Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[4083] Colourfull World

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [4083] Colourfull World

    Nieuw binnengekomen
    Nu verkrijgbaar in Maaseik en Olen!


    Artikelnummer: 4083
    Artikelnaam: Colourfull World
    Netto Kruitgewicht: 200 gram per cake
    Aantal Schoten: 6x 25 schots
    Effectomschrijving: *volgt later

    Prijs: €15 per cake



    www.pietersvuurwerk.nl / www.koopjegadget.nl

    #2
    Hiervoor komen we niet naar België toe hoor, Pieter!
    15 euro voor dit soort matige meuk is echt niet wat ik zoek. Een Messier lijkt me nog beter. Original zal met wat originelers moeten komen om ons naar het buitenland te lokken.
    Laten we lekker link gaan doen!

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
      Hiervoor komen we niet naar België toe hoor, Pieter!
      15 euro voor dit soort matige meuk is echt niet wat ik zoek. Een Messier lijkt me nog beter. Original zal met wat originelers moeten komen om ons naar het buitenland te lokken.
      Beetje het niveau Reno dit, 3 euro per cake zou een waardigere prijs zijn.
      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

      Comment


        #4
        15 euro is wel wat te gek inderdaad.Heb betere potten gezien voor minder geld.
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          #5
          Ik denk eerlijk gezegd dat óók zena hier niet blij/tevreden mee is, 3 minuut 40 matige cake's in een slaapverwekkend tempo. Prijs omlaag en tempo omhoog, dan kan het er nog aardig mee door.

          Comment


            #6
            We hebben hem weer opnieuw gefilmd, dus hierbij het filmpje:

            HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

            Comment


              #7
              Matige meuk, niveau Reno ? Wat een onzin en slechte vergelijking zeg.

              Jullie weten allemaal dat 15 euro per cake een prijs is waar zowiezo nog een hoop korting vanaf kan/gaat.
              Een vage duitse 16 shots supermarktcake vergelijken met een 25 shots mixed assortiment, gaat natuurlijk nergens over. Pak dan bijvoorbeeld een Six-pack 150.

              Als je het mij vraag zie ik hier best een leuk assortiment cakes, gebruikmakend van de lopende acties zou je er 12 hebben voor 9 tientjes, wat een goede prijs is als je deze vergelijkt met het aanbod in Nederland. Er zit genoeg variatie in, en de film laat best een mooi stukje vuurwerk zien.

              Ben benieuwd naar de eerste revieuws.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht
                Matige meuk, niveau Reno ? Wat een onzin en slechte vergelijking zeg.

                Jullie weten allemaal dat 15 euro per cake een prijs is waar zowiezo nog een hoop korting vanaf kan/gaat.
                Een vage duitse 16 shots supermarktcake vergelijken met een 25 shots mixed assortiment, gaat natuurlijk nergens over. Pak dan bijvoorbeeld een Six-pack 150.

                Als je het mij vraag zie ik hier best een leuk assortiment cakes, gebruikmakend van de lopende acties zou je er 12 hebben voor 9 tientjes, wat een goede prijs is als je deze vergelijkt met het aanbod in Nederland. Er zit genoeg variatie in, en de film laat best een mooi stukje vuurwerk zien.

                Ben benieuwd naar de eerste revieuws.
                Met huidige acties kan je ook 10 Game Breakers hebben voor 9 tientjes ;)

                Comment


                  #9
                  Met nog 2 tientjes heb ik een karton Big 19 :P

                  Comment


                    #10
                    Maar ik denk nu dat we een beetje te ver gaan nadenken. Dit is echt wel een prima box met kleine cakes die toch goed presteren. Mocht je een wat kleiner budget hebben en toch een paar minuten lang vuurwerk hebben staan hoeveel blijft er dan over?

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
                      Met huidige acties kan je ook 10 Game Breakers hebben voor 9 tientjes ;)
                      Dan heb je alleen 110 schoten minder, scheelt bijna niks

                      Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
                      Met nog 2 tientjes heb ik een karton Big 19 :P
                      Big 19 is geen vergelijking, we hebben het hier nog steeds over (kleine) 25 shots cakes ipv grote 19 shotters.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht
                        Dan heb je alleen 110 schoten minder, scheelt bijna niks



                        Big 19 is geen vergelijking, we hebben het hier nog steeds over (kleine) 25 shots cakes ipv grote 19 shotters.
                        Wat nou vergelijking? Het gaat toch om wat je krijgt en kwaliteit? Dus jij koopt een doorlont box voor 100 euro met 100 schoten, nou voor die prijs kan je ook 10 kleine cakes kopen heb je 200 schoten dus 100 meer. Achterlijke vergelijking weer. Meer gram per schot TB, get your facts straight.

                        Wilde alleen even zeggen dat die acties ook voor andere dingen gelden en dus alles interessant wordt/lijkt.

                        Nu weer On-Topic

                        Comment


                          #13
                          Zier er toch wel leuk uit ik zie ze nu voorbij komen voor 7,50 per cake dus zon 45 euro heb je toch redelijke mix van effecten

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door stefdeboy Bekijk bericht
                            Zier er toch wel leuk uit ik zie ze nu voorbij komen voor 7,50 per cake dus zon 45 euro heb je toch redelijke mix van effecten
                            Waar zijn deze momenteel te krijgen voor 7,50 ?

                            Comment


                              #15
                              Heb deze vorig jaar gehad. Gewoon voor erbij. Maar moet zeggen dat het prima cakes zijn. Burst en effect zijn prima zo voor de deur en recht eronder. En helemaal voor dat geld... 45 euro kartonnetje.

                              Comment

                              Working...
                              X