Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 26 van 26

Discussie: Avp 500

  1. #16
    VWC-Lid Invader's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Locatie
    Gäöl
    Berichten
    971
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Tja.. Het is vuurwerk, meer kan ik er niet zo over zeggen!
    Het is allemaal hetzelfde, vind het maar saai. Er staat wel een mooie prijs tegenover, dus hij is wel de 'moeite' om te kopen, maar het is geen kwaliteitsvuurwerk..

  2. #17
    VWC-Lid Arjan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2005
    Berichten
    331
    Thanks
    110
    655 waarderingen in 142 posts
    Lachwekkend om AVP topics en reacties te lezen.. zijn zoals gewoonlijk altijd vast weer een paar die geen AVP fans of echte vuurwerkkenners zijn en bepalen de hele avond achter de pc via een filmpje of het wat is, dus dan is zelfs een 100 shots AVP blok fan-shaped niet goed.. of nee, dan is het weer te duur natuurlijk! En oplichting? ik weet cakes die binnen 15 seconden weg zijn voor over de 60 euro, deze cake is betaalbaar voor iedereen, duurt meer dan een minuut en dan zou dit oplichting zijn? Nee dat schiet lekker op en aan die reacties hebben we ook echt wat... Ach, sommigen moeten gewoon altijd wat te zeiken hebben als het ook maar iets met AVP te maken heeft naar ik merk.. ik neem het gewoon maar voor lief

    Hier even een filmpje van 4x AVP500 cakes op Oudjaarsavond voor de echte liefhebbers, en ja.. de movie zoals jullie em eerder uit China zagen is idd een zwaar verotte variant, en daar klopte ook helemaal niets van.. Gelukkig was het tempo WEL veel sneller uiteindelijk en zijn er inmiddels genoeg mensen die het wel een top cake vinden, hij was ook niet voor niets zowat overal uitverkocht... B&W had nog maar een paar dozen over.

    FILMPJE!

    Ik zeg, op naar de volgende cakes!
    AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

  3. #18
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Dat zal je inderdaad altijd blijven houden Arjan, zolang je er zelf maar plezier aan beleeft, het is toch een eer als een importeur dat voor je wilt doen.

    Leuk filmpje, tempo zit er goed in, lekker veel afwisseling en de prijs per cake is zeker niet slecht, lage prijs en dus ideaal voor diegenen met minder budget.

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Ik had hem ook en vond egt een geweldig pot en hij is zekkers 35 euro waard

    Ook deze pot zit dit jaar bij me collectie

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    1.673
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Wat een negatieve reactie's allemaal
    Ik ben het totaal met Arjan eens:het is absoluut geen oplichterij je krijg er meer dan een minuut vuurwerk voor en voor die 35 euro vind ik dat voldoende. Misschien dat ik hem ook wel probeer te bemachtigen dit jaar.
    Vooral de finale vind ik ook erg mooi.

    En eerlijk gezegd ben ik niet echt een fan van AVP maar toch heb ik niks te klagen over deze cake.

  6. #21
    VWC-Lid Arjan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2005
    Berichten
    331
    Thanks
    110
    655 waarderingen in 142 posts
    Ik schop dit topic na een hele tijd maar weer eens eventjes omhoog om het volgende nieuws wat ik persoonlijk toch wilde melden voordat de "geruchtenmolen" weer op gang komt:

    In een heel goed en prettig overleg is afgelopen week door AVP en B&W samen besloten om geen AVP500 cake meer uit te leveren. Voor beide partijen was het een leuke ervaring en de cake heeft ook best goed gedraaid de afgelopen 2 seizoenen in de verkoop. Reden van het niet meer uitleveren is vanwege andere plannen van beide partijen. Er zijn nog maar een stuk of 3 kartons AVP500 cakes voorradig vernam ik van B&W en deze worden wellicht a.s. verkoopperoide verkocht en dan is de cake niet meer te verkrijgen.

    Bij deze dank ik B&W voor de prettige samenwerking in het algemeen al enkele jaren en m.b.t. de AVP500 cake
    AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

  7. #22
    VWC-Lid Mr.Y's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Berichten
    344
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Laat mijn dealer nou net de restanten opgekocht te hebben, haha.
    VwStunter schreef op dinsdag 1 september 2009 om 00:23: Dikke lawine pijl pot van zena!

  8. #23
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    en welke verkoper is dat? Want vind dit best een fijne cake moet ik zeggen
    Had hem er graag weer bij gehad bij de collectie, mits het niet te ver rijden is

  9. #24
    VWC-Lid Mr.Y's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Berichten
    344
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Vuurwerkgigant franeker
    VwStunter schreef op dinsdag 1 september 2009 om 00:23: Dikke lawine pijl pot van zena!

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 oktober 2006
    Berichten
    238
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Mijn dealer vuurwerkland Akersloot heeft ook AVP 500 baterijen voor 19 euro per stuk.
    Mijn motto ''fear does not exist it's only an illusion that sits between your ears''

  11. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2009
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Alkmaar heeft ze ook voor 19 euro.

    Heb er toch nog 4 meegenomen --> zijn hele leuke cakes voor die prijs!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •