Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Orthen Vuurwerk 18-12-2015 (Demo)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Zijn dat return of the Phoenix fluiten op het eind? Zo ja, eindelijk weer een mooie rauwe fluit!
    I think I'm rocking with the best!

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Ecfireworks Bekijk bericht
      Zijn dat return of the Phoenix fluiten op het eind? Zo ja, eindelijk weer een mooie rauwe fluit!
      Dat is de Sky screamers/falcon van Vulcan zo te zien.
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
        Dat is de Sky screamers/falcon van Vulcan zo te zien.
        Dat is dan uit 2013/2014 of nog eerder, of is het rauwe weer terug bij die cakes?
        I think I'm rocking with the best!

        Comment


          #34
          Leuke demo gezien vanavond. Voor mij de 2 uitblinkers Sparkling snow van Orange label en de allerbeste vond ik Yellow River van Pangu! Wat een mooie sierlijke bak zeg!

          hier het finale showtje

          FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

          Comment


            #35
            Vanavond vond ik de Yellow River de beste losse cake.
            De Cruel Traction was ook als vanouds. Vanavond is de nieuwe 2015 editie geschoten, en deze had de grootste uitwerkingen en luidste burst van alles. (Afgezien van de 3" salute die op de achtergrond geschoten werd haha).

            Vulcan viel mij en anderen juist in negatieve zin op. Wat een zwakke uitwerkingen, 0,0 burst en toch vrij forse prijzen. Echt niet goed!
            Ook Wildebeast en Spider vielen vies tegen.

            Mooie finale heb je samengesteld Remco!!

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door fireworkaddict Bekijk bericht
              Vanavond vond ik de Yellow River de beste losse cake.
              De Cruel Traction was ook als vanouds. Vanavond is de nieuwe 2015 editie geschoten, en deze had de grootste uitwerkingen en luidste burst van alles. (Afgezien van de 3" salute die op de achtergrond geschoten werd haha).

              Vulcan viel mij en anderen juist in negatieve zin op. Wat een zwakke uitwerkingen, 0,0 burst en toch vrij forse prijzen. Echt niet goed!
              Ook Wildebeast en Spider vielen vies tegen.

              Mooie finale heb je samengesteld Remco!!

              Dankje kerel.
              Heb met minder budget en minder cakes toch iets moois proberen te maken.
              Naar mijn idee best goed gelukt!.
              Ik heb er van genoten en hopelijk jullie ook.

              De rauwe fluit was van de sky screamers uit 2014.
              Mischien nu ze wat droger zijn dat ze wel goed presteerde.

              Al met al een leuke avond.
              Bij deze bedankt allemaal voor het bezoek asn de demo van Orthen.

              Comment


                #37

                losse hand gefilmd vond mooie demo paar mooie cakes gezien pangu toppertje,vipbox top,orange label top

                Bedankt Remco en Team!

                Comment


                  #38
                  Echt van genoten

                  Comment


                    #39
                    Er staan eigenlijk al genoeg finale films, maar hierbij dan toch ook maar de mijnes



                    De demo was wel leuk, met interessante producten. Daarvoor komen we uiteindelijk. Maar de organisatie vond ik wel vrij slecht hoor. Toen we aankwamen vroegen we ons ernstig af of we wel goed zaten. Nergens borden, bewegwijzering, gekleurde hesjes, muziek, spotlights... Na even rond te hebben gevraagd, bleek dat we een hek door moesten en dan achter een grote hal moesten zijn. We zaten dus toch goed.
                    Ter plekke niemand van de organisatie te zien. We hadden zo het veld op kunnen lopen. Dat deden kinderen dan soms ook, aangezien er niemand was om hun terug te fluiten. De schietlijst werd laat uitgedeeld, maar het omroepen klopte gelukkig prima en was goed verstaanbaar.
                    Het demo-gedeelte zelf was prima hoor. Leuke producten van verschillende merken. Het aandeel nieuwe artikelen was niet zo hoog, maar dat is te begrijpen. De finale was leuk. Met de hand fakkelen blijft lastig, en dat was halverwege goed te zien toen er vanalles en nog wat door elkaar heen stond te brullen. Maar aan de intro en finale was duidelijk tijd en zorg besteed.

                    Voor wat betreft de demo.
                    Ik snap werkelijk niet wat het merk Vulcan bij Orthen in de collectie doet. Ik heb nooit een hoge pet omgehad van dit merk, maar vandaag kon ik het eindelijk eens live zien. Ik heb vier artikelen gezien, maar allevier waren ze belabberd slecht. Zeer kleine boeketten, met meestal buskruitknalletjes en scheefgetrokken vormen. De kleuren waren wel scherp en overvloedig aanwezig, maar de kleine boeketjes zonder innovatieve dingen waren echt inspiratieloos. Krijgt Orthen geld toe om Vulcan in de collectie op te nemen ofzo?
                    Orange Label heeft mij in positieve zin verrast Erg unieke effecten en grote boeketten. Je kunt er wel wat bijzonders mee in huis halen, hoewel de prijzen ook navenant hoog zijn.
                    Yellow River was ook echt een topcake! Al helemaal voor dat geld. Andere toppers waren Great Barbarian, Daisy Beam en Cruel Traction (eigenlijk Rage, de omlabeling, uit 2015).

                    Ik heb bijna alle producten gefilmd. Deze plaats ik in de producttopics.

                    Orthen bedankt! Was weer leuk
                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment


                      #40
                      vulcan valt onder GBV en ja die levert voor heel veel bedrijven klein spul met goede leveringsvoorwaarden en vraagt dan vaak wel of je een paar cakes wilt opnemen zover ik weet misschien was dat het maar ja. al met al een mooie demo. Hoewel vorig jaar alles net wat groter was en meer rubro. En royal beviel het dit jaar ook wel. En blijft het een leuke zaak. Hoop stiekem wel dat volgend jaar de evolution producten eerder binnen zijn en dan meer zien. Al zijn sommige dingen meer liefhebbers producten. Ik denk dat de demo van orthen gezien de oorsprong van het merk een ideale optie is

                      Comment


                        #41
                        Vulcan valt niet onder GBV.
                        Vulcan is een op zichzelf staand Internationale onderneming.

                        Wat betreft Evolution.
                        Plan voor 2016 ligt al op tafel en de sample requests zijn opgestuurd.
                        In januari komt onze fabrikant naar NL om het nodige en knelpunten door te nemen en dit jaar te evalueren.

                        Gr
                        Evolution Fireworks

                        Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
                        vulcan valt onder GBV en ja die levert voor heel veel bedrijven klein spul met goede leveringsvoorwaarden en vraagt dan vaak wel of je een paar cakes wilt opnemen zover ik weet misschien was dat het maar ja. al met al een mooie demo. Hoewel vorig jaar alles net wat groter was en meer rubro. En royal beviel het dit jaar ook wel. En blijft het een leuke zaak. Hoop stiekem wel dat volgend jaar de evolution producten eerder binnen zijn en dan meer zien. Al zijn sommige dingen meer liefhebbers producten. Ik denk dat de demo van orthen gezien de oorsprong van het merk een ideale optie is
                        Extreme Pyromaniac for life.

                        Comment

                        Working...
                        X