Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 26

Discussie: Avp 500

  1. #1
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts

    Avp 500

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arjan Bekijk bericht
    Zoals de meesten wel hebben gemerkt kwamen we vorig jaar op de markt met het grote nieuws om een 450 grams AVP batterij via Original Fireworks (Zena Vuurwerk) uit België te introduceren. Deze was boven verwachting van onszelf, maar verder ook van vele anderen ;)

    Afgelopen jaar heb ik niet stilgezeten om meer mogeljk te maken en liep met het idee om een eigen AVP Collectie op de markt te brengen die ook nog eens landelijk te verkrijgen is tijdens de verkoopdagen. Er zijn daarom in de loop van de maanden gesprekken geweest met diverse Nederlandse importeurs om te kijken of dit ook haalbaar bleek.

    Dat was uiteindelijk via 1 importeur ook mogelijk! ;) Brave & Wichers uit Lelystad had net als AVP hetzelfde en interessante idee om dit ook landelijk uit te gaan voeren en zodoende een AVP-lijn te gaan ontwikkelen in de huidige 500 grams regelgeving. Ik mag daarom vanaf vandaag het heugelijke feit gaan meedelen dat we in samenwerking met B&W in de afgelopen maanden de AVP 500 batterij hebben samengesteld! (H)

    Momenteel is de eerste lichting dozen met AVP-batterijen onderweg naar Nederland vanuit China om dit voortijdig rond te hebben zodat het met de verkoopdagen in vele plaatsen in Nederland ook te verkrijgen is (waar B&W klanten heeft natuurlijk...)

    De afgelopen tijd is de DTP-er van B&W bezig geweest met het ontwerp van de batterij, en deze wil ik vanaf nu ook tonen aan de buitenwereld. Er is tot nu toe nog geen "echte" foto voorhanden, vandaar die tekening om een goed beeld ervan te krijgen. De batterij zal voldoen aan de 500 grams regeling, zal 48 shots hebben en zal voor nu bekend is €35,- verkoopprijs gaan kosten. Een filmpje heb ik helaas nog niet, maar hier zal z.s.m. beeldmateriaal van komen natuurlijk!

    Zie hier het ontwerp van de nieuwe AVP 500 batterij:





    Dit jaar zal blijken of dit wat word. Bij veel interesse en verkoop zal er een exclusieve AVP-lijn gaan ontstaan en dan kunnen we volgend jaar bijvoorbeeld ook AVP-pijlen of pakketten gaan verwachten. Er is een mailing naar alle B&W klanten gestuurd afgelopen week (en overige eventuele geïnteresseerden) dus voor zover bekend is deze batterij aan het eind van het jaar landelijk te verkrijgen als het meezit.

    Meer info en details gaan z.s.m. volgen... ;)

    Overigens blijft de AVP1 batterij via Zena Vuurwerk (Original) voor zover bekend nog gewoon te koop, want dat is uiteraard ook een zeer goede batterij... (al zeg ik hetzelf) en dat was toch wel de allereerste AVP batterij

    Meer info over Brave & Wichers is te vinden via deze link
    http://www.arjanuitman.com

  2. #2
    VWC-Lid BigSpender's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    223
    Thanks
    18
    12 waarderingen in 6 posts
    ik ben benieuwd of het wat wordt, ze zetten vorig jaar namelijk een erg goede batterij neer, alleen was die niet erg vrij verkrijgbaar..

    Maarja, dit jaar beter en volgend jaar de AVP lijn

  3. #3
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.290
    Thanks
    5.344
    4.411 waarderingen in 1.490 posts
    Er is, zoals op AVP, vermeld ook een filmpje van deze cake.
    De kosten zijn € 35,-

    Dit is de link voor het filmpje.
    http://www.arjanuitman.com/movies/avp775.wmv
    Laatst gewijzigd door Viva la Bang; 5 december 2007 om 17:57

  4. #4
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Voor 35 euro een zeer nette cake.
    Complimenten.

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.523
    Thanks
    3.437
    1.929 waarderingen in 701 posts
    ik vind het geen 35 euri waard. misschien is dit wel goedkoop voor een 500 grammer, maar de effecten zijn simpel, constant hetzelfde en de cake gaat mij dus op ten duur erg vervelen. tempo is namelijk te laag.

    geen aanrader als je het mij vraagt, die 35 euri besteed ik liever aan de panter van dynasty

  6. #6
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Ja als je het zo bekijkt ben ik het daar wel mee eens. Ik zou overigens zelf dan eerder voor dat ding van 35 euro van BL gaan.

    Maar eerlijk is eerlijk, mocht je deze kunnen kopen, voor 35 euro heb je gewoon een goede cake, zeker als je die vergelijkt met 19 schots cakes van 19 euro. Of andere bepaalde cakes van 30 euro of meer.

  7. #7
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Ik vind het zeker geen slechte cake maar hij had inderdaad wat afwisselender gemogen en gekund...
    Maar het blijft natuurlijk een topper voor zo een prijs!
    Mag ook wel even vermeld worden dat ik wel verschrikkelijk jaloers ben op arjan want wie kan nou zeggen dat die zijn eigen cake heeft!
    Behalve gerard joling dan hahaha

  8. #8
    VWC-Lid Mek's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 augustus 2007
    Locatie
    Paleis het Loo
    Berichten
    536
    Thanks
    40
    94 waarderingen in 50 posts
    Peony's , peony,s en nog eens peony's , en nog in een gezapig tempo ook nog.
    Hier val ik bij in slaap.....al schrok ik van de finale wel wakker.
    Voor die 35 Euro had ik zeker wat meer verwacht.
    Wat een middelmatige (13 in een dozijn)bak zeg.....nee voor mij geen AVP 500

    Cheers
    Mek

  9. #9
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mek Bekijk bericht
    Peony's , peony,s en nog eens peony's , en nog in een gezapig tempo ook nog.
    Hier val ik bij in slaap.....al schrok ik van de finale wel wakker.
    Voor die 35 Euro had ik zeker wat meer verwacht.
    Wat een middelmatige (13 in een dozijn)bak zeg.....nee voor mij geen AVP 500

    Cheers
    Mek
    Ik zou hem daarom zelf ook niet kopen, maar zeg nou zelf, er zijn potten van 30/40 euro die een stuk beroerder zijn, of vind je dat van niet dan?

  10. #10
    VWC-Lid Mek's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 augustus 2007
    Locatie
    Paleis het Loo
    Berichten
    536
    Thanks
    40
    94 waarderingen in 50 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Ik zou hem daarom zelf ook niet kopen, maar zeg nou zelf, er zijn potten van 30/40 euro die een stuk beroerder zijn, of vind je dat van niet dan?
    Ja Jupilerfreak, die potjes zijn op 1 hand te tellen.
    Ik vind die AVP 500 maar je reinste oplichting.
    Ik vind dit werkelijk een flut blok....wil meneer Uitman wat op de markt zetten,
    doe het dan goed , maar kom dan niet aan met zo.n prutsding.
    ik zie mij al stoken met dat ding om 24.00 uur.....kom op mensen...lijkt toch nergens op !!!

    Cheers
    Mek

  11. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mek Bekijk bericht
    Ja Jupilerfreak, die potjes zijn op 1 hand te tellen.
    Ik vind die AVP 500 maar je reinste oplichting.
    Ik vind dit werkelijk een flut blok....wil meneer Uitman wat op de markt zetten,
    doe het dan goed , maar kom dan niet aan met zo.n prutsding.
    ik zie mij al stoken met dat ding om 24.00 uur.....kom op mensen...lijkt toch nergens op !!!

    Cheers
    Mek
    Je moet niet vergeten dat meneer Arjan Uitman, niet allemaal mooie effecten er in kan gooien. Je moet ook afspraken met brave and wichers maken. Ik koop hem WEL, want ik heb liever een leuk blokkie die meer dan 1 minuut duurt, dan een pot met enorme effecten die binnen een paar seconden weg zijn. En nu kan iedereen een betaalbare pot kopen, die ook nog eens lang duurt.

    Voor een freak die alleen maar grote effecten gewend is (weet niet of je dat bent hoor) kan ik me wel voorstellen dat het een pot is die niet zo snel in je collectie komt, Maar je moet een ding niet vergeten. Dit is film, je kunt veel beter oordelen door middel van een demo.

  12. #12
    VWC-Lid Jord's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 juni 2006
    Berichten
    144
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Nee vind het ook geen €35 waard zoo saai alles achterelkaar schiet dat een paar tegelijk af of fanshaped..

    Finale is wel mooi maar dat is ook het enigste

  13. #13
    VWC-Lid Tunit's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    1.065
    Thanks
    11
    42 waarderingen in 26 posts
    Ik vind het een mooie cake maar voor €35,- vind ik het teveel. vind heb een beetje saai

  14. #14
    VWC-Lid Mek's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 augustus 2007
    Locatie
    Paleis het Loo
    Berichten
    536
    Thanks
    40
    94 waarderingen in 50 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
    Je moet niet vergeten dat meneer Arjan Uitman, niet allemaal mooie effecten er in kan gooien. Je moet ook afspraken met brave and wichers maken. Ik koop hem WEL, want ik heb liever een leuk blokkie die meer dan 1 minuut duurt, dan een pot met enorme effecten die binnen een paar seconden weg zijn. En nu kan iedereen een betaalbare pot kopen, die ook nog eens lang duurt.

    Voor een freak die alleen maar grote effecten gewend is (weet niet of je dat bent hoor) kan ik me wel voorstellen dat het een pot is die niet zo snel in je collectie komt, Maar je moet een ding niet vergeten. Dit is film, je kunt veel beter oordelen door middel van een demo.
    Het gaat mij er niet om wat Arjan wel of niet kan klaarspelen...het
    feit is dat dit gewoon een flut blok is.
    Indien jij je geld hieraan wilt uitgeven....mijn zegen heb je !!
    Cheers
    Mek

  15. #15
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.290
    Thanks
    5.344
    4.411 waarderingen in 1.490 posts
    Ik ben ook van mening dat ie een beetje saai is. € 35,- is dan niet echt duur en je hebt er wel een 2 minuten blokje voor....
    Dan is de AVP cake van vorig jaar toch een stuk leuker. Maar deze is alleen bij Zena te koop.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •