Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smash Box 1 [ass]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Had inderdaad de 2017 versie. Bij het doorlonten aluminiumfolie en stuk karton tussen de rijen cakes gedaan, maar heeft dus niet geholpen. Goeie tip om het spulletje dsn gewoon wat te draaien in de doos. Was natuurlijk lekker rammen, maar had hem liever rustiger gehad. Wind speelde ook negatieve rol helaas.

    Comment


      #32
      Twijfel tussen deze en de Garden Party 1, kosten allebei hetzelfde (€109). Ik neig naar de Garden Party 1 maar dat kan ook komen omdat daar betere filmpjes van te vinden zijn.

      Meningen ?
      https://youtube.com/@Pyroblom

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
        Twijfel tussen deze en de Garden Party 1, kosten allebei hetzelfde (€109). Ik neig naar de Garden Party 1 maar dat kan ook komen omdat daar betere filmpjes van te vinden zijn.

        Meningen ?
        Ze hebben veel van elkaar weg. Maar ik heb zelf ook gekozen voor de Garden Party 1 vanwege dat geode filmpje in het topic. Dan weet je sowieso dat je een dik blok krijgt! Heb 'm voor 120 euro besteld en vind dat al een nette prijs, voor 109 euro zou ik echt niet twijfelen.

        Comment


          #34
          Niet mijn filmpje maar kwam deze tegen.
          Geeft wel een goed straatbeeld.

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
            Niet mijn filmpje maar kwam deze tegen.
            Geeft wel een goed straatbeeld.

            Maar even serieus: is dit echt de smash box 1? Want zo vind ik 'm het kopen niet waard.
            Of ligt het aan het jaartal? Zit daar verschil in?
            31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

            Comment


              #36
              Super dik blok! Helaas een beetje duur

              Comment


                #37
                Weer een video'tje van mijn kant
                Leuk product maar de garden party's zijn wel beter.

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Vwapd Bekijk bericht
                  Weer een video'tje van mijn kant
                  Leuk product maar de garden party's zijn wel beter.
                  Welke batch had je ? Heb de 2015 batch doe is super

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                    Welke batch had je ? Heb de 2015 batch doe is super
                    Durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik geloof dat het de 2016 batch was.

                    Comment


                      #40
                      Heel mooi, als laatste geschoten vooral genieten van de dikke boeketten, aleen mist er wel een echte "finale"

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Robert058 Bekijk bericht
                        Heel mooi, als laatste geschoten vooral genieten van de dikke boeketten, aleen mist er wel een echte "finale"
                        Hier ook als afsluiter van de avond gebruikt. Echt een hele dikke bak alleen ondanks tussenschot flink wat vonkoverslag. Was dus helaas veel te snel weg. Had ook de GP1 en die vind ik persoonlijk nog beter

                        Comment


                          #42
                          Had de 2017 batch. Vond hem heel wisselend. Sommige cakes schoten breed/volle effecten, anderen stelden niks voor.

                          Filmpje is niet geweldig: camera stopte er soms mee en moest filmen weer starten. Dus soms wat rare overgangen. Maar geeft wel een idee van de box.


                          Comment


                            #43
                            Werkelijk een waanzinnige cakebox. 3 minuten genoten van deze box. Grote boeketten en veel variatie:

                            2017 Batch was dit.

                            https://www.youtube.com/user/Originallover

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
                              Werkelijk een waanzinnige cakebox. 3 minuten genoten van deze box. Grote boeketten en veel variatie:

                              2017 Batch was dit.

                              Tof filmpje, brengt me in gedachten gelijk weer terug naar 31 december. Heerlijke box was dit.

                              Comment


                                #45
                                Toppertje hoor op die film van Koning, hij lijkt wel heel erg op de GP1 maar toch net even anders.
                                https://youtube.com/@Pyroblom

                                Comment

                                Working...
                                X