Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

starten elektrisch afsteken vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    starten elektrisch afsteken vuurwerk

    Hi allemaal. Mijn naam is Berry uit Apeldoorn. Ben meer een lezer dan een poster, maar heb nu wel een vraag.


    Ik wil voor het eerst een schietsysteem gaan kopen. Denk een 8 kanaals. Heeft iemand tips waar ik op moet letten bij de aankoop.

    Hoor graag van jullie!!

    #2

    Comment


      #3
      Online vuurwerk gerelateerde producten kopen bij Dutch-Pyro: van wensballonnen en gasbranders tot confetti kanonnen.

      Comment


        #4
        Thx guys, de websites zien er goed uit! Ik vraag me 1 ding af? Het lijkt erop dat ze allemaal zonder batterijen worden verkocht. De websites geven aan dat alleen er 4 X AA er voor nodig zijn. AA is geen probleem, maar weten jullie welk type in de afstandsbediening gaat? Want dat staat er niet bij...
        En ik heb nog geen reactie terug van de shops

        Comment


          #5
          Hier de eigenaar van Koopjegadget.nl
          Een batterij voor de afstandsbediening wordt altijd meegeleverd Deze zijn trouwens te krijgen bij de Hema (V23GA)
          www.pietersvuurwerk.nl / www.koopjegadget.nl

          Comment


            #6
            Hey Pieter, goed om te horen dat die standaard bijgeleverd worden! Ik heb echter ook net contact gehad met Marko van Www.VeiligVuurwerk.com Zij leveren de sets inclusief alle batterijen.

            Echter lees ik op jou site dat ze alleen werken met prof ontstekers? Ik wil liever namelijk werken met Talons..
            Laatst aangepast door Berry1979; 8 December 2015, 12:48.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Berry1979 Bekijk bericht
              Hey Pieter, goed om te horen dat die standaard bijgeleverd worden! Ik heb echter ook net contact gehad met Marko van VeiligVuurwerk.com Zij leveren de sets inclusief alle batterijen.

              Echter lees ik op jou site dat ze alleen werken met prof ontstekers? Ik wil liever namelijk werken met Talons..
              Schietkistjes van Pieter werken ook met Talon ontstekers. Let wel op dat batterijen niet tegen kou kunnen dus stop ze pas op het laatste moment in je schietkist.
              Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

              Comment


                #8
                Thx voor de Tip, met wintersport heeft mn GoPro ook altijd problemen . Ik ga beide eens afwachten, gelukkig hebben we nog even!

                Comment


                  #9
                  Ik heb voorheen ook talon ontstekers verkocht maar vond het eigenlijk niet prettig werken.
                  Vandaar dat ik deze niet meer verkoop

                  Prof ontstekers werken in alle opzichten beter.
                  Je kan er meer in serie zetten en de kans op weigeren is veel kleiner.
                  www.pietersvuurwerk.nl / www.koopjegadget.nl

                  Comment


                    #10
                    Voor de 8 kanaals schietkistjes zijn de AA van Duracell een goede keus.
                    Tip, bij de Action hebben ze 8-packs voor een leuke prijs, precies voldoende voor een 8 kanaals (2x4)
                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	SNC19248.jpg
Vertoningen:1
Grootte:128,3 KB
ID:	1556121

                    Comment


                      #11
                      Om even in te haken op dit topic, kun je met een prof ontsteker gewoon viscolont ontsteken?

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                        Om even in te haken op dit topic, kun je met een prof ontsteker gewoon viscolont ontsteken?
                        Het KAN, maar doorgaans niet succesvol.

                        Je kunt wel met speciale koppelstukjes viscolont tot ontbranding brengen via een elektrische ontsteker. Deze dingen zijn een paar cent per stuk en op diverse webshops te koop. Dit werkt stukken beter.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door !!!UPO-Maikie.^ Bekijk bericht
                          Het KAN, maar doorgaans niet succesvol.

                          Je kunt wel met speciale koppelstukjes viscolont tot ontbranding brengen via een elektrische ontsteker. Deze dingen zijn een paar cent per stuk en op diverse webshops te koop. Dit werkt stukken beter.
                          Bijvoorbeeld deze?
                          Online vuurwerk gerelateerde producten kopen bij Dutch-Pyro: van wensballonnen en gasbranders tot confetti kanonnen.

                          Comment


                            #14
                            Die werken prima is mijn ervaring.

                            Comment


                              #15
                              Ok bedankt!

                              Comment

                              Working...
                              X