Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colour Plum Coco

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Colour Plum Coco

    Artikelnummer: 5036
    Artikelnaam: Colour Plum Coco
    Bruto Gewicht: Info volgt
    Netto Kruitgewicht: 500 gram
    Aantal Schoten: 36
    Effectomschrijving: De Colour Plum Coco van Cafferata Vuurwerk uit de Showtime Collectie is een 36 schots cake met rode coconut, rode plum, zilver tot rode plum en zilveren coco pistol.
    Tijdsduur: Info volgt
    Stijghoogte: Info volgt
    Richtprijs: 64,95

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	colour-plum-coco.png
Vertoningen:1
Grootte:488,3 KB
ID:	1612666

    Laatst aangepast door omepje; 29 May 2016, 10:42.

    #2
    Ben deze nieuwkomer in de Showtime-lijn hier nog niet tegengekomen. Heb her en der wat gelezen over liefhebbers van het ghost-effect.. dan kan je met deze waaier je lol op! En prachtig gecombineerd met het coconut(?) effect. Tijdsduur is goed voor een Showtime-bak. De prijs ligt hoog, maar dat zijn we inmiddels gewend van deze lijn.

    EDIT: kan een mod'je er nog *NIEUW 2015* achter zetten? #vergeten
    Laatst aangepast door Rico; 6 November 2015, 01:22.

    Comment


      #3
      Prima bak inderdaad.

      Voor het plaatsen van nieuwe berichten heb je hier nog info:
      http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...LEES-DIT-EERST

      Kan je ook de kleur gelijk aanpassen.
      Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

      Comment


        #4
        Voor mij te duur, maar vind dit wel een heel gaaf en mooi uitgewerkt effect!
        31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

        Comment


          #5
          Heel blij dat ik deze uiteindelijk nog heb weten te scoren voor 42,25. Als opener gebruikt om 12 uur, en dat was dé beste losse cake die ik had. Dit is echt een dikke aanrader, het rode ghost effect was lucht vullend.

          Comment


            #6
            Ik snap zoiezo niet waarom er nooit zo gejubeld word over cafferata, het is altijd maar wolff of vuurwerkvisie... Terwijl dit echt schitterend is. Mega effecten met een wow effect, deze cake ook weer.. Lijkt simpel en duur in je handen.. Op het filmpje denk je mwah... Maar stuk voor stuk zijn ze geweldig, zeker in de straat. Hier in een Delft op een klein kruispuntje alleen maar cafferata cakes gezien, en stond echt met me bek open. Ga deze zoiezo volgend jaar halen

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Codor Bekijk bericht
              Ik snap zoiezo niet waarom er nooit zo gejubeld word over cafferata, het is altijd maar wolff of vuurwerkvisie... Terwijl dit echt schitterend is. Mega effecten met een wow effect, deze cake ook weer.. Lijkt simpel en duur in je handen.. Op het filmpje denk je mwah... Maar stuk voor stuk zijn ze geweldig, zeker in de straat. Hier in een Delft op een klein kruispuntje alleen maar cafferata cakes gezien, en stond echt met me bek open. Ga deze zoiezo volgend jaar halen
              Mee eens. Ik had dit jaar 2 artikelen van Cafferata (Feuer Platte en CPC) en beide presteerden erg goed. Wellicht dit jaar ook een Incredible Fan en meerdere showtime producten.

              Comment


                #8
                Misschien omdat ze rete duur zijn?

                Comment


                  #9
                  Hele Showtime is te duur voor de gemiddelde consument, en ook voor menig verkoper... Zeker topkwaliteit, maar dan moet je wel ff op modaal (€2500) ipv gemiddeld (€1900) inkomen zitten..

                  Comment


                    #10
                    Deze cake bijvoorbeeld is prachtig, maar je krijgt maar 1 effect. Zelf zou ik ze met korting allicht nog halen maar vind het nog steeds prijzig dan. Laat staat als je er 65 euro voor neer moet tellen.

                    Comment


                      #11
                      briljant uitgevoerde cake. maar om 65 euro neer te leggen voor 1 cake vind ik gewoon veel te duur.

                      Comment


                        #12
                        Met een mooie aanbieding voor een karton toch maar besteld voor komend jaar. Laatst live gezien bij een cafferata show en hij is echt zo vet!

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                          Met een mooie aanbieding voor een karton toch maar besteld voor komend jaar. Laatst live gezien bij een cafferata show en hij is echt zo vet!

                          Ga je zeker geen spijt van krijgen, heb hem ook live gezien, zit nog te twijfelen om 2 karton te nemen. 120 euro per karton (4/1) is echt een goede prijs.

                          Comment


                            #14
                            Haha groot gelijk heb je, het is een echte topper

                            Comment


                              #15
                              Pfoe, erg mooie cake hoor.
                              Als je deze aanschaft haal je wel een stuk kwaliteit in huis.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X