. De kleinere cakes staan bijna allemaal nog wel wat van op voorraad.

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Vlinderbommetje Bekijk bericht
            Bij stond ie in de spam. Daar al gekeken?
            Same here. Eerste bestelling stond in de spam, de andere 2 gewoon in de mailbox.

            Comment


              #51
              Op 2x de secrete salute na, heb ik mijn volledige wenslijst kunnen bemachtigen:
              -King Crown with Glitters
              -Immortal Gold
              -4 Seasons
              -Buurtassortiment
              -3x daisy beam
              -Wat klein spul zoals 4x HL 16s, HL 25s, blue dimension, wicked warlock, voltage, fierce assasin

              Maar wat een hectiek, lijkt wel alsof je kaartjes voor de championsleague aan het bestellen bent!

              Bedankt VOG!

              Comment


                #52
                Ik heb me ook laten meevoeren in het enthousiasme

                1 4 seasons
                1 Buurtassortiment
                2 Killer instinct
                2 Blue Dimension
                2 Fierce Assasin
                4 Heavy Legend 16
                2 Color Break
                1 Baltic Sunrise Rockets

                Had meer boxen geselecteerd, maar die veroorzaakten een internal error bij klikken op naar afrekenen. Waren dus al uitverkocht.....

                Toch ff netjes geshopt

                Comment


                  #53
                  mystery box + buurt assortiment kunnen bestellen ;) bedankt vuurwerkoutlet
                  In de crackling chry wolken.

                  Comment


                    #54
                    Heb niet alles kunnen bemachtigen maar ben een heel eind gekomen

                    2x 6 elements
                    2x Event horizon Z3
                    2x secret temptation
                    2x king crown with glitters
                    1 immortal gold
                    6x Gravity
                    1 skylander
                    1 secret salute
                    1 secret salute finale (wou ze allemaal maar mandje bleef draaien dus maar verder gegaan)
                    Mysterybox moest ik helaas weghalen toen ik mijn bank selecteerde

                    Comment


                      #55
                      Buurtassortiment binnen. Nu nog maar even rustig kijken of er nog wat is nu de stof wolken opgetrokken zijn ...

                      Comment


                        #56
                        Het valt me nog mee dat Event King Crown with Glitter en Buurtassortiment nog ruim op voorraad zijn!
                        Eind goed, Knal goed!

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
                          Het valt me nog mee dat Event King Crown with Glitter en Buurtassortiment nog ruim op voorraad zijn!
                          Ja mij ook. Ik als een gek zorgen dat ik het buurtassortiment te pakken kreeg. LOL. Staan ze zelfs nu nog voorradig.

                          Comment


                            #58
                            Heerlijk om te zien weer hoeveel er nu al weggekaapt wordt door iedereen, we zijn en blijven freaks he

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door ferox Bekijk bericht
                              Ja mij ook. Ik als een gek zorgen dat ik het buurtassortiment te pakken kreeg. LOL. Staan ze zelfs nu nog voorradig.
                              Kan me nog herinneren dat de bodemprijs voor een Buurtassortiment ooit 89 eur was! Daarna 79 naar 69 eur, maar 60 eur?! Zo'n prijs heb ik nog nooit gezien voor een BA!
                              Eind goed, Knal goed!

                              Comment


                                #60
                                Ik zie de "Bestel" knop nergens.
                                Gelukkig 2024!

                                Comment

                                Working...
                                X