Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brasilian Box [Ass]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik zeg kopen die box. Hier de eerste video van dit assotiment. Sao Paulo
    365 days a year pyromaniac

    Comment


      365 days a year pyromaniac

      Comment


        365 days a year pyromaniac

        Comment


          Ik zal onze film van deze fantastische cakes ook hier nog eens delen:

          Comment


            Wat een geweldige kwaliteit zeg! Grandioos wat ze hebben kunnen leveren met dit assortiment. Stuk voor stuk toppers! Kan niet wachten om deze zelf ook mee te maken tijdens de jaarwisseling.

            Comment


              Ziet er erg mooi uit. Budget is jammer genoeg op. Volgend jaar op t lijstje.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door LIBOH Bekijk bericht
                Ziet er erg mooi uit. Budget is jammer genoeg op. Volgend jaar op t lijstje.
                Ga je volgend jaar geen spijt van krijgen, naar mijn mening het beste 19 shots assortiment op de Nederlandse markt. Ben blij dat ik hem dit jaar 2 keer in de straat heb staan

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                  Ga je volgend jaar geen spijt van krijgen, naar mijn mening het beste 19 shots assortiment op de Nederlandse markt. Ben blij dat ik hem dit jaar 2 keer in de straat heb staan
                  Toch maar aangeschaft. Leuk voor op de vooravond.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door LIBOH Bekijk bericht
                    Toch maar aangeschaft. Leuk voor op de vooravond.
                    Kan ook prima mee om 12 uur. Ga de 2 van mij gebruiken als start van het 12 uur project

                    Comment


                      Kan zeker prima mee om 12 uur. Tip: Wacht even totdat het iets rustiger wordt in de straat en begin dan pas zelf.
                      There is no such thing as enough fireworks.

                      Comment


                        Heb deze cake,s dit jaar ook voor het eerst nu maar afwachten hoe ze het gaan doen in de straat maar als ik zo de flimpjes ziet moet het wel goed komen

                        Comment


                          Vorig jaar het fairytail ASS. Na aanvang van de video’s dit jaar de brasilian cakes aangeschaft. Komt net wat gevarieerder over.
                          -FireworksHolland-

                          Comment


                            Dit jaar ook besteld
                            http://www.youtube.com/c/ReVerser

                            Comment


                              Hen deze nog nooit in de straat gezien. Dat moet dit jaar dus veranderen na alle positieve reacties.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Ook hier staat hij dit jaar voor het eerst in de straat. Erg benieuwd, ik verwacht er veel van na alle positieve reacties.

                                Comment

                                Working...
                                X