Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DECIBULL Thunderbox

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Joppiesaus Bekijk bericht
    Leuk dat ik ge quote wordt op de vwtsite
    HAHA ze hebben dit er toch maar afgehaald.

    Comment


      #17
      Leuke dingetjes zo te horen.

      Comment


        #18
        Waren vorig jaar lekker hard dus wilde ze dit jaar weer 3x. Helaas had zena delft ze niet geleverd gekregen en kreeg ik 2 pakken airplay thunder dingen. Daardoor heb ik er 4 meer Woehoe, maar ben benieuwd hoe die zijn.

        Comment


          #19
          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	21b504aa-d348-4d26-ae46-118bb6c64807.jpg
Vertoningen:1
Grootte:93,8 KB
ID:	1560888

          €5,95 per 20, speelgoed voor vóór 0:00

          Edit: Knalt heerlijk in mijn oren
          Laatst aangepast door abce; 31 December 2016, 20:15.

          Comment


            #20
            Waren bij mij niet binnengekomen. Sick6 als vervanger gekregen, vond ik overigens geen probleem!

            Comment


              #21
              Weet iemand hoe ze presteerden afgelopen jaar t.o.v. de Sick6 singleshots?
              Groeten uit Enschede.

              Comment


                #22
                Gaan deze harder dan de asian thunder?
                Jeder Schuss ein Genuss

                Comment


                  #23
                  decibull thunder shocks

                  Gaan bijna vergelijkbaar met asian thunder maar wel doffe felle klappen.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door remcotje909 Bekijk bericht
                    Gaan bijna vergelijkbaar met asian thunder maar wel doffe felle klappen.
                    Goed om te weten voor het geval dat ik nog op de valreep wat single shots wil inslaan!
                    Ik weet nog wel dat de Asian thunder vroeger een van de beste single shots was! Deze zijn wel flink aan de prijs maar dat mag aan ook wel!

                    Comment


                      #25
                      Hoe vergelijkt deze met de mad dog thundershock?
                      Keep it legal!

                      Comment


                        #26
                        Dit waren toppertjes, lekker doffe knal en gaat niet te hoog. 20 stuks voor 5 euro is echt een koopje. Zijn kleine dingetjes, maar knal is daardoor zeker niet minder. Positief verrast

                        Knal is zoals eerder gezegd ongeveer te vergelijken met een Asian Thunder (normale versie). Iets minder misschien, maar verschil is minimaal.

                        Comment


                          #27
                          Geen idee waarom maar ik had deze ook nog even aangeschaft. Was eigenlijk van plan om overdag nog even een ronde te maken en wat klein vuurwerk af te steken maar dat is er helaas niet van gekomen door de vele regen die viel. Uiteindelijk niet afgestoken en meegegeven aan mijn neefje die ze vanavond ging afsteken.

                          Comment


                            #28
                            Dit waren toppertjes hoor. Toch wel een van de beste qua knal die ik had dit jaar samen met de Detonator 2016 die ook snoeihard waren!

                            Comment


                              #29
                              Deze singleshot gaat inderdaad lekker hard, en bezit alleen een flash knal als effect.

                              Comment


                                #30
                                Heb zelf de 2017 batch bij de bestelling gekregen, en heb er net eentje getest. Vond hem eigenlijk niet heel bijzonder en zeker niet 'lekker dof' zoals hier beschreven werd. Misschien een maandagmorgen exemplaar? (Excuses voor het belabberde filmwerk.)

                                Stookverslaafde

                                Comment

                                Working...
                                X