Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts

    Vragen aan GBV-WECO Vuurwerk B.V. 2016 !

    Het jaar is nu net begonnen en wij zijn alweer druk bezig met het aankomende vuurwerk jaar.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur stelt ze dan in dit topic en mochten wij van vwc op bezoek gaan dan zullen wij dat zeker mee nemen !
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid Sije's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2013
    Locatie
    DRACHTEN
    Berichten
    45
    Thanks
    0
    10 waarderingen in 7 posts
    Hallo Afgelopen jaar zijn we als vuurwerkverkooppunt overgestapt van Rubro naar GBV.
    Ik als vuurwerkgek ben altijd positief, maar diep in mijn hart wist ik dat de kwaliteit niet te vergelijken is in veel cakes en cakeboxen...
    Toch moet ik zeggen dat de B2B Sterling Thunder 64 shots voor mij een top cake was en mijn vraag is, ga alsjeblieft zo door!!!
    Ook de
    Asian Budget Line B was goed! daartegen snap ik niet dat
    Asian Thunder Cake 100 shots uit het assortiment is gehaald, een regelrechte topper die niet meer gevoerd word
    Hopelijk gaan jullie door met de cakes zoals de B2B sterling, misschien in een cakebox met verschillende kleuren blink, en laat alsjeblieft de Asian thundercake terug komen, misschien ook in een cakebox assortiment afgewisseld met knal en fluit in 1 box!?

    Groet Sije

  3. Deze 2 gebruikers waarderen Sije voor het bericht:


  4. #3
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.290
    Thanks
    5.344
    4.411 waarderingen in 1.490 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sije Bekijk bericht
    Hallo Afgelopen jaar zijn we als vuurwerkverkooppunt overgestapt van Rubro naar GBV.
    Ik als vuurwerkgek ben altijd positief, maar diep in mijn hart wist ik dat de kwaliteit niet te vergelijken is in veel cakes en cakeboxen...
    Toch moet ik zeggen dat de B2B Sterling Thunder 64 shots voor mij een top cake was en mijn vraag is, ga alsjeblieft zo door!!!
    Ook de
    Asian Budget Line B was goed! daartegen snap ik niet dat
    Asian Thunder Cake 100 shots uit het assortiment is gehaald, een regelrechte topper die niet meer gevoerd word
    Hopelijk gaan jullie door met de cakes zoals de B2B sterling, misschien in een cakebox met verschillende kleuren blink, en laat alsjeblieft de Asian thundercake terug komen, misschien ook in een cakebox assortiment afgewisseld met knal en fluit in 1 box!?

    Groet Sije
    Dat de AT 100 shots en de Asian Budget B er niet meer zijn komt door regelgeving in mijn ogen. Cakes die in salvo's schieten zullen veel sneller boven de max decibels uitkomen. En als dat het geval is wordt ie afgekeurd. En dat risico wil men begrijpelijk niet lopen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  5. Deze 2 gebruikers waarderen Viva la Bang voor het bericht:


  6. #4
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.524
    Thanks
    2.890
    674 waarderingen in 366 posts
    Wat is dat voor vuurwerk dat als merknaam "Export Feuerwerk" draagt en op labels ook afgebeeld de Duitse vlag heeft staan?
    Schijnt te koop te zijn bij sommige GBV dealers. Is dat ook een GBV lijn of van een totaal andere importeur?

    Vuurwerk ziet er in ieder geval qua afwerking netjes uit. Uitwerking is mij niet bekend.

  7. #5
    VWC-Lid ummagumma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 december 2007
    Berichten
    1.437
    Thanks
    2.606
    1.297 waarderingen in 589 posts
    weco product (WECO/GBV)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Wat is dat voor vuurwerk dat als merknaam "Export Feuerwerk" draagt en op labels ook afgebeeld de Duitse vlag heeft staan?
    Schijnt te koop te zijn bij sommige GBV dealers. Is dat ook een GBV lijn of van een totaal andere importeur?

    Vuurwerk ziet er in ieder geval qua afwerking netjes uit. Uitwerking is mij niet bekend.

  8. Deze gebruiker waardeert ummagumma voor het bericht:


  9. #6
    VWC-Lid Pyrotec's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2016
    Berichten
    58
    Thanks
    37
    9 waarderingen in 9 posts
    Heeft iemand al meer info over de export feuerwerk cake's?
    Welke (waarschijnlijk) omgelabelde cake's het zijn?

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •