Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[4015] Zena Cakebox

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Mijn verfilming van deze cakebox, gefilmd met een Nexus 6P:



    Ben er zeer tevreden over! Goede burst, mooie volle boeketten (behalve die wit/blauwe in het begin). Enige jammere waren de korte pauzes tussen de cakes door. Had de lontjes zo strak mogelijk aan elkaar geknoopt, maar alsnog een korte pauze. Vlakbij het eind kwam mijn buurman met volgens mij 1 cake van de Big Momma combibox, die had toch wel iets grotere boeketten. Had deze cakebox met 50% korting, dus mag zeker niet klagen! Topper!
    Laatst aangepast door Leviathius; 2 January 2016, 11:52.

    Comment


      #17
      Hoe zijn de ervaringen mbt deze box anno 2017/18 ? aangezien ik er nog maar weinig over lees op dit forum. Hij is toch niet in kwaliteit achteruitgegaan hoop ik?

      Comment


        #18
        Komt dit jaar terug in een volledige compound versie..:-)

        Comment


          #19
          Had vorig jaar de compound versie , maar deze was dezelfde kwaliteit als de 2016 versie niks mis mee dus

          Comment


            #20
            Ook weer in 2kg versie, Mr Tabako?

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door chupinazo Bekijk bericht
              Ook weer in 2kg versie, Mr Tabako?
              Ja klopt helemaal

              Comment


                #22
                Klopt het dat de compound versie nog niet niet binnen is en dat de Zena Cakebox die tot paar weken geleden verkocht werd nog de versie met losse cakes is? Of was dat al de compound versie die nu inmiddels al is uitverkocht?

                Comment


                  #23
                  Hoe zit het nu eigenlijk met deze box? ;
                  Ik had deze in nieuwere BE versie,vierkante doos dus niet langwerpig, en losse cakes. De effecten goed en mooi als vanouds.
                  Nu hoor ik van anderen dat de compound versie niet zo mooi, snel en groot is?
                  Welk artikelnummer heeft die BE compound versie dan, en is deze aangepast mbt kruitinhoud?

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door chupinazo Bekijk bericht
                    Hoe zit het nu eigenlijk met deze box? ;
                    Ik had deze in nieuwere BE versie,vierkante doos dus niet langwerpig, en losse cakes. De effecten goed en mooi als vanouds.
                    Nu hoor ik van anderen dat de compound versie niet zo mooi, snel en groot is?
                    Welk artikelnummer heeft die BE compound versie dan, en is deze aangepast mbt kruitinhoud?
                    Ik had de BE compound versie. Dacht dat het aan mij lag, maar vond hem ook minder indrukwekkend dan voorheen. Het jaar daarvoor had ik de NL compound versie. Ook die maakte minder indruk, maar dat kwam vooral door de wind waardoor alle effecten wegwaaide.

                    De BE compound versie heeft hetzelfde artikelnummer als de NL compound versie, namelijk 1580. Qua doos, stickers etc is hij ook exact hetzelfde alleen staat het Lesli logo er niet op. Zoals hierboven al staat zit er nog steeds 2kg kruit in.

                    Er wordt beweerd dat de losse BE versie nauwelijks verschilt van de Nederlandse versie. Toch begin ik daar steeds meer aan te twijfelen. De keren dat ik die 4015 had, presteerde de box echt beter.

                    Comment


                      #25
                      iemand een film vd nieuwe compound ?tnx

                      Comment

                      Working...
                      X