Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smash Box 1 [ass]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Deze was erg lekker. Voor mij misschien wel de beste cakebox die wij hadden.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door MjB Bekijk bericht
      Deze was erg lekker. Voor mij misschien wel de beste cakebox die wij hadden.

      Wat een spreiding zeg! Deze is volledig langs mij heen gegaan. Was dit de 2015 of 2016 versie?

      Comment


        #18
        Dit was de 2015 versie.

        Comment


          #19
          deze is wel vet he, eens kijken of ik die dit jaar ergens kan scoren

          Comment


            #20
            Iemand nog straatfilmpje 2016 versie

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door gerwin1000 Bekijk bericht
              Iemand nog straatfilmpje 2016 versie
              moet ik nog wel ergens hebben, had deze al vervanger voor 4 seanson, maar man wat was deze goed!

              Comment


                #22
                Had deze ook deze was echt waanzinig

                Comment


                  #23
                  Ben ook wel benieuwd naar de 2016 versie
                  Knaap!

                  Comment


                    #24
                    Duurt deze nu echt 3 minuten.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                      Duurt deze nu echt 3 minuten.
                      Ik zou me daar niet zo veel zorgen om maken! Deze box heeft 150 schoten. Het verschil tussen 2 en 3 min is niet zo groot vind ik. Om een voorbeeld te noemen, de "The Golden Age van Evolution" heeft 160sh en duurt ook dik 3min. Daar is echt niks mis mee en het is echt een pracht box!

                      Het gaat ook om je doorlont "skills", doe je dit minder goed heb je zo 15 tot 20sec erbij...

                      gr


                      Edit: Spelling fout
                      Laatst aangepast door BurstDuo; 26 January 2017, 17:44.

                      Comment


                        #26
                        Van deze zie ik filmpjes van 40 sec..



                        en van 2 minuten.


                        Is dat dan gewoon de manier van doorlonten?

                        die van 40sec is echt te overpowerd.. kleuren en effecten vallen weg in elkaar.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                          Van deze zie ik filmpjes van 40 sec..



                          en van 2 minuten.


                          Is dat dan gewoon de manier van doorlonten?

                          die van 40sec is echt te overpowerd.. kleuren en effecten vallen weg in elkaar.
                          zie dat mijn vraag al op pagina 1 wordt beantwoord

                          Comment


                            #28
                            Mooie box, alleen niet hoe ik hem had willen hebben. Had de rustige versie verwacht. Vonkoverslag? Knalde er in ieder geval lustig op los. Mooie effecten. Leed wel een beetje onder de fikse wind en niet goed kunnen filmen door regen.

                            Comment


                              #29
                              Had je toevallig de 2017 versie? De Smash box 3 2017 versie leek ook een hoger tempo te hebben. Dat mooie pixie dust goud kon ook niet zo goed tegen de wind helaas, daardoor was ie iets minder. Maar verder was dat een top box!

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Bomber68 Bekijk bericht
                                Mooie box, alleen niet hoe ik hem had willen hebben. Had de rustige versie verwacht. Vonkoverslag? Knalde er in ieder geval lustig op los. Mooie effecten. Leed wel een beetje onder de fikse wind en niet goed kunnen filmen door regen.

                                Duidelijk gevalletje vonkoverslag dit. Na cake 1 gaan volgens mij 2, 5 en 6 tegelijk en vanaf dat moment is het dus een dolle boel. Ik heb de cakes op rij 1 een kwart slag gedraaid om dit te voorkomen, wel met een kleine pauze tussen 3 en 4, doordat iets meer afstand moet worden overbrugd. Ik had geen zin om met kartonnetjes te werken.
                                Well, that depends...

                                Comment

                                Working...
                                X