Petitievoorvuurwerk.nl

Bekijk resultaten enquête: Wie is de beste vuurwerkimporteur van 2015?

Aantal stemmers
460. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Bonfireworks

    0 0%
  • Broekhoff Vuurwerk

    38 8,26%
  • Cafferata Vuurwerk

    11 2,39%
  • China Red

    44 9,57%
  • Evolution Fireworks

    68 14,78%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

    5 1,09%
  • Haokan Vuurwerk

    9 1,96%
  • Heron Fireworks

    1 0,22%
  • Katan Vuurwerk

    14 3,04%
  • Lesli Vuurwerk

    22 4,78%
  • Marijn Vuurwerk

    10 2,17%
  • Mercurius Vuurwerk

    1 0,22%
  • Pangu Fireworks

    31 6,74%
  • Pronk Vuurwerk

    2 0,43%
  • Pyro Solutions

    0 0%
  • Pyrostar [NL]

    2 0,43%
  • Royal Fireworks

    19 4,13%
  • Rubro Fireworks

    105 22,83%
  • Vulcan Europe

    9 1,96%
  • Vuurwerkmania

    36 7,83%
  • Vuurwerkvisie (Vuurwerktotaal / Burn It)

    159 34,57%
  • Welkoop Vuurwerk

    1 0,22%
  • Wolff Vuurwerk

    145 31,52%
  • Zena Vuurwerk Nederland

    105 22,83%
  • Vuurwerkhal

    5 1,09%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk.
Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 8910
Weergegeven resultaten: 136 t/m 146 van 146
  1. #136
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Volledig terrecht in mijn ogen!! Hebben al jaren het grootste aanbod in meer dan goed prijs/kwaliteit vuurwerk. Heb er zelf niet op gestemd omdat ik dit jaar wat meer diversiteit had in mijn collectie en anderen graag een stem gunde, maar Vuurwerkvisie blijft jaar op jaar presteren met goede producten voor prima prijzen! Van harte!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #137
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    995
    Thanks
    2.152
    817 waarderingen in 405 posts
    Gefeliciteerd Vuurwerkvisie. Inderdaad veel veranderd bij vuurwerkvisie, maar de producten die ik had presteerde super. Die HFF-lijn vind ik persoonlijk ook heel gaaf. Mooie producten voor een mooie prijs, gave labels, goed werkende website.. ik denk zeker een terecht winnaar. Ik denk een goede motivatie voor de andere importeurs om volgend jaar vuurwerkvisie eindelijk van de troon te stoten

  3. #138
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Gefeliciteerd Vuurwerkvisie met de 4de op rij en ik vind het terecht ook dit jaar hadden weer super mooie produchten zoals de nieuwe line hff vuurwerk zatten mooie boxen en cake,s in

    Hop dat jullie in 2016 weer voor veel mooie produchten komen

  4. #139
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2013
    Berichten
    154
    Thanks
    51
    90 waarderingen in 36 posts
    Gefeliciteerd!

    Wel is het apart om te zien dat er een paar importeurs echt met kop en schouder uitsteken, en dat er dan een paar helemaal geen of een paar stemmen hebben.

  5. #140
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.284
    Thanks
    5.335
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Het was een spannende race dit jaar. Vuurwerkvisie, van harte gefeliciteerd. 4 keer op rij is toch wel erg dik hoor!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. #141
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    727 waarderingen in 345 posts
    Gefeliciteerd. VWT was voor mij nieuw dit jaar, maar ik heb er van genoten. Echter zullen ze wel hun best moeten doen om deze positie te behouden. Zo'n Hardstyle box moet beter presteren dan hij deed. Daarnaast zijn er aardig wat klachten over natte cakes. Waar ik zelf vind waar VWT kan verbeteren, is in de effecten. In veel boxen zien we hetzelfde terug, ik zou zelf graag wat waaiers willen zien die écht iets nieuws doen (vooruit, de crackling fan dient niet aan getornd te worden)

    Wolff is voor mij de beste geweest. Veel relatief goedkoop spul, met een prima uitwerking en enorm veel variatie. Een VWT cakebox kan niet tippen aan de Cruel Traction. Ik denk sowieso dat de gemiddelde consument het beste af is bij Wolff. Van ouwe gouwe zoals The Cube of Stars over Paris tot fantastisch nieuw spul als de Viking.

    Broekhoff heeft mij positief verrast. Ik ben al lang klant bij Broekhoff, gezien dat de meest locale aanbieder is. Vorig jaar de fantastische Crown Pyro Box gehad (gekooide box met 3 waaiers), maar dit jaar helaas niet meer te bestellen. De nieuwe cakeboxen zijn echter geweldig. De Extreme Spirit, Extreme Pine en Crown Osiris waren echt top, op Cruel Traction niveau. Met korting is het goed te doen. Daarnaast zijn de Howling Wolf, Berzerk Tribe en Scorpione echte toppers, maar veel te duur. Daar zit dus ook het probleem. Howling Wolf is een 300 grammer, maar als je ziet wat daar uit komt, beter dan menig 500 grammer. En dat geldt voor veel Broekhoff topproducten. Ze mikken op kwaliteit.

    Ik vind het ook best knap dat Weco en Vulcan stemmen hebben gekregen. Want deze lijken vooral te mikken op zeer matige producten (op het gebied van cakes), voor een premium prijs. Categorie; de onwetende consument heeft het toch niet in de gaten. Erg jammer.

    En ook Evolution heeft me positief verrast. Al raad ik ze 'cut your darlings' aan. Jullie hebben een aantal topcakes, maar ook een aantal mindere. Jullie zijn op zoek naar perfectie, en dat is een mooie, maar ook een gevaarlijke eigenschap. Als klant is het belangrijk dat je weet wat je krijgt, maar van sommige producten zwerven er 3-4 varianten rond. Dat maakt mij een beetje huiverig om producten te bestellen. Ook lijkt het me verstandig om een klein deel van de productie eerder naar Nederland te halen. De uitwerking van enkele producten bleek nu zelfs beter dat de China films, maar veel liefhebbers hebben die gok niet genomen.

    Dus om een lang verhaal kort te maken, er wordt aan de poten gezaagd van VWT, hopelijk tilt dat het niveau nóg meer. Vooral de gekooide boxen geven je het idee professioneel vuurwerk in huis te hebben gehaald. 'Vroeger' was ik al onder de indruk van een Phoenix & Dragon, destijds één van de grotere potten verkrijgbaar, tegenwoordig worden we echt verwend.

  7. Deze 4 gebruikers waarderen Arahon voor het bericht:


  8. #142
    Super Moderator titanium's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    1.792
    Thanks
    2.924
    3.003 waarderingen in 953 posts
    Het was echt een nek aan nek race en ik had er geen geld op durven inzetten.

    Vuurwerkvisie van harte gefeliciteerd voor de 4e! keer met deze mooie prijs.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. #143
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Doe volgend jaar zeker weer mee met de polls, want we gaan weer kijken of er mooie prijzen te vergeven zijn. Dit jaar hebben we drie winnaars uit mogen roepen met prachtige prijzen;

    Beste Importeur 2015: rickagovv - Gangster Box
    Beste Cakebox 2015: dedon - Cruel Traction
    Beste Cake 2015: wesley.s - Karton Crackling Chry 2.0
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. Deze 4 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:


  11. #144
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    727 waarderingen in 345 posts
    Gefeliciteerd winnaars! Mooie prijzen hoor.

  12. Deze gebruiker waardeert Arahon voor het bericht:


  13. #145
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2012
    Locatie
    Gieten
    Berichten
    463
    Thanks
    146
    283 waarderingen in 114 posts
    Ben er erg content mee. Bedankt voor het mogelijk maken..

  14. #146
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.548
    1.540 waarderingen in 802 posts
    Nogmaals heel erg bedankt voor deze top prijs! Ben er heel erg blij mee!

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 8910

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •