Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste CAKE van 2015!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Prima cake met een groot wow-effect.....snap daarom de uitslag zeker wel
    De gehele top 10 eigenlijk wel!

    Comment


      Zena van harte gefeliciteerd, ik snap het resultaat zeker.
      De gehele top 10 zijn allemaal geweldige cakes.
      Je kunt zo dit lijstje bestellen en je hebt een top collectie.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Zena van harte gefeliciteerd!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          beste cake van 2015
          weet je nog maanden gelden dat je hier de mooist cake / box in vulde van je hele collectie die ene cake box / cake die je de hele tijd is bij gebleven
          nou kon ik me zelf wel de cake nog voorstellen maar wist ik niet meer dat er ook een prijs aan vast zat
          gister kreeg ik tot mijn grote verbazing een bericht dat ik de winnaar was van de beste cake van 2015 echt super blij mee dit word weer lekker knallen

          bedankt zena en vuurwerkcrew voor deze actie top

          ( ik ben zelf dyslexies ik hoop dat het voor jullie nog een beetje lees baar is )

          Comment


            Hier hetzelfde. Allang geen rekening mee gehouden. Super bedankt
            Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

            Comment


              gefeliciteerd mensen, dat is nog eens een mooie bonus.
              Maar wat ik niet helemaal begrijp is dat de chrackling cry op 1 staat en de chrackling fan op 7. Dit is een identiek product zeker afgelopen jaar waar deze gewoon broertjes waren.

              Waarschijnlijk meer Cry's verkocht ofzo.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                gefeliciteerd mensen, dat is nog eens een mooie bonus.
                Maar wat ik niet helemaal begrijp is dat de chrackling cry op 1 staat en de chrackling fan op 7. Dit is een identiek product zeker afgelopen jaar waar deze gewoon broertjes waren.

                Waarschijnlijk meer Cry's verkocht ofzo.
                Dit gaat niet om hoeveel er verkocht zijn, maar hoeveel stemmen er geteld zijn. Ik denk dat Zena hier meer gewaardeerd wordt dan vuurwerktotaal. En het speelt natuurlijk ook mee dat de chry 2.0 er eerder was dan de crackling fan.
                Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                  gefeliciteerd mensen, dat is nog eens een mooie bonus.
                  Maar wat ik niet helemaal begrijp is dat de chrackling cry op 1 staat en de chrackling fan op 7. Dit is een identiek product zeker afgelopen jaar waar deze gewoon broertjes waren.

                  Waarschijnlijk meer Cry's verkocht ofzo.
                  In het begin van 2015 zijn er veel acties mee geweest waarschijnlijk, veel hebben hem toen al aangeschaft en hoe meer ervaring ermee is, hoe vaker die genoemd zal worden. Voor de Cruel Traction ook absoluut het geval geweest.

                  Maar inderdaad, wesley.s heeft een karton Crackling Chry 2.0 gewonnen, met dank aan Zena Vuurwerk en Lesli Vuurwerk!!


                  Doe volgend jaar zeker weer mee met de polls, want we gaan weer kijken of er mooie prijzen te vergeven zijn. Dit jaar hebben we drie winnaars uit mogen roepen met prachtige prijzen;

                  Beste Importeur 2015: rickagovv - Gangster Box
                  Beste Cakebox 2015: dedon - Cruel Traction
                  Beste Cake 2015: wesley.s - Karton Crackling Chry 2.0

                  Comment

                  Working...
                  X