Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colour Plum Coco

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #32
      Prachtige waaier.
      Laatst aangepast door arviidd; 5 February 2018, 01:53. Reden: Reclame
      Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

      Comment


        #33
        Blijft een geweldige cake hoor. Die red ghost komt wel heel mooi naar voren. Prijs vind ik echter vel te hoog, maar als je deze met een leuke korting kunt krijgen heb je een geweldige waaier in huis.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
          Blijft een geweldige cake hoor. Die red ghost komt wel heel mooi naar voren. Prijs vind ik echter vel te hoog, maar als je deze met een leuke korting kunt krijgen heb je een geweldige waaier in huis.
          De adviesprijs is inderdaad wat hoog, maar heb hem met een leuke korting op de kop kunnen tikken. Hij stond wel erg lang al op de wishlist, het moest er eens van komen.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #35
            Deze gaat op herhaling ook al ging hij afgelopen jaar in mijn beleving niet helemaal goed. Heb maar 1 rijtje echt gezien terwijl alle buizen wel leeg waren. Ging wel meer tegelijk af dus misschien wel gemist daardoor. Sowieso mooie bak met dat ghost effect in fan shape
            Laatst aangepast door AtaiLo; 21 June 2018, 23:59.

            Comment


              #36
              Deze voor het 2 jaar verwerkt in een kleine show. Echt een prachtige cake. Ghost effect is heel helder en het effect is groot en breed. Deze vult de hele lucht. Kom ik hem volgend jaar weer tegen dan komt die er zeker weer bij.

              Comment


                #37
                Deze komt er dit jaar ook. Ga het 2 tegelijk schieten..
                Brrrap, lekker knallen

                Comment


                  #38


                  Ouwe gouwe
                  https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                  Comment

                  Working...
                  X