Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkdepot Intratuin Cruquius.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerkdepot Intratuin Cruquius.

    De grootste van de regio, met 40.000 kilo opslag! Enorm veel keuze uit ruim 300 verschillende cakes, vuurpijlen, knalwerk, en nog veel meer. Ook dit jaar hebben we weer heel veel nieuw vuurwerk en extra veel extra voordelig geprijsd vuurwerk en een aantal spectaculaire aanbiedingen! Naast de uitgebreide collectie van Intratuin Vuurwerk hebben we ook Zena Vuurwerk

    Wij hebben de meeste keuze aan vuurwerk van de hele regio! Met meer dan 300 verschillende items zit er vast wat bij wat jij mooi vindt. Bekende merken als Zena, Exxclusive, Imperial, Pyrostar, Herlat, Origional, Soviet Shooters/Star Shooters, Broekhoff, Lesli, Trigger Deal, Raw Deal, Magnum Series en diverse items van Diamond Collection, Dynasty, Wolff, Sky Line, Dream Fireworks, Bonfireworks en en Shogun. Bij ons kan je GRATIS parkeren op één van de 400 parkeerplaatsen, makkelijk bestellen via de webshop. Vuurwerkdepot zorgt voor scherpe prijzen en voordelig vuurwerk. Je vindt Vuurwerkdepot Intratuin Cruquius aan de Spaarneweg 251 aan de woonboulevard Cruquius.

    Bestel je vuurwerk voor 28 december en krijg GRATIS vuurwerk bij je bestelling met de voorverkoopaktie! Uiterlijk 1 december is de [url="http://cruquius.intratuinvuurwerk.nl/"]vuurwerkwebshop[/ur] weer geopend.


    Hou ook onze facebookpagina in de gaten voor leuke akties en voordeel!
    Facebook
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    Het is eindelijk weer zo ver, de webshop van vuurwerkdepot Intratuin Cruquius is geopend!!

    Ga snel naar http://cruquius.intratuinvuurwerk.nl/ en bekijk de grootste en mooiste collectie uit de regio! Dit jaar kan je zelf 20% EXTRA VUURWERK uitkiezen bij je bestelling tijdens de voorverkoop (t/m 28 december)*

    DE EERSTE 100 BESTELLERS KRIJGEN GRATIS EEN PASION PARAISO cake t.w.v. 9,95 (aktieprijs 4,95) KADO!
    (minimale bestelling €25,- excl. SuperAanbiedingen* )
    Gebruik de actiecode 100POTTEN om je gratis pot te claimen.

    Hou de facebookpagina in de gaten voor leuke acties.

    *Producten uit de Superaanbiedingen en de Outlet tellen niet mee met deze actie
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	actie1.png
Vertoningen:1
Grootte:563,6 KB
ID:	1558876

    Comment


      #3
      De Freestyle 5000 max Charge van vuurwerktotaal is vandaag voor 169 euro te koop bij http://cruquius.intratuinvuurwerk.nl/. Verder maak je kans op een Machinegun Box uit de Volt series op de facebookpagina https://www.facebook.com/mooistevuurwerk/.

      Comment


        #4


        Serieus? 575 euro. Dat is gewoon oplichting.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
          http://cruquius.intratuinvuurwerk.nl...all-boxes-moab

          Serieus? 575 euro. Dat is gewoon oplichting.
          Is gwn de adviesprijs. Is idd wel aan de hoge kant. Maar om zoiets oplichting te noemen gaat wel erg ver. Er zullen genoeg leken zijn die denken van dat is de duurste van het duurste, laten we die met de hele buurt nemen.
          Jeder Schuss ein Genuss

          Comment


            #6
            ondanks dat ik het meeste bij de Vuurwerktotaal dealer in Nieuw Vennep haal, rij ik hier altijd wel even langs
            dit jaar wel de 4x chrackling chry 2.0 actie daar besteld, maar zal vast met meer naar huis gaan
            Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
              http://cruquius.intratuinvuurwerk.nl...all-boxes-moab

              Serieus? 575 euro. Dat is gewoon oplichting.
              Zker als je hem 10 km verderop voor €499,00 kan kopen.. 1 euro benzine en 75 euro in de pocket.
              naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door bakero1973 Bekijk bericht
                Zker als je hem 10 km verderop voor €499,00 kan kopen.. 1 euro benzine en 75 euro in de pocket.
                299 orthen. Nog eens 200 extra. Kan je heel het land rond.incl een luxe etentje en overnachting

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                  Is gwn de adviesprijs. Is idd wel aan de hoge kant. Maar om zoiets oplichting te noemen gaat wel erg ver. Er zullen genoeg leken zijn die denken van dat is de duurste van het duurste, laten we die met de hele buurt nemen.
                  Precies. Oplichting dus van die 'leken'.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door bakero1973 Bekijk bericht
                    Zker als je hem 10 km verderop voor €499,00 kan kopen.. 1 euro benzine en 75 euro in de pocket.
                    De prijs is inmiddels verlaagd naar €495,00, dus om dan 5 euro meer te betalen en 10km te rijden is zonde. Bovendien krijg je ook 20% extra gratis vuurwerk erbij als je hem besteld, oftewel 99 euro waar je nog gratis vuurwerk voor mag uitzoeken in de webshop als je voor 28 december besteld.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Ronnie_24 Bekijk bericht
                      De prijs is inmiddels verlaagd naar €495,00, dus om dan 5 euro meer te betalen en 10km te rijden is zonde. Bovendien krijg je ook 20% extra gratis vuurwerk erbij als je hem besteld, oftewel 99 euro waar je nog gratis vuurwerk voor mag uitzoeken in de webshop als je voor 28 december besteld.
                      hé ze lezen mee....
                      naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                      Comment


                        #12
                        In tegenstelling tot eerdere bezoeken was het dit jaar prijs bij mij. Veel fouten in de toch bescheiden bestelling. Mijn advies: check je bestelling.
                        Laatst aangepast door r-blue; 28 December 2017, 12:54.

                        Comment


                          #13
                          Ik ga mijn bestelling zo ophalen, ben benieuwd hoe dat bij mij is

                          Comment


                            #14
                            Naast de tafel waar je je vuurwerk krijgt uitgedeeld hangen lijstjes met gevonden fouten. Kan je daar even een blik op werpen? En weet je of de blackdragon assorti thunderkings alweer op voorraad zijn?

                            Comment


                              #15
                              Mijn bestelling was gelukkig wel precies zoals ik verwachtte. Heb niet kunnen zien of er nog assorti thunderkings waren. Verder een prima winkel. Ik ging de hele Intratuin door om bijna bij de kassa bij het vuurwerk aan te komen. Bleek dat er ook een andere ingang was voor het vuurwerk afhalen

                              Comment

                              Working...
                              X