Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garden Party 1 [ass]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Wat een heerlijke box zeg, hij blijft maar door gaan. Deze gaat ook zeker op de lijst voor dit jaar.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door kauwboy Bekijk bericht
      Zelfs voor 110 euro in Leeuwarden ;)
      Ja dat is helemaal een bodemprijs! Maar dat zijn we wel gewend van Gerrit.

      Comment


        #63
        Persoonlijk vond ik dit de beste box uit de Smashbox en Garden Party serie.
        Waarschijnlijk doordat hij 150 schots lang geweld blijft uitstralen, waar de kleinere broertjes er al na 100 schoten mee ophouden.
        Dit is de enige die ik volgend jaar weer neem uit de genoemde series.
        En uiteraard de Colorful City 2017 versie, dat mag duidelijk zijn...
        Ik hoop wel dat er volgend jaar een onderstel met wieltjes bijgeleverd wordt in plaats van zo'n nutteloze kooi, want wat is dit monster zwaar zeg!

        Comment


          #64
          is deze gewoon 30 mm?

          dom ooit al eens gevraagd

          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
          Garden party 1,2,3 en Smash box 1 en 3 zijn 30mm. De Smash box 2 is 25mm.
          Laatst aangepast door Ronaldeh; 8 January 2018, 14:23.

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
            Persoonlijk vond ik dit de beste box uit de Smashbox en Garden Party serie.
            Ik hoop wel dat er volgend jaar een onderstel met wieltjes bijgeleverd wordt in plaats van zo'n nutteloze kooi, want wat is dit monster zwaar zeg!
            Weegt deze echt 24 kilo? Als je er dan 2 bestelt en je bestelt er nog wat andere boxen bij, dan moet je met een heel voetbalelftal komen om af te halen........
            Hoe doen jullie dat dat...?

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
              Weegt deze echt 24 kilo? Als je er dan 2 bestelt en je bestelt er nog wat andere boxen bij, dan moet je met een heel voetbalelftal komen om af te halen........
              Hoe doen jullie dat dat...?
              Per box naar je auto brengen, de winkelier mag enkel niet meer meegeven dan 25KG per persoon en per keer. Dus al loop je 1 of 10 keer dat maakt de winkelier verder niet uit, zijn verantwoording is enkel vanaf de toonbank en niet verder. Het is in die zin ´jouw probleem´ dat je je auto vol gooit, maar je hoeft je nergens druk om te maken. Daar wordt helemaal niet op gecontroleerd omdat ze daar echt totaal geen prioriteit voor hebben.

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                maar je hoeft je nergens druk om te maken. Daar wordt helemaal niet op gecontroleerd omdat ze daar echt totaal geen prioriteit voor hebben.
                Ja maar je kan ook pech hebben. Een bekende van mij werd een paar jaar geleden aangehouden omdat er iets met zijn auto niet goed was. Remlicht ofzo. Toen zagen ze ook vuurwerk. Stom toeval dus. Erg veel dat wel, cakeboxje of 20. Hij nam voor een paar mensen wat mee. Een leuke freak hoeveelheid zeg maar, en toen kon hij mee. Ze dachten eerst dat hij handelaar was. Paar uur op het buro, boete en al zijn/ons vuurwerk kwijt. Geen enkele compassie. Niet iets van het is oud en nieuw, ofzo.
                Wij hadden een k.. oud en nieuw. Dat wil je niet mee maken op oud jaar.

                Comment


                  #68
                  Nog een vraagje, was de Garden Party 1 2017 versie nou een mindere versie? Heb ik dat goed gelezen/begrepen? Geen spinning tails in de 1e cake? Of een 1e cake die het helemaal niet goed deed?

                  Welke versie is dan wel de goede versie? Of is de 2017 ook gewoon goed?
                  Hoor het graag. Want ik overweeg een Garden Party 1.

                  En welke zouden jullie nemen Pangu Garden Party 1 of Evolution Euphoric hapiness Show 150?

                  Benieuwd naar de reacties.

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
                    Nog een vraagje, was de Garden Party 1 2017 versie nou een mindere versie? Heb ik dat goed gelezen/begrepen? Geen spinning tails in de 1e cake? Of een 1e cake die het helemaal niet goed deed?

                    Welke versie is dan wel de goede versie? Of is de 2017 ook gewoon goed?
                    Hoor het graag. Want ik overweeg een Garden Party 1.



                    En welke zouden jullie nemen Pangu Garden Party 1 of Evolution Euphoric hapiness Show 150?

                    Benieuwd naar de reacties.
                    Ik had batch 2017 en alles was dikke in order! Grote effect, goede burst en zelf het tempo van 2017 is iets beter dan 2016. Ik vond het een hele dikke cakebox!

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
                      Nog een vraagje, was de Garden Party 1 2017 versie nou een mindere versie? Heb ik dat goed gelezen/begrepen? Geen spinning tails in de 1e cake? Of een 1e cake die het helemaal niet goed deed?

                      Welke versie is dan wel de goede versie? Of is de 2017 ook gewoon goed?
                      Hoor het graag. Want ik overweeg een Garden Party 1.

                      En welke zouden jullie nemen Pangu Garden Party 1 of Evolution Euphoric hapiness Show 150?

                      Benieuwd naar de reacties.
                      De 2015 versie had last van ploppers in de eerste cake.
                      2016 is top, de eerste cake heeft spinners.
                      2017 is dus zonder spinners, maar verder in mijn ogen erg sterk.

                      Als de prijs geen issue is zou ik zeker voor de Garden Party 1 gaan. Deze is 30mm tegenover 25mm voor de Euphoric Happiness. Moeilijk te vergelijken dan.

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door Vlinderbommetje Bekijk bericht
                        De 2015 versie had last van ploppers in de eerste cake.
                        2016 is top, de eerste cake heeft spinners.
                        2017 is dus zonder spinners, maar verder in mijn ogen erg sterk.

                        Als de prijs geen issue is zou ik zeker voor de Garden Party 1 gaan. Deze is 30mm tegenover 25mm voor de Euphoric Happiness. Moeilijk te vergelijken dan.
                        Ok, dank je. verschil is 20 euro. Is 30 mm echt zoveel beter of anders dan 25mm.....?
                        Hoe omschrijf je dat? Grootsere effecten? Breder? Meer lucht vullend? Zoiets?
                        Laatst aangepast door erikv2; 10 January 2018, 00:22.

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
                          Ok, dank je. verschil is 20 euro. Is 30 mm echt zoveel beter of anders dan 25mm.....?
                          Hoe omschrijf je dat? Grootsere effecten? Breder? Meer lucht vullend? Zoiets?
                          Verschil ga je zeker merken al is het deels ook afhankelijk van het type effect. Pangu staat er om bekend dat ze echt grote boeketten uit hun 30mm bakken halen. Heb dit blok dit jaar ook voor het eerst maar afgelopen jaar de Brasilian Box geschoten. Echt grote effecten en is ook 30 mm

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                            Verschil ga je zeker merken al is het deels ook afhankelijk van het type effect. Pangu staat er om bekend dat ze echt grote boeketten uit hun 30mm bakken halen. Heb dit blok dit jaar ook voor het eerst maar afgelopen jaar de Brasilian Box geschoten. Echt grote effecten en is ook 30 mm
                            Fijn om te horen, blij dat ik voor de Garden Party 1 heb gekozen!

                            Comment


                              #74
                              Geniale box hoor, alles zit er gewoon in, wat een topper!

                              Comment


                                #75
                                Ook een topper, alleen duurt me net iets te lang.
                                Laatst aangepast door Janniekske; 10 January 2018, 10:03.
                                BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                                Comment

                                Working...
                                X