Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    727 waarderingen in 345 posts

    Opslaan van vuurwerk tot 31 december

    Beste forum leden, vannacht is het zo ver en kunnen we ons vuurwerk gaan ophalen. Echter, ik heb al die cakes liever niet in mijn huis.

    Kan het veel kwaad om het vuurwerk op te slaan in de garage tot aan nieuwjaar? De garage zelf is relatief droog, er is nooit condens binnen, echter er is ook geen verwarming, dus het voelt ook niet kurkdroog aan daarbinnen. Wat te doen?

  2. #2
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Voor die paar dagen kan dat wel. Als t maar niet te vochtig is want er is toch wel een verschil tussen vochtig en droog!

  3. #3
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.939
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    Die cake's gaan in containers de zee over, aantal keer vochtige overdozen uit containers zien komen...
    Dat vuurwerk kan wel wat hebben, vaak zit er over de tubes nog een plastic laag.
    voor die 2 á 3 dagen moet een garage geen probleem zijn.

    Tip:
    Plaats je vuurwerk niet op de grond, maar in een kast of stelling, zo voorkom je dat je vuurwerk in optrekkend vocht vanuit de grond komt te staan.

    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  4. Deze gebruiker waardeert Palm Tree voor het bericht:


  5. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2010
    Berichten
    270
    Thanks
    104
    127 waarderingen in 72 posts
    ik zou kijken of er nog een kast past in de garage en daar in zetten doe ik ook met wat er overblijft voor volgend jaar ook nooit problemen mee gehad met vocht.

  6. #5
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    727 waarderingen in 345 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
    Die cake's gaan in containers de zee over, aantal keer vochtige overdozen uit containers zien komen...
    Dat vuurwerk kan wel wat hebben, vaak zit er over de tubes nog een plastic laag.
    voor die 2 á 3 dagen moet een garage geen probleem zijn.

    Tip:
    Plaats je vuurwerk niet op de grond, maar in een kast of stelling, zo voorkom je dat je vuurwerk in optrekkend vocht vanuit de grond komt te staan.

    Ga ik doen, bedankt. Het zou toch zonde zijn dat m'n dure einde jaars investering niet goed zou functioneren dankzij m'n eigen schuld.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •