Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 56 van 56
  1. #46
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Film toegevoegd:

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #47
    VWC-Lid aartvanmaren's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2009
    Locatie
    delft
    Berichten
    215
    Thanks
    112
    134 waarderingen in 59 posts
    Heb deze met oud en nieuw afgestoken , mag er wel in weer dit jaar .
    avm

  3. #48
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Deze extra in de gaten gehouden, want vorig jaar nog getwijfeld om hem alsnog te halen, toen niet gedaan. Staat nu hoog op het wensenlijstje, afhankelijk van budget dit jaar, maar wat een toppers dit zeg!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. #49
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    leuke cake's zit er wel of geen flash in

  5. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    mag weg .....
    Laatst gewijzigd door Fireworksfamily123; 4 februari 2018 om 09:48

  6. #51
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    Geen flash.
    Presteren redelijk maar was er zelf niet kapot van.
    Even a broken clock is right twice a day.

  7. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2017
    Berichten
    57
    Thanks
    20
    15 waarderingen in 9 posts
    Ik vond deze minder mooi dan verwacht, maar qua prijs kwaliteit krijgt hij van mij een voldoende. Alleen met de lonten was iets niet helemaal ok. Schoot als het ware weg op het moment van aansteken.

  8. #53
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ischa Bekijk bericht
    Geen flash.
    Presteren redelijk maar was er zelf niet kapot van.
    Lijkt mij niet dat er geen flash in gebruikt is. Het gaat hem meer om de hoeveelheid flash om een goede burst te kunnen genereren. Die zal inderdaad niet groots zijn gezien deze ook niet in een kooi geleverd worden.

  9. #54
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Lijkt mij niet dat er geen flash in gebruikt is. Het gaat hem meer om de hoeveelheid flash om een goede burst te kunnen genereren. Die zal inderdaad niet groots zijn gezien deze ook niet in een kooi geleverd worden.
    Twijfelde ook eind 2016 om deze bestellen de prijs was echt belachelijk laag toch maar niet gedaan

  10. #55
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts
    Voor 70,- euro aangeschaft.

    Het zijn blokken met een formaat in diepte en breedte net wat groter dan de Immortal Gold van Rubro bijvoorbeeld. In hoogte zeker een stuk groter.

    Doos is gewoon goed en stevig met duidelijke info. Ik vind de transparante tape die Cafferata gebruikt om haar dozen mee dicht te tapen altijd prachtig. Voegt toch net wat meer toe aan de vuurwerkfeeling. :P

    Er zit geen kooi omheen, dus van de burst moet je niet al te veel verwachten.
    Ik had productiejaar 2017. Deze batterijen zijn echt een van de best afgewerkte batterijen die ik heb gezien. Het papier is stevig en mooi om elke batterij heen gevouwen.

    Echter, aan de lonten mag wel wat aandacht worden besteed. Veel lontjes zijn gewoon heel kort boven het uiteinde van de tubes afgeknipt en een deel van de reservelonten bestaat uit roze snellont. Oftewel, de Chinezen die deze dingen produceren hebben het interne, roze snellont dat voor de finales wordt gebruikt, gewoon naar buiten doorgetrokken. 2 van de 4 cakes hadden geloof ik deze roze snellont als reservelont. Een hoofdlont kwam niet eens boven de tubes uit terwijl er wel een lontlabeltje op zat geplakt. Lont was aan de zijkant zo'n 2cm lager te vinden. Dat is niet zo netjes, maar ik ben wel vaker bij producten van andere importeurs korte lontjes tegengekomen.

    De effecten zijn echt groot en conform de filmpjes van hierboven.
    In tegenstelling tot alle anderen hier, vind ik cake 1 toch wel de beste. De burst van deze cake is gewoon goed. Aan de knal te horen lijkt er gewoon flash in te zitten. In de opvolgende cakes is de knal steeds minder. Ergens rond cake 3 hoor je de knal niet eens meer.

    Ondanks het gebrek aan flash zijn de effecten echt groot en de spreiding gewoon goed, wat mij het meest heeft verbaasd. Maar toch, cake 2 t/m 4 missen een goede burst om deze cakebox tot een 100% goede cakebox te kunnen benoemen.

    Als de burstkwaliteit van cake 1 doorgetrokken zou worden naar de overige 3 cakes, zou het een echte "best bang voor bucks" boks worden. Maar dan moet er natuurlijk een kooi omheen en een vervelende bijbehorende prijsstijging, die zich niet tot enkele euro's zal beperken maar in de tientallen euro's zal lopen ben ik bang.

    Als je de Transbomber via een freakactie voor 70,- of 75,- euro mee kan nemen, zou ik absoluut voor de Transbomber gaan.

    Desalniettemin heeft deze box toch potentie. Juist doordat de knallen bijna niet zijn te horen. Deze box leent zich dus perfect in situaties waarbij een verjaardag of het winnen van een EK/WK worden gevierd. De knallen (op cake 1 na) zijn bijna niet te horen. Je omgeving zal zich er dus niet zo snel aan storen.

  11. #56
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 november 2017
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    44
    Thanks
    9
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Wat een ongelofelijke prutdingen! En dan te bedenken dat die volgens de aanbieding oorspronkelijk €79,99 per cake heeft gekost?! Zie hier hoe die bij mij in de buurt op de demo vorig jaar presteerde, dieptriest... zou nog geen €20 over hebben voor alle 4 de cakes
    https://www.youtube.com/watch?v=61cr-cv2ZjA&t=472s

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •