Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Prijsvraag] Evolution Fireworks 2015 [WINNAARS BEKEND!]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Knalgoedvuurwerk Bekijk bericht
    Prachtige actie! Hier gaan we zeker gebruik van maken.

    Marchel kan jij wel even duidelijkheid geven over de reeds veelgestelde vraag of jouw website of het forum leidend is qua productaantallen?

    De Flying Serpents staat bijvoorbeeld niet op de website en wel op het forum. Is natuurlijk ook gewoon een cake van EVO dus hoort die meegenomen te worden lijkt me?
    We gaan het natuurlijk niet te makkelijk maken he
    Goed lezen en denken want er zitten ook wat hersenkrakers bij.

    Gr
    Evolution Fireworks
    Extreme Pyromaniac for life.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door wigster23 Bekijk bericht
      ik vind vraag 11 best raar want er zijn natuurlijk meerdere opties als je alles terug gaat lezen.
      Als je goed je huiswerk doorleest kom je tot het juiste antwoord.

      Gr
      Evolution Fireworks
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        #18
        Heeft geen zin om mee te doen als ik naar Den Bosch moet ;)

        Comment


          #19
          Er is enige onduidelijkheid bij de vraag over het aantal cakes. Maar wees gerust, in het geval er (tijdelijk) meerdere antwoorden mogelijk zijn, keuren we beide opties goed.

          Ook de vraag over het meest bekeken product; indien dit wijzigt tussendoor, keuren wij natuurlijk het nieuwe antwoord ook goed.


          Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
          Heeft geen zin om mee te doen als ik naar Den Bosch moet ;)
          Dat is helaas jammer ja, het zijn echter wel flinke prijzen, voor de reiskosten zelf hoef je het niet te laten.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #20
            Nondeknetter wat een prijzenpakket!!! Straks gelijk even meedoen!

            Evolution BEDANKT voor deze prijsvraag en deze prachtige prijzen!!!

            Comment


              #21
              De vraag van de losse cakes blijf ik maar raar vinden.
              Tellen de cakes dan in een assortiment of cakebox dan ook mee of niet.
              Want je kan ze niet los kopen, maar ze zijn wel los van elkaar?

              Comment


                #22
                kerel, moeten ze het antwoord nu geven? GEwoon logisch nadenken en dan kom je een heel eind. ;-)
                Eer was was was, was was is!

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                  Er is enige onduidelijkheid bij de vraag over het aantal cakes. Maar wees gerust, in het geval er (tijdelijk) meerdere antwoorden mogelijk zijn, keuren we beide opties goed.

                  Ook de vraag over het meest bekeken product; indien dit wijzigt tussendoor, keuren wij natuurlijk het nieuwe antwoord ook goed.




                  Dat is helaas jammer ja, het zijn echter wel flinke prijzen, voor de reiskosten zelf hoef je het niet te laten.
                  Dat klopt, maar vervoer is niet zo makkelijk als je 17 bent ;)

                  Comment


                    #24
                    Deze kans laat ik niet liggen. Bedankt voor deze mooie prijsvraag, TOPPIE!

                    Comment


                      #25
                      Das een flinke prijs weet alleen niet of ik me chaffeur kan overtuigen in theorie zover te gaan hehe

                      Comment


                        #26
                        WOW, schitterende prijsvraag, niet normaal wat een prijzen, helemaal geweldig, gelijk ingevuld!
                        Bedankt Evolution Fireworks en VWC voor het mogelijk maken
                        https://www.youtube.com/user/Originallover

                        Comment


                          #27
                          pffffffff bijna opgelost alleen vraag 11 en 15 nog

                          Comment


                            #28
                            Ik heb inmiddels de prijzen op de site doorgelopen en ben twee foutjes tegen gekomen.
                            Direct aangepast.

                            gr
                            Marchel
                            Extreme Pyromaniac for life.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                              Ik heb inmiddels de prijzen op de site doorgelopen en ben twee foutjes tegen gekomen.
                              Direct aangepast.

                              gr
                              Marchel
                              Heeft dat gevolgen voor vraag 3 en 6? Heb hem eerder al gemaild p
                              Verder weer een top prijsvraag met mooie prijzen!
                              Aftellen naar .....

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                                Ik heb inmiddels de prijzen op de site doorgelopen en ben twee foutjes tegen gekomen.
                                Direct aangepast.

                                gr
                                Marchel
                                Probleem is dan nu wel dat ik dus de totaalprijs heb genomen van de adviesprijzen zoals die op jullie site stonden, Flashing Flower stond op 39,95 en moest eigenlijk 19,95 zijn. Nu een hoop mensen het al hebben ingezonden en je dus die twee foutjes (ik weet niet welke de tweede is) heb gecorrigeerd, heb je dus nu kans dat mensen het fout hebben. Hoe gaan jullie daar dan mee om?

                                Comment

                                Working...
                                X