Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 61
  1. #1
    VWC-Lid bcn.traditie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 november 2015
    Berichten
    7
    Thanks
    0
    161 waarderingen in 6 posts

    BCN traditie, Facebook & twitter.

    Beste liefhebbers,

    het nieuws van de plaatsing op de nationale inventaris immaterieel erfgoed ligt nu een week achter ons.
    Het is op zich redelijk ontvangen en we hebben in beperkte mate wat zeggenschap gehad in diverse artikelen.

    Wij hebben voor dit jaar wat 'acties' klaarliggen voor op de social media.
    Het succes en bereik hiervan hangt af van de mate waarin het gedeeld wordt.
    Wij hopen -mede via jullie- vooral "de gewone man/vrouw" te bereiken.
    Wij liefhebbers weten wel hoe het een en ander in elkaar steekt. Anderen hebben het jarenlang moeten doen met de gebrekkige of foute info vanuit media, oogartsen en politici. Onze standpunten zijn al online beschikbaar. Nu moeten ze nog worden gelezen!

    Wij vragen dan ook, om ons via social media te volgen en te delen waar jij achter staat.

    Wij zijn te vinden op facebook:
    Bcn traditie
    en twitter: @traditie

    Wij hopen op jullie medewerking om ons, onze informatie en onze boodschap een groter bereik te geven.

    Alvast bedankt voor jullie hulp!

    Met vriendelijke groet.
    werkgroep BCN

  2. Deze 13 gebruikers waarderen bcn.traditie voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Delen met al je vrienden en kennissen. Laat een positief geluid horen over consumenten vuurwerk en tegen de illegale knallers aan iedereen. Het is tijd dat we met zn allen aan het behoud van onze traditie gaan werken. Als iedereen zich aan de regels houdt is onze traditie nog niet verloren!

    Het gewone volk moet door krijgen dat een verbod op consumentenvuurwerk niets uithaalt en dat alle overlast en schade door illegaal vuurwerk komt.

  4. Deze 8 gebruikers waarderen Pyromovies HD voor het bericht:


  5. #3
    Banned
    Geregistreerd
    13 november 2015
    Berichten
    275
    Thanks
    105
    99 waarderingen in 67 posts
    Ben ZEKER voorstander van consumentenvuurwerk.Maar je moet dan wel zorgen voor normale prijzen, anders rijden een hoop mensen toch naar Belgie.En zorg hier in NL eens voor goed knalvuurwerk.Hoeft wat mij betreft niet zo hard als een nitraat te gaan,maar als een goede astronaut zoals jaren geleden.

  6. #4
    VWC-Lid nismo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Berichten
    730
    Thanks
    238
    980 waarderingen in 373 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oldskool1908 Bekijk bericht
    Ben ZEKER voorstander van consumentenvuurwerk.Maar je moet dan wel zorgen voor normale prijzen, anders rijden een hoop mensen toch naar Belgie.En zorg hier in NL eens voor goed knalvuurwerk.Hoeft wat mij betreft niet zo hard als een nitraat te gaan,maar als een goede astronaut zoals jaren geleden.
    Ze kunnen geen wonderen verrichten,maar wie weet wat er nog gaat gebeuren in de komende twee jaar.
    Over de prijs dit heeft met verschillende dingen te maken,maar je moet ook kijken wat je krijgt voor je geld.

  7. #5
    Banned
    Geregistreerd
    13 november 2015
    Berichten
    275
    Thanks
    105
    99 waarderingen in 67 posts
    Als ik in Belgie 5 of 6 mooie grote potten haal scheelt me dat 15 a 20 euro per pot.Ik denk dat de prijzen in Nederland ook redelijk hoog zijn, doordat vuurwerkhandelaren maar drie dagen mogen verkopen.Als de prijzen hier wat minder worden zal ik zeker meer consumentenvuurwerk kopen in Nederland.

  8. #6
    VWC-Lid nismo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Berichten
    730
    Thanks
    238
    980 waarderingen in 373 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oldskool1908 Bekijk bericht
    Als ik in Belgie 5 of 6 mooie grote potten haal scheelt me dat 15 a 20 euro per pot.Ik denk dat de prijzen in Nederland ook redelijk hoog zijn, doordat vuurwerkhandelaren maar drie dagen mogen verkopen.Als de prijzen hier wat minder worden zal ik zeker meer consumentenvuurwerk kopen in Nederland.
    Dat de prijzen hier hoger liggen hebben wij ook te danken aan de regeltjes,waar ze in België zeggen dat het vuurwerk goed en veilig is zeggen ze in Nederland nee we moeten nog een keer alles laten testen. Dat is waar we in Nederland goed in zijn regeltjes op regeltjes.
    Die zelfde regeltjes hebben er voor gezorgd dat de verkopers van vuurwerk grote investeringen moesten doen om vuurwerk te mogen verkopen, dat geld zal toch terug moeten komen,het is niet voor iedereen een hobby.

  9. #7
    Banned
    Geregistreerd
    13 november 2015
    Berichten
    275
    Thanks
    105
    99 waarderingen in 67 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nismo Bekijk bericht
    Dat de prijzen hier hoger liggen hebben wij ook te danken aan de regeltjes,waar ze in België zeggen dat het vuurwerk goed en veilig is zeggen ze in Nederland nee we moeten nog een keer alles laten testen. Dat is waar we in Nederland goed in zijn regeltjes op regeltjes.
    Die zelfde regeltjes hebben er voor gezorgd dat de verkopers van vuurwerk grote investeringen moesten doen om vuurwerk te mogen verkopen, dat geld zal toch terug moeten komen,het is niet voor iedereen een hobby.
    Ik ben het helemaal met je eens dat hier veel te veel regeltjes zijn,waardoor de prijzen hier een stuk hoger liggen.In Belgie word het vuurwerk ook getest,maar er zijn veel minder regels om het te verkopen.Het betekent dus niet dat vuurwerk uit Belgie onveiliger zou zijn dan hier.

  10. #8
    VWC-Lid Fric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 juli 2009
    Berichten
    990
    Thanks
    75
    883 waarderingen in 387 posts
    Kick:

    Willen alle 18.000 leden eens als de wiedeweerga die pagina van BCN gaan liken.

    ( En delen met je vrienden, familie en kennissen )

  11. Deze 2 gebruikers waarderen Fric voor het bericht:


  12. #9
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Maar weer eens een bump. Mensen kom nou in actie !!!! Ga dit nou delen met iedereen die vuurwerk leuk en belangrijk vindt!

    400 likes op een pagina van/ voor en door liefhebbers....Hoe kan dat in godsnaam?

    Hier zitten 18.000+ leden en op FPM 30.000+....


    De doelstellingen van BCN:

    http://www.behoudconsumentenvuurwerk...oelstellingen/

  13. #10
    VWC-Lid Firecrack-R's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    596
    Thanks
    198
    273 waarderingen in 122 posts
    Zelfs mijn MOEDER heeft deze pagina geliked. Waar blijven jullie, pyro's? WIJ moeten laten zien dat vuurwerk iets positiefs is. De BCN is daarin erg belangrijk! Kijk wat ze al bereikt hebben, die gasten moeten we steunen.

    Knallen!!

  14. Deze 3 gebruikers waarderen Firecrack-R voor het bericht:


  15. #11
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    We nemen even de standpunten door van BCN:

    http://www.behoudconsumentenvuurwerk...werkgroep-bcn/

  16. #12
    VWC-Lid Golddigger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Overal en nergens
    Berichten
    1.661
    Thanks
    2.188
    1.144 waarderingen in 424 posts
    Hier een goed geschreven column door BCN, lezen waard!!

    http://www.behoudconsumentenvuurwerk...n-de-Faber.pdf
    Groeten...:)

  17. Deze 4 gebruikers waarderen Golddigger voor het bericht:


  18. #13
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Klik op de link en like....18.000 members hier en 419 like's.
    Blijkbaar interesseert het de mensen hier niet zo dat BCN onze traditie en hobby proberen te behouden..
    https://m.facebook.com/Bcn-Traditie-...74731/?fref=ts

  19. Deze 4 gebruikers waarderen jakhal voor het bericht:


  20. #14
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Een geweldig geschreven stuk, puur op waarheid berust....iets waar veel mensen nog wat van kunnen leren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golddigger Bekijk bericht
    Hier een goed geschreven column door BCN, lezen waard!!

    http://www.behoudconsumentenvuurwerk...n-de-Faber.pdf

  21. Deze 3 gebruikers waarderen jakhal voor het bericht:


  22. #15
    VWC-Lid Firecrack-R's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    596
    Thanks
    198
    273 waarderingen in 122 posts
    Inhoudelijk sterk geschreven, echter word er, naar mijn mening althans - welke trouwens ter ondersteuning dient - nét even iéts teveel gebruik gemaakt van - trouwens beter als het compleet ontbreken - komma's, steepjes e.d. (Interpunctie.)

    Hoop dat deze kritiek trouwens niet al te scherp ontvangen wordt, is natuurlijk een tip!

    Nogmaals een dikke pluim aan de initiatiefnemers van de BCN, ik doe het jullie niet na.

  23. Deze 3 gebruikers waarderen Firecrack-R voor het bericht:


Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •