Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Silver Box [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Silver Box [Ass.]

    Artikelnaam: Silver Box
    Netto Kruitgewicht: 768 gram
    Aantal Schoten: 6x16 shots
    Effectomschrijving: Stars, Crackling, Strobe, Chrysanthemum, Brocade Crown, Time Rain, Whistling, Golden Willow, Coconut, Glitter
    Stijghoogte: 20 meter
    Kartoninhoud: 4/1
    Afmetingen: 61 x 11cm
    Richtprijs: €39,95

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	231042891.png
Vertoningen:1
Grootte:281,0 KB
ID:	1612786

    Laatst aangepast door Scav; 25 July 2016, 08:21.

    #2
    Voor dit bedrag toch maar op de kop getikt.Evenals het broertje/zusje ervan.
    Toch leuk voor in de vooravond.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Potige_smurf Bekijk bericht
      Voor dit bedrag toch maar op de kop getikt.Evenals het broertje/zusje ervan.
      Toch leuk voor in de vooravond.
      Precies, krijg een beetje Heavy 16 gevoel bij dit pakket, waren ook toppers destijds
      Vuurwerk is een passie!

      Comment


        #4
        Ik had exact hetzelfde idee over deze boxen MGMT. De Heavy 3 en 5 waren idd toppers, ik had ze elk jaar. Ik heb daardoor ook beide boxen besteld, dus we gaan het meemaken.

        Comment


          #5
          Is er echt nog helemaal nergens een product video van beschikbaar, en of heeft iemand 't zelfde soort beeldmateriaal wat erop lijkt? Deze wel besteld, met de twijfel dat dit misschien kan tegenvallen , maar voor zo'n prijs kon ik het niet laten liggen!

          Comment


            #6
            1 van de cakes uit dit pakket.

            Comment


              #7
              Hmm, is het dus een samenstelling van de losse cakes? Kans is natuurlijk vrij groot maar zeker weten doe ik het niet.

              Comment


                #8
                Het is in iedergeval in mijn ogen een van de meest stijlvolle verpakkingen. Hulde
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Calim3ro Bekijk bericht
                  Hmm, is het dus een samenstelling van de losse cakes? Kans is natuurlijk vrij groot maar zeker weten doe ik het niet.
                  Ik wel. 3 zijn uniek.

                  Comment


                    #10
                    Net twee afgebrand. Mooie potjes hoor!! Gevarieerd met een kleine finale. Zijn wel hele kleine blokjes maar presteren goed. Ik zou haast zeggen nog beter dan de heavy potjes van wolff. Wel goed vast zetten per stuk. Bij mij viel er al een om. Of je lont ze allemaal door per box, ze zijn namelijk heel makkelijk door te lonten.

                    Comment


                      #11
                      Klinkt goed Henduk! Ik ben benieuwd. Heb ze nu ook in huis staan. Verpakking en cakes zien er in ieder geval goed uit. Wel 2x cake A.. Hehe

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_3926[1].jpg
Vertoningen:1
Grootte:208,1 KB
ID:	1556976

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door henduk Bekijk bericht
                        Net twee afgebrand. Mooie potjes hoor!! Gevarieerd met een kleine finale. Zijn wel hele kleine blokjes maar presteren goed. Ik zou haast zeggen nog beter dan de heavy potjes van wolff. Wel goed vast zetten per stuk. Bij mij viel er al een om. Of je lont ze allemaal door per box, ze zijn namelijk heel makkelijk door te lonten.

                        Inderdaad mooie potjes! Ik ga ze allen in de vooravond afsteken maar mocht je budget beperkt zijn zou ik het ook om 0:00 aandurven.
                        Vuurwerk is een passie!

                        Comment


                          #13
                          Zijn goede cakes dit , hieronder een filmpje van alle cakes van de Silver Box !

                          Comment


                            #14
                            zeer tespreken over deze box, ook de grote broer hiervan zeer goed volgen d jaar paar boxen meer

                            Comment


                              #15
                              Zeker mooie potjes idd.
                              Mooie grote boeketten en dus zeker het geld waard!
                              Alleen een beetje jammer dat alle potjes vrijwel hetzelfde zijn maar dat weerhoudt mij er zeker niet van om ze komend jaar weer aan te schaffen

                              Comment

                              Working...
                              X