Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Actie 2016] Freakactie Vuurwerk Huizen 2016

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Huizen Bekijk bericht
    Ik vermoed van wel, maar ben er nog niet aan toe gekomen om naar alle items te kijken.
    Oké, bedankt voor de reactie

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Huizen Bekijk bericht
      Ja die is helaas stuk duurder geworden afgelopen jaar
      Maar ik heb ze sowieso op het moment niet meer helaas.
      Verwacht je nog meer big 19? en de prijs blijft hetzelfde?

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
        Verwacht je nog meer big 19? en de prijs blijft hetzelfde?
        Durf ik nog niet te zeggen, zal denk ik pas najaar worden als Wolff nieuwe voorraad heeft.
        Dan weet ik pas wat de prijs gaat doen.
        www.vuurwerkhuizen.nl

        Comment


          #64
          Mij zie je dit jaar ook weer, komen de doorlontboxxen vn evolution (100 schots) nog binnen
          Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

          Comment


            #65
            Goed bezig weer Patrick!

            Gratis tip: Royal vervangen door Pangu, dan heb je drie van de beste importeurs in huis. Worden veel freaks blij van denk ik, en ik beloof een Yellow River en Smash Box 2 te bestellen Voor mij de verrassing van het jaar op basis van de video's!

            Comment


              #66
              Dat is nog eens een goede tip.
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                #67
                Het valt me sowieso op dat de er veel producten duurder (of beter gezegd minder goedkoop) zijn geworden. Niet dat deze freakprijzen verkeerd zijn, integendeel. Maar het viel me gewoon op. Hoe komt dat? Desondanks zal ik bij m'n eerste loon snel weer wat bestellen

                Comment


                  #68
                  Zo de eerste bestelling is ook voor mij een feit! Zie dat er inmiddels ook producten uitverkocht zijn die ik dus nog net mee heb kunnen pakken .

                  Niet teveel meer aanvullen Patrick, gaat me anders veel geld kosten

                  Comment


                    #69
                    Hoe bedoel je Daan? Als je het vergelijkt met de freakprijzen van vorig jaar is dat logisch omdat die gebasseserd waren op de prijzen van het jaar ervoor.
                    Aangezien we afgelopen jaar helaas en prijsstijging hebben gehad, werkt die ook door in deze prijzen.

                    Mijn rekenregel om tot deze prijzen te komen is precies hetzelfde als vorig jaar namelijk.
                    Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                    Comment


                      #70
                      Ik dacht al dat het met prijsstijgingen te maken had. Ik begrijp het ook volledig, maar het viel me gewoon op dat er een aantal producten een paar euro duurder geworden zijn. Verder ook niet negatief of als aanval bedoelt, ik vroeg het me gewoon af. De prijzen en het aanbod zijn namelijk helemaal top

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door RemcoS Bekijk bericht
                        Mij zie je dit jaar ook weer, komen de doorlontboxxen vn evolution (100 schots) nog binnen
                        Mogelijk gaan deze nog wel komen, ligt er aan of Evolution nog voorraden heeft.
                        www.vuurwerkhuizen.nl

                        Comment


                          #72
                          We hebben inmiddels wel wat voorraden van de diverse Evolution cakes verhoogd, ook een aantal uitverkochte items zijn weer beschikbaar
                          www.vuurwerkhuizen.nl

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door PatrickV Bekijk bericht
                            Hoe bedoel je Daan? Als je het vergelijkt met de freakprijzen van vorig jaar is dat logisch omdat die gebasseserd waren op de prijzen van het jaar ervoor.
                            Aangezien we afgelopen jaar helaas en prijsstijging hebben gehad, werkt die ook door in deze prijzen.

                            Mijn rekenregel om tot deze prijzen te komen is precies hetzelfde als vorig jaar namelijk.
                            hoe zit het bijvoorbeeld als de dollar prijs gaat dalen ? en dus de import van vuurwerk goedkoper word? word er dan nog een na rekening gedaan? of is het dan pech? Schoot me zo te binnen toen ik je verhaal las.

                            Comment


                              #74
                              Pff net te ver weg voor mij helaas, maar wat een goed begin van 2016

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Blup Bekijk bericht
                                Pff net te ver weg voor mij helaas, maar wat een goed begin van 2016
                                Wat is te ver weg in NL is toch elek afstand overbrugbaar
                                www.vuurwerkhuizen.nl

                                Comment

                                Working...
                                X