Winkelbanner - Vuurwerk Outlet
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 95

Discussie: HFF Cake Box

  1. #31
    VWC-Lid Firecrack-R's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    596
    Thanks
    198
    273 waarderingen in 122 posts
    Mijn HFF cakebox was zeiknat. Nog nooit zoiets meegemaakt.

    Naam: natte.jpg
Bekeken: 474
Grootte: 20,3 KB

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2015
    Berichten
    57
    Thanks
    3
    10 waarderingen in 8 posts
    Whoa, kan je hem dan niet weigeren en een andere box of artikel eisen?

    Ik bedoel, het is wel essentieel dat vuurwerk niet nat is. Als je een telefoon ofzo koopt of welk ander artikel, dan wil je ook niet dat het nat is? Dan kan je het ook weigeren, dus moet met vuurwerk ook kunnen lijkt me.

  3. #33
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.932
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordDa1n Bekijk bericht
    Whoa, kan je hem dan niet weigeren en een andere box of artikel eisen?

    Ik bedoel, het is wel essentieel dat vuurwerk niet nat is. Als je een telefoon ofzo koopt of welk ander artikel, dan wil je ook niet dat het nat is? Dan kan je het ook weigeren, dus moet met vuurwerk ook kunnen lijkt me.
    Je merkt dat vaak pas thuis op als ze de kooien er nog omheen hebben gelaten. En als je dan naar een winkel bent geweest die een paar uur rijden is, dan is het nogal een vervelende situatie natuurlijk als je met een vochtig product zit opgescheept.

  4. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  5. #34
    VWC-Lid Roald's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2015
    Berichten
    970
    Thanks
    156
    860 waarderingen in 351 posts
    Bij mij is die gewoon droog.

  6. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2015
    Berichten
    57
    Thanks
    3
    10 waarderingen in 8 posts
    Eens, ik woon zelf vlakbij mijn afhaalpunt, dus dan is het wellicht makkelijker.

    Zal de cakes sowieso uit de dozen halen en allemaal een nachtje bij de verwarming neerzetten!

  7. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2015
    Berichten
    57
    Thanks
    3
    10 waarderingen in 8 posts
    Mijn 2x HFF Cakebox opgehaald. Niet klam of heel vochtig. In beide dozen was het plaatje onder de kooi beschimmeld, maar niet vochtig. Ik vermoed dat deze schimmel er in China is opgekomen doordat de platen daar op een vochtige plek zijn bewaard. De HFF Caliber daarentegen, damn, die is wel vochtig/klam.

    Alles staat nu bij de verwarming, hoop dat de boel vannacht niet affikt

  8. #37
    VWC-Lid Bastiaan91's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    565
    Thanks
    628
    304 waarderingen in 156 posts
    Deze gekocht voor maten, en ook bij mij was die erg klam iets wat je gelijk opvalt als je de doos vast pskte.
    Hoop voor hun dat die wel gewoon goed presteerd!

  9. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2008
    Berichten
    380
    Thanks
    272
    124 waarderingen in 47 posts
    Ik heb net mijn HFF Cakebox opgehaald. ook die van mij is zeiknat! Ook ik heb dit nog niet eerder mee gemaakt zo.

    Lijkt wel alsof er een met een tuinslang in die container heeft gestaan wat slecht zeg. Kooi is verroest en de plaat die erin ligt zit ook onder de schimmel. Cakes klam, staan nu letterlijk op de verwarming om er nog wat van te maken.

    De caliber box was ook al klam en die heb ik bij een andere vuurwerkwinkel gehaald. denk dus niet dat het aan de opslag van de winkeliers ligt maar eerder aan de containers waarmee alles vervoerd is. zal wel een gatenkaas geweest zijn.

  10. #39
    VWC-Lid Roald's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2015
    Berichten
    970
    Thanks
    156
    860 waarderingen in 351 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GTRulez Bekijk bericht
    Ik heb net mijn HFF Cakebox opgehaald. ook die van mij is zeiknat! Ook ik heb dit nog niet eerder mee gemaakt zo.

    Lijkt wel alsof er een met een tuinslang in die container heeft gestaan wat slecht zeg. Kooi is verroest en de plaat die erin ligt zit ook onder de schimmel. Cakes klam, staan nu letterlijk op de verwarming om er nog wat van te maken.

    De caliber box was ook al klam en die heb ik bij een andere vuurwerkwinkel gehaald. denk dus niet dat het aan de opslag van de winkeliers ligt maar eerder aan de containers waarmee alles vervoerd is. zal wel een gatenkaas geweest zijn.
    Dan valt het met mijne nog mee. Klein randje schimmel op die plaat. Cakes voelen gewoon droog.

  11. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2008
    Berichten
    380
    Thanks
    272
    124 waarderingen in 47 posts
    Haha nou dat gaat goed komen met deze box! Hij heeft bij mij de halve dag op de hete verwarming gestaan. Net ff met een kleine stook sessie Cake 1 de lucht in gejaagd om te kijken hoe die zich hield.

    En die is als vanouds zoals de Zena Cakebox vorig jaar was. harde burst en mooi grote boeketten in het bekende tempo. laatste 2 rijen van de cake gaan als 2 salvo's omhoog. Hele opluchting! was bang dat ie te nat zou zijn want zo vochtig als dit had ik het nog niet eerder gezien.

    Toppertje!

  12. #41
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Hele mooie box hoor, lekker tempo, mooie effecten en een goede variatie. Voldeed aan de verwachtingen, grootte was flink, aanradertje wat mij betreft. Heb hem niet extra laten drogen o.i.d., heb niet het idee dat ie vochtig was, qua uitwerking ook niet.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  14. #42
    VWC-Lid Roald's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2015
    Berichten
    970
    Thanks
    156
    860 waarderingen in 351 posts
    Echt een hele mooie bak.!!

  15. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Locatie
    Prov. Utrecht
    Berichten
    533
    Thanks
    493
    219 waarderingen in 109 posts
    idd mooie cakes, los geschoten, cake 4 vuur in een projectje als afsluiter met het heavy 5 pakket wat ik nog had liggen.

  16. #44
    VWC-Lid Firecrack-R's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    596
    Thanks
    198
    273 waarderingen in 122 posts
    Was een leuke bak, gevarieerde effecten en redelijk grote boeketten. Al was de Big Momma van de buurman wel beter dan deze box. Die had grotere effecten.

    Neemt niet weg dat dit een prima box is.

  17. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2015
    Berichten
    57
    Thanks
    3
    10 waarderingen in 8 posts
    Cakes los afgeschoten, zeer tevreden met deze box en de mensen in de straat stonden te genieten!

  18. Deze 2 gebruikers waarderen LordDa1n voor het bericht:


Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •