Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 22 van 22
  1. #16
    VWC-Lid Hendtje Contentje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2014
    Locatie
    Tiel
    Berichten
    648
    Thanks
    556
    921 waarderingen in 272 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rijswijk1968 Bekijk bericht
    ja ze tellen dit misschien niet mee gister ontvangen Bijlage 25804
    2 pakken laminaat?
    Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Hendtje Contentje voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Mooie pakken laminaat

  4. Deze gebruiker waardeert chappie voor het bericht:


  5. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    39
    Thanks
    12
    19 waarderingen in 9 posts
    Wat mij blijft verbazen is dat er geen woord gerept word over hoe de dergelijke gemeente shows er dan uit zouden gaan zien !
    Ik denk dat alleen de rijke gemeentes het kunnen (budgettair gezien) en dan zijn er zelfs niet genoeg bedrijven die zo een grote vraag aan kunnen
    Er zal naar plekken gezocht moeten worden waar je aan de veiligheid eisen kunt voldoen (veel al buiten de bebouwde kommen)
    Plus al die mensen in de gemeentes en daarbuiten in een straal van plus minus 10km zullen al deels beschonken daar heen gaan (al dan niet in de auto ? ) om nog maar niet te spreken over de benodigde handhaving om die evenementen in goede banen te leiden.
    Volgens mij is dit idee van centrale gemeente vuurwerkshows helemaal geen haalbare kaart voor de meeste gemeentes...
    Ik ben benieuwd hoe de gemeentes hierin staan?

  6. #19
    VWC-Lid -Ghost-'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 juli 2009
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.215
    Thanks
    1.055
    1.403 waarderingen in 505 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camaro Bekijk bericht
    Wat mij blijft verbazen is dat er geen woord gerept word over hoe de dergelijke gemeente shows er dan uit zouden gaan zien !
    Ik denk dat alleen de rijke gemeentes het kunnen (budgettair gezien) en dan zijn er zelfs niet genoeg bedrijven die zo een grote vraag aan kunnen
    Er zal naar plekken gezocht moeten worden waar je aan de veiligheid eisen kunt voldoen (veel al buiten de bebouwde kommen)
    Plus al die mensen in de gemeentes en daarbuiten in een straal van plus minus 10km zullen al deels beschonken daar heen gaan (al dan niet in de auto ? ) om nog maar niet te spreken over de benodigde handhaving om die evenementen in goede banen te leiden.
    Volgens mij is dit idee van centrale gemeente vuurwerkshows helemaal geen haalbare kaart voor de meeste gemeentes...
    Ik ben benieuwd hoe de gemeentes hierin staan?
    Nou als je alleen al kijkt naar hoeveel certificaathouders er in Nederland zijn, zijn er iets van 150 ofzo? Als je er dan vanuit gaat dat je er twee nodig hebt voor een (minimale) show, kun je dus 75 shows schieten (maximaal, zal in werkelijkheid veel minder zijn gezien het feit dat er mensen zijn die liever bij hun gezin zijn op oud&nieuw) En hoeveel gemeenten heeft Nederland? Volgens CBS 393...

    Dan zullen uiteindelijk naar schattig van de 393 gemeenten minder als een kwart daarvan daadwerkelijk een show krijgen.

    Het zijn sneaky basterds hoor, de burger lekker maken met "ja we verbieden het maar dan komt er in iedere gemeente een show hoor!" En dan als consumentenvuurwerk verboden is komt de aap uit de mouw en dan krijgen de meeste gemeenten geen show.
    When you stand for nothing, you fall for anything.

  7. Deze 2 gebruikers waarderen -Ghost- voor het bericht:


  8. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    39
    Thanks
    12
    19 waarderingen in 9 posts
    Dat is precies waar ik op aanstuurde !
    Jammer dat ik niet de over de middelen beschik om dat wijd verspreid te krijgen.
    Ben benieuwd hoe de mensen er dan tegen aan kijken (met die wetenschap)
    Ik kan me moeilijk voorstellen dat een meerderheid een oud en nieuw wilt waarbij het helemaal stil is....

  9. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2010
    Berichten
    270
    Thanks
    104
    127 waarderingen in 72 posts
    ik zag dat het leugen blad nu nl is het zal me niks verbazen dat het juist anders om is 7 van de 10 steken af en 3 niet.

  10. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts
    Moe word je toch van dit soort berichten? Zucht... Ik vraag mij dan steeds ook maar weer af waar die "niet afstekende mensen" dan precies wonen...vast niet hier in de omgeving, want hier lijkt het juist elk jaar maar weer meer te worden qua afsteken. Ik neem dit soort berichten dan ook maar met een flinke schep zout...want zuur worden ervan gaat helaas vanzelf.

  11. Deze gebruiker waardeert FireDragon voor het bericht:


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •