Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 9 van 12 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 135 van 169
  1. #121
    VWC-Lid yourpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 november 2017
    Berichten
    15
    Thanks
    18
    41 waarderingen in 11 posts
    --------------
    Laatst gewijzigd door yourpyro; 23 november 2019 om 23:57

  2. #122
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yourpyro Bekijk bericht
    Waarom blijven mensen ook kopen bij leveranciers die duidelijk niet heel betrouwbaar zijn? De prijs is er ook naar, duidelijk een probleem in de bedrijfsvoering die al lange tijd niet verandert.
    Ik vind dat echt totaal niet opgaan. Lont is echt niet duur, voorheen kon je altijd rolletjes bij webshops kopen zelfs voor minder dan dat je nu ziet bij viscofuse.eu . Dat zijn gewoon realistische prijzen. Andere sites die dan toevallig gewoon betrouwbaar zijn, profiteren van het feit dat men moeilijker aan lont kan komen en hebben mogelijk zelf een duurdere inkoop. Buiten dat, ben ik het met je eens dat het nu gewoon dom te noemen is dat je nog gaat bestellen bij webshops die erom bekend staan hun zaken niet op orde te hebben.

  3. #123
    VWC-Lid yourpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 november 2017
    Berichten
    15
    Thanks
    18
    41 waarderingen in 11 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Ik vind dat echt totaal niet opgaan. Lont is echt niet duur, voorheen kon je altijd rolletjes bij webshops kopen zelfs voor minder dan dat je nu ziet bij viscofuse.eu . Dat zijn gewoon realistische prijzen. Andere sites die dan toevallig gewoon betrouwbaar zijn, profiteren van het feit dat men moeilijker aan lont kan komen en hebben mogelijk zelf een duurdere inkoop. Buiten dat, ben ik het met je eens dat het nu gewoon dom te noemen is dat je nog gaat bestellen bij webshops die erom bekend staan hun zaken niet op orde te hebben.
    Je zegt het al, vroeger kon.

    Helaas i.v.m. de regelgeving moet de winst die ermee wordt behaald sinds 2016 ook een stuk hoger zijn omdat dit moet op kunnen staan tegen eventuele geldboetes. Maar uiteraard begrijp ik je mening dat het in feiten een relatief goedkoop product is en dat er grote bedragen voor worden gevraagd nu, in tegenoverstelling tot een tijdje geleden.
    Laatst gewijzigd door yourpyro; 21 december 2017 om 21:45 Reden: typgebrek woesjh

  4. #124
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yourpyro Bekijk bericht
    Je zegt het al, vroeger kon.

    Helaas i.v.m. de regelgeving moet de winst die ermee wordt behaald sinds 2016 ook een stuk hoger zijn omdat dit moet op kunnen staan tegen eventuele geldboetes. Maar uiteraard begrijp ik je mening dat het in feiten een relatief goedkoop product is en dat er grote bedragen voor worden gevraagd nu, in tegenoverstelling tot een tijdje geleden.
    Ja kon inderdaad. Maar er is qua inkoopkosten niks veranderd. Feit blijft wel dat de verdiensten ook tegen het risico moeten kunnen opwegen en dat ik daarom snap dat jij het voor wat meer verkoopt. Ik geef je dus groot gelijk in dat opzicht. Maar dat hij het goedkoper verkocht heeft dus niks met zijn manier van zaken te maken, dat is wat ik zeg.

  5. #125
    VWC-Lid pyro_11's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 september 2010
    Berichten
    362
    Thanks
    2
    116 waarderingen in 56 posts
    Kunt heeoon bestellen bij barium hoor al 2 keer vorige week en netjes binnen gekregen
    Net weer bestelling gedaan

  6. #126
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 december 2017
    Locatie
    Noorden van het land
    Berichten
    304
    Thanks
    45
    120 waarderingen in 86 posts
    Waarom zou je voor 2,5 of 3 mm dikte kiezen?
    Zijn er meer verschillen behalve de dikte (dat snap ik)?
    2,5 mm soepeler?
    3 mm brandt ook onder water en 2,5 mm niet?

  7. #127
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ze branden beiden onder water. 3mm is gewoon de beste optie. Stuk dikker, knikt minder snel, grotere 'vlam'.

  8. #128
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Inderdaad vooral de gevoeligheid voor knikken is veel minder en als er al een knik in zit dan brandt het lont gewoon door. Ook met doorlonten is het perfect omdat de vlam een stuk intenser is en daardoor weer makkelijker andere lonten aansteekt. Is ook beter bestendigd tegen regen en dat soort dingen, dus gewoon ideaal.

  9. #129
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Berichten
    435
    Thanks
    21
    148 waarderingen in 93 posts
    Ik moet nog even terugkomen op viscofuse.eu

    Op de website staat aangegeven dat je een tracking code krijgt en notificatie van het verzenden. Dit is niet gebeurd en de communicatie verloopt stroef.

    Uiteindelijk wel geleverd. Dus uiteindelijke ervaring is gematigd positief. De prijzen zijn ivm andere aanbieders goed dus ik zou daar nog een keer bestellen, maar dan wel met paypal voor meer bescherming mocht er wat misgaan.

  10. #130
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 december 2017
    Locatie
    Noorden van het land
    Berichten
    304
    Thanks
    45
    120 waarderingen in 86 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Ze branden beiden onder water. 3mm is gewoon de beste optie. Stuk dikker, knikt minder snel, grotere 'vlam'.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Inderdaad vooral de gevoeligheid voor knikken is veel minder en als er al een knik in zit dan brandt het lont gewoon door. Ook met doorlonten is het perfect omdat de vlam een stuk intenser is en daardoor weer makkelijker andere lonten aansteekt. Is ook beter bestendigd tegen regen en dat soort dingen, dus gewoon ideaal.
    Top, dan wordt het 3mm. Bij viscofuse.eu besteld en betaald met paypal. Laat weten of het goed is gegaan. In ieder geval wel een maitlje met ordernummer ontvangen. Ook al per mail contact gehad. 3mm wass op voorraad en zou er met 2 tot 3 werkdagen moeten zijn.

    Afgelopen jaar een zwarte duim en vuur door mijn gezicht, door een verkeerde lont. Ik stak de lont aan, en boem daar ging de 1e bombette met crackling en de hele meut al de lucht in. Er stak snellont naar buiten. De kleur van de lont vond ik al vreemd, beetje wittig. Viel gelukkig allemaal erg mee. Ik zag het mis gaan, had gelukkig niet te veel alcohol op, en draaide meteen weg. En had gelukkig een bril op. Weet eigen schuld, bij twijfel niet aansteken, en moet lont niet in hand houden, etc. Maar lont was erg kort. En ik wilde hem echt aan het eind aansteken. Heb al jaren geen visco meer, anders had ik hem wel verlengd.Maar heb mijn lesje geleerd. Vanaf nu weer verlengen met visco.
    Laatst gewijzigd door erikv2; 12 januari 2018 om 05:38

  11. #131
    VWC-Lid ajaxciedjuhh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2010
    Locatie
    浏阳市
    Berichten
    3.464
    Thanks
    12.305
    4.551 waarderingen in 1.691 posts
    Yourpyro.nl heeft veiligheidslont

  12. #132
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
    Top, dan wordt het 3mm. Bij viscofuse.eu besteld en betaald met paypal. Laat weten of het goed is gegaan. In ieder geval wel een maitlje met ordernummer ontvangen. Ook al per mail contact gehad. 3mm wass op voorraad en zou er met 2 tot 3 werkdagen moeten zijn.

    Maak komend jaar aan al mijn boxen 20 cm extra langzame lont. Afgelopen jaar een zwarte duim en vuur door mijn gezicht, door een verkeerde lont. Ik stak de lont aan, en boem daar ging de 1e bombette met crackling en de hele meut al de lucht in. Er stak snellont naar buiten. De kleur van de lont vond ik al vreemd, beetje wittig. Viel gelukkig allemaal erg mee. Ik zag het mis gaan, had gelukkig niet te veel alcohol op, en draaide meteen weg. En had gelukkig een bril op. Weet eigen schuld, bij twijfel niet aansteken, en moet lont niet in hand houden, etc. Maar lont was erg kort. En ik wilde hem echt aan het eind aansteken. Heb al jaren geen visco meer, anders had ik hem wel verlengd.Maar heb mijn lesje geleerd. Vanaf nu weer verlengen met visco.
    Oeps, daar leer je dan inderdaad gelijk van! En als je een rolletje koopt van een XX aantal meter dan kan je daar de aankomende jaren sowieso meer vooruit.

  13. #133
    VWC-Lid RafQue's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2015
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    3.152
    Thanks
    1.002
    1.122 waarderingen in 479 posts
    Ik ben echt helemaal klaar met viscofuse.eu/bariumbuizen.
    Zo te lezen hebben anderen meer geluk gehad, maar ik heb een slechte ervaring met ze.
    Ik heb daar 2 maanden geleden een bestelling gedaan. Zelfs tot 3x toe contact gehad met ene Frederique vanwege het uitblijven van levering, maar uiteindelijk nooit iets mogen ontvangen...
    Gelukkig had ik betaald via Paypal en heb uiteindelijk via een dispute mijn geld terug gekregen.

    Mijn wijze raad: betaal enkel met Paypal of bestel daar helemaal niet.

  14. #134
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 december 2017
    Locatie
    Noorden van het land
    Berichten
    304
    Thanks
    45
    120 waarderingen in 86 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Oeps, daar leer je dan inderdaad gelijk van!
    Zeg dat wel! ;-)
    Laatst gewijzigd door erikv2; 12 januari 2018 om 05:26

  15. Deze gebruiker waardeert erikv2 voor het bericht:


  16. #135
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2005
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    36
    Thanks
    22
    39 waarderingen in 16 posts
    Is er iemand die weet waar je quickfuse kan bestellen ? Bariumbuizen verkoopt het sinds gister 100cm per sec . Maar door de reacties twijfel ik een beetje ( mijn vorige bestelling , overigens eerste keer en zonder het lezen van ervaringen kwam gewoon aan )

Pagina 9 van 12 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •