Banner Lesli Vuurwerk - ZenaVuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2015
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts

    Question Vuurwerk winkel starten samen met een electronica winkel

    Hallo,

    Ik ben aan het overwegen om een vuurwerk verkooppunt op te zetten naast tegelijkertijd dat ik een eigen electronica zaak zou runnen. Het vuurwerk en electronica word dan wel verkocht op 2 apparte locaties. Ik zou graag willen weten ofdat dit verstandig is en wat erbij gaat komen kijken en ofdat jullie nog tips hebben en hoeveel me het gaat kosten om een vw winkel op te zetten. Ik weet dat je 2 bunkers nodig heb 1 voor verpakt vuurwerk en 1 voor onverpakt vuurwerk, dus wil ik 1tje van 8000kilo en 1 van 2000kilo, maar vraag me af hoeveel het complete kostenplaatje ongeveer zal gaan worden voor bunkers alles erop en eraan en ofdat jullie nog tips hebben.

    Mvg benthe den dunnen

  2. #2
    VWC-Lid nismo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Berichten
    730
    Thanks
    238
    980 waarderingen in 373 posts
    Zal je een tip geven,niet doen in deze tijd. Wat je wel kan doen is Arno bonte vragen of jij de eerste mag zijn met verkoop van prof vuurwerk,wie weet wat daar uit komt.


    Nee zonder gein niet aan beginnen,zonden van tijd en geld. Je hebt geen zekerheid,wat wel belangrijk is als je begint met een zaak.

  3. #3
    VWC-Lid vuurpijl's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2008
    Locatie
    Ver
    Berichten
    232
    Thanks
    39
    177 waarderingen in 55 posts
    Momenteel is het inderdaad onzeker op vuurwerk gebied. Om je een schatting te geven, naast de jaarlijkse keuring en 5/10 jaarlijkse sprinklerkoppen vervanging, ben je minimaal €10.000 euro kwijt, ex waterbasin onder je bunkers.

    Mocht je echt een kosteplaatje willen hebben raad ik je aan om bijvoorbeeld eens naar een vuurwerkimporteur te bellen. Ik weet dat Cafferata helpt van begin tot eind met de bouw van de bunkers en aanvragen van de verkoopvergunningen.

    Groeten!
    Pyrofreak voor het leven!

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Berichten
    1.039
    Thanks
    108
    346 waarderingen in 201 posts
    Niet doen eerst je electrozaak op orde krijgen.
    Vw is slechts bijzaak.
    Verder weet je dat de media vals gevoed word.
    Wat gebeurt er dan je raad het zelf wel

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2012
    Berichten
    45
    Thanks
    15
    53 waarderingen in 14 posts
    Euh je moet dus beide nog beginnen momenteel?
    Zou er dan bij beide een dikke streep doorheen zetten..
    Fysieke winkels zijn al een uitstervend ras en vooral in de electronica branche is de verzadiging extreem.
    Vuurwerk alleen kun je geen jaar je zaak op draaiende houden, een goede stabiele basis is dus je eerste zorg. De investering voor vuurwerk verkoop kun je over een paar jaar ook nog doen, dan ben je ook zekerder welke kant het qua NL verkoop opgaat.

  6. #6
    VWC-Lid Kratos1791's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 februari 2012
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    279
    Thanks
    220
    181 waarderingen in 105 posts
    Mocht je inderdaad zo iets van plan zijn dan zou ik mij eerst oriënteren op een bestaande vuurwerkwinkel en kijken of er een mogelijkheid is om deze over te nemen, om alles van de grond op te bouwen zeg ik : niet doen.
    [I][/I][B]De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.[/B]

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •