Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colour Plum Coco

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    WOW! Deze cake is me eigenlijk nooit opgevallen, wat een prachtig stuk vuurwerk en van hoge kwaliteit. Prijs is voor veel mensen natuurlijk de boosdoener maar voor diegene met een wat groter budget is dit wel een pareltje hoor.

    Comment


      #17
      Zeker geen goedkope cake, maar deze is zo mooi. Exact zoals op de film. Als je een bijzonder effect zoekt en het mag wat kosten, is deze een dikke aanrader. Vorig jaar zelf gehad, dit jaar een buurman deze cake aangeraden. Veel zeer in de smaak.

      Comment


        #18
        Wat een prachtig blok. Boeketten zijn niet bizar groot (gaat het ook niet om bij deze cake), maar het ghost-effect is echt schitterend uitgewerkt. Tempo ligt ook uitstekend. Genoeg tijd om het rood te zien verdwijnen voordat het volgende salvo arriveert. Topper!

        Comment


          #19
          Burst viel me wat tegen, maar het ghost effect is oh zo mooi uitgevoerd. Tempo prima en lanceergeluid heerlijk.
          31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

          Comment


            #20
            Lekker bakje deze inderdaad!
            Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

            Comment


              #21
              Het is een bloedmooie bak! Deze stond hoog op de wenslijst! Echter na wat strepen, hield de prijs het gewoon tegen! Hopelijk nog eens voor een stukje minder!
              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                #22


                Prachtig uitgewerkte waaier.


                Edit: Krijg via mijn telefoon niet rechtstreeks het filmpje gelinked hier. Help?
                Laatst aangepast door pyrofan#1; 3 September 2017, 00:05. Reden: Film toegevoegd

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht


                  Prachtig uitgewerkte waaier.


                  Edit: Krijg via mijn telefoon niet rechtstreeks het filmpje gelinked hier. Help?
                  Wat is dit toch een mooie cake. Heb deze helaas nog nooit gehad, maar ik denk dat deze het erg goed zal doen in de straat en dat de mensen hun ogen uit kijken. Ook al lijken de boeketten niet heel groot, deze moet er toch een keer komen.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    Prachtig, deze is helemaal langs mij heen gegaan. De prijs is wel een struikelblok, zoals voor velen. Maar idd een stuk kwaliteit!

                    Comment


                      #25
                      De burst is niet heel hard en de boeketten zijn in eerste instantie niet heel groot, totdat het red ghost effect eroverheen komt, dat is wel echt flink! Ik sta hier op 15 a 20 meter afstand en de effecten passen niet helemaal op film

                      De kleuren zijn ook bijzonder helder, echt een genot om naar te kijken.
                      Er zijn wel een x aantal winkels die hem voor ongeveer €30,- verkopen en dat vind ik een prima prijs. Mocht je willen weten waar? Stuur dan even een PB'tje.

                      Comment


                        #26
                        Damn.. heb ik toch spijt dat ik dezebegin van het jaar heb laten staan.. dan maar opniuew er naar zoeken deze moet er bij natuurlijk

                        Comment


                          #27
                          Wat een ongekende kwaliteit zeg! Prachtige combinatie van effecten, en het ghost effect is perfect uitgewerkt. Kost wat, maar dan heb je ook wat....
                          Work is the curse of the drinking class

                          Comment


                            #28
                            Prachtig Ghost-effect. Is in elk project welkom. Gelukkig kunnen kopen tijdens de freackactie van Gerrit. Koopje.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door cougar Bekijk bericht
                              Prachtig Ghost-effect. Is in elk project welkom. Gelukkig kunnen kopen tijdens de freackactie van Gerrit. Koopje.

                              Schitterend inderdaad, echt genieten geblazen. Ik wilde deze nog aan mijn bestelling toevoegen, heb echter te lang gewacht ivm te weinig centjes en toen ik de centjes weer had was hij helaas uitverkocht. Maar gelukkig kan ik hem rustig bekijken op jouw filmpje
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                #30
                                Echt heel vet hopelijk komt deze nog ergens voorbij voor een leuke prijs.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X