Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Copacabana

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Copacabana

    Artikelnummer: ...
    Artikelnaam: Copacabana
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 473,5 gram*
    Aantal Schoten: 25
    Effectomschrijving: Gouden staarten naar gouden brocade king effecten met verschillende kleuren tips. Fan- en z-shape wisselen elkaar af.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 39,95

    *aangepast naar 2016

    30mm V-Shape

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	copacabana.png
Vertoningen:1
Grootte:231,9 KB
ID:	1612774

    Laatst aangepast door Scav; 25 July 2016, 08:02.

    #2
    Totaal ander effect. Copacabana Each row at once. Row 1,3,5: 5 shots brocade crown tail to brocade crown king with multicolor tips,Row 2 and 4: with 2 shots multicolor mine (tube 2 and 4) + 3 shots brocade crown tail to brocade crown king with multicolor tips .
    Light some fireworks, and see who answers.

    Comment


      #3
      heeft iemand deze nog geschoten afgelopen jaar

      Comment


        #4
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Vind deze persoonlijk echt mooi. Wat heeft Pangu toch veel moois.

            Comment


              #7
              Deze topper is helemaal niet bekend, echt zonde want het is echt een prachtig blokje!

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                Deze topper is helemaal niet bekend, echt zonde want het is echt een prachtig blokje!
                Inderdaad, deze had ik ook nog nooit gezien. Ben benieuwd naar een productie filmpje
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #9
                  Heb hier lang over getwijfeld, maar uiteindelijk andere keuzes gemaakt. Dit mede omdat bijvoorbeeld de Piranha van Pangu andere uitwerkingen had op de straatfilm dan bij de demo films.

                  Deze waaier is ook prachtig, maar ik zie dus ook graag eerst een productiefilm langskomen.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                    Inderdaad, deze had ik ook nog nooit gezien. Ben benieuwd naar een productie filmpje
                    Ik had hier ook nog nooit van gehoord, maar ik kwam 'm toevallig tegen gisteren op youtube. Hij wordt verder ook bijna nergens aangeboden, samen met nog veel meer kwaliteits producten van Pangu.

                    Dit filmpje is trouwens ( 2016 ) productie hoor!

                    Comment


                      #11
                      Heb hem in 2015 gehad. Te zien op ca. 3.40min. Je herkent de waaiervorm wel tussen de andere cakes door.


                      Vuurwerkshow, oud en nieuw, show, finale, finaleshow, eindshow, afsluiting, alteveer, tangerveldweg, onstwedde, wedde, pekela, stadskanaal, holte, pangu, wolff, vuurwerk, kuiper, koekange, vuurwerkbieb, evolution, fireworks, vuurwerkcrew, fm, freakshow, elektrisch, onstekers, electric, igniters, professional, royal, oud, nieuw, oud & nieuw, 2015, 2016


                      Comment

                      Working...
                      X