Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts

    Gezocht: Afbeelding en/of naam pijlenpakket jaren 90'.

    Hallo luitjes,


    In de jaren 90' kocht ik vaak een smal maar lang en goed gevuld pijlenpakket.
    De (om)doos zelf was oranje, en de pijlstokken zaten verborgen achter een grotendeels zwart met daarop iets bedrukt karton. Zowel boven als onderin de doos kon je pijlkoppen zien.

    Het assortiment bestond uit diverse pijlen, groot en klein. Een vuurpijl herinner ik mij in het bijzonder; de raketmotor en kop waren volledig opgetrokken uit (rood) plastic en dus een geheel.

    Iemand bekend met dit pakket? Zou mij verbazen als dat niet zo is.
    Ik denk dat dit pakket tot 1995/7 goed in de markt lag en dus goed werd verkocht.

    Ik heb helaas geen folders meer uit die jaren, maar in zo'n folder moet het pakket toch echt ergens staan.

    Bedankt voor de reacties alvast.

  2. #2
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.263
    Thanks
    3.630
    5.081 waarderingen in 1.555 posts
    Die plastic vuurpijlen ken ik nog wel in de kleur rood, groen en blauw, maar die zaten in zo'n puntzak met een kartonnetje er achter! Ik heb hier nog een linkje waar ik wat folders uit de jaren 90 heb staan! Misschien zit daar wat tussen?!

    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...ren-heen-topic!

    Kijk anders ff op FPM folder topic of http://www.vuurwerk-folders.nl/ Mss staat tie er bij!
    Eind goed, Knal goed!

  3. Deze gebruiker waardeert Black Dragon voor het bericht:


  4. #3
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts
    Gevonden. Het pakket is nog ouder dan ik dacht (1989) en na 1995 werd het inderdaad minder goed verkrijgbaar. Later niet meer tegen gekomen in ieder geval.

    In mijn verbeelding zag de verpakking er iets anders uit, maar dat zijn waarschijnlijk latere revisies van het pakket.

    Voor de geinteresseerden: Het betreft het Apollo 99 vuurpijlen pakket, zie onderstaande foto.



    Foto (credits) gevonden op Vuurwerkmuseum.nl.

  5. Deze 4 gebruikers waarderen Flashing_Diamond voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •