Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    VWC-Lid Brainiac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 september 2008
    Berichten
    883
    Thanks
    220
    1.206 waarderingen in 396 posts

    GroenLinks blijft hoaxen met 'Vuurwerkoverlast'



    Hallo Arno! Met je tante To uit de Mathenesserlaan. Ik hoorde vannacht een knal. Geen idee. Ergens in de haven. Olie-opslag ofzo. Maar ik heb geen internet. Kun jij het even op dat digitale snelwegkaartje van je zetten? Groetjes, ook van oom Gerard.



    Arno. Hier je vrienden van GroenLinks Emmeloord. Ja, rustig hier. Gebeurt geen moer in de polder. Gisteren vloog er een grote zilverreiger over. Daar hebben ze het nog over in het café. Oh, en boer Westra ging met z'n dieselpraam door de sloot naar het weiland. Was best veel lawaai. Zet er maar gewoon bij. Nou groetjes!





    Goedemiddag Bonte. Wie geet 't? U spreekt met Sjefke Bellemakers van de Boomkunde Vereniging Zuid-Limburg. We hoorden 17 knallen uit de bosrand komen bij Heerlen, bij de Linge. Kan ook een specht geweest zijn. Zie maar wat je er mee doet. Hajje, adiea oet Heële!



    Mayday. Mayday. Mayday. Zr. Ms. Bruinvis aan Arno Bonte. Zr. Ms. Bruinvis aan Arno Bonte. Come-in Arno Bonte. We cruisen hier op 5 meter diepte in de Maasvlakte en worden belaagd door dieptebommen. Herhaling: dieptebommen. Help ons Arno. Mayday. Mayday. May...

    (Dit was deel 3 in de oneindige reeks Fopmeldingen op Vuurwerkoverlast. Eerdere afleveringen hier op de Afsluitdijk en daar in een Weiland te Weesp.)

    Bron: GeenStijl

  2. Deze 8 gebruikers waarderen Brainiac voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2014
    Locatie
    Delft
    Berichten
    879
    Thanks
    1.117
    212 waarderingen in 116 posts
    Had die op de maasvlakte zelf ook al gevonden, moest er best hard om lachen!

  4. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2012
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    138
    Thanks
    32
    132 waarderingen in 40 posts
    Had die in Heerlen ook al gezien, dat is 100 meter van mijn sportschool vandaan.
    Volgens mij had ik wat verkeerd gegeten die dag.

  5. #4
    VWC-Lid Babiloot's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2008
    Locatie
    Ooijpolder, Gelderland
    Berichten
    1.305
    Thanks
    60
    328 waarderingen in 145 posts
    Dat was te verwachten. Sommige plekken waar ik mensen ken hebben minder last dan vorig jaar, maar toch meer meldingen..

  6. #5
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    waar waren we zonder geenstijl .
    ik hoop dat het effect zal hebben .
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •