Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Diamond Collection Bombenrohr (DE, singleshot)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Diamond Collection Bombenrohr (DE, singleshot)

    Hier een filmpje van de Blue Star singleshot uit de Diamond Collection. Onder andere te koop bij de Centershop in Duitsland.
    Verkoopprijs: €3,99
    Gigantische burst/boeket. Jammer dat de prachtig felle blauwe kleur op film niet helemaal tot z'n recht komt. Op straat was dit een absolute topper.


    #2




    Comment


      #3
      Deze zijn super inderdaad!Tosch had het er over dat ze er uit zouden gaan maar blijkbaar niet dus?
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #4
        Gaan er inderdaad uit, dit jaar stonden ze al niet meer in de folder.
        Ik heb begrepen dat er straks geen 50mm single shots meer verkocht mogen worden in Duitsland.
        https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

        Comment


          #5
          Ik heb ergens gelezen (vraag me niet meer waar...) dat deze singleshots vanaf 2017 niet meer verkocht mogen worden in Duitsland. Dat zou dus betekenen dat dit jaar de laatste kans is om een paar van deze toppers op de kop te tikken. Bij de Centershop lagen ze niet in de winkel, maar navraag bij het magazijn leverde ons moeiteloos de exemplaren op die we graag wilden hebben. Ik denk echter niet dat dit iets met de (komende) veranderingen in regelgeving te maken had. Er lagen namelijk wel meer producten uit de folder niet in de winkelschappen.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door mega vuurwerkfreak Bekijk bericht
            Ik heb ergens gelezen (vraag me niet meer waar...) dat deze singleshots vanaf 2017 niet meer verkocht mogen worden in Duitsland. Dat zou dus betekenen dat dit jaar de laatste kans is om een paar van deze toppers op de kop te tikken. Bij de Centershop lagen ze niet in de winkel, maar navraag bij het magazijn leverde ons moeiteloos de exemplaren op die we graag wilden hebben. Ik denk echter niet dat dit iets met de (komende) veranderingen in regelgeving te maken had. Er lagen namelijk wel meer producten uit de folder niet in de winkelschappen.
            Ben je naar Kalker geweest?

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkje2013 Bekijk bericht
              Ben je naar Kalker geweest?
              Als eerst excuses voor de late reactie, me was dit topic even helemaal ontglipt. Ik ben naar de Centershop in Eschweiler geweest. Was daar afgelopen jaar voor de eerste keer met een mede-forummer, is me meer dan goed bevallen!

              Comment


                #8
                dit jaar voor het laatst te koop.
                vanaf volgend jaar valt 50mm in cat3

                Comment

                Working...
                X