Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-Plosion

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Wat een ding! Echt een mooi blok, qua effecten echt een topper!

    Comment


      #17
      filmpje (onderaan pagina) http://star-fire.nl/productinfo/?id=131
      vuurwerkbieb

      Comment


        #18
        Heb hem 2x betseld, ben benieuwd hoor. Lijken mij super potten!

        Comment


          #19
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment


            #20
            Wat een lekker tempo en wat een goede effecten!
            Mensen; kopen hoor!!
            [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

            Comment


              #21
              concurent van extreme salute ?
              prachtige pot ! bedankt voor het filmpje moontan

              Comment


                #22
                Wow, supervette cake! Heb er nog nooit een filmpje van gezien, maar na dit ga ik hem misschien toch wel halen volgend jaar. En een verassend lage prijs zeg, hij is inmiddels bij Vuurwerk-Vlijmen al 3 euro in prijs gestegen, maar toch..

                Comment


                  #23
                  Ik heb deze ook gehad afgelopen oud & nieuw en kan alleen maar positief zijn over deze cake.
                  Vergeleken met de Extreme Salute, die ik ook had, was deze zeker niet minder qua burstknallen en de prijs van €24,50 vind ik ook netjes voor de kwaliteit die je krijgt.

                  Wil je voor zo'n €75 euro goede kwaliteit halen bij je Brave & Wichers dealer?
                  Dan raad ik je deze X-plosion aan, samen met de Black Thunder en de Extreme Salute.
                  Alledrie 19 schoten, maximale tubelading, 3 schots finale, harde burstknallen, grote effecten en ongeveer dezelfde prijs.
                  3 Topcakes (eigen ervaring)

                  Comment


                    #24
                    [X-Treme] X-Plosion
                    by Snakebite

                    An awesome, Dutch cake. Price was 24,50EUR last year.


                    Comment


                      #25
                      Na het zien van alle filmpjes kan je maar een ding concluderen, erg mooie cake! Als liefhebber van willows en brocades in combinatie met fikse knallen is de X-plosion voor mij een must. Als ik de reacties zo lees dan ben ik overstag en wordt deze in meervoud besteld. (Hopelijk is er niet aan deze cake gesleuteld dit jaar?)

                      Comment


                        #26
                        3x op mijn lijst dit jaar, uiteraard alle 3 tegelijk
                        [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

                        Comment


                          #27
                          Filmpje van demo

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                          Goede cake. De effecten kwamen wel erg dichtbij de plek waar wij stonden, vandaar dat het afdakje soms op de film staat

                          Comment


                            #28
                            Wat een pot! Prachtig. Ben blij dat ik hem 3x besteld heb.
                            [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

                            Comment


                              #29
                              Na aanleiding van de positieve reacties in dit topic heb ik er ook eentje besteld, ik ben benieuwd hoe hij presteert. In vorm van de Extreme Salute heb ik in ieder geval mooi vergelijkingsmateriaal.
                              Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                              Comment


                                #30
                                ik heb er ook eentje besteld. ik twijfelde eerst heel erg tussen deze cake en de extreme salute. ik heb voor deze gekozen omdat je door de filmpjes weet wat je krijgt. bij de exreme salute is het maar afwachten welke van de 6? je krijgt.

                                Comment

                                Working...
                                X