Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-treme salvo box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door fireworkaddict Bekijk bericht
    Ik geloof er ook weinig van....
    Overigens wordt er wel erg sterk gelet of iets wel of geen kooi heeft. Ik snap de gedachtegang, maar deze blijkt in praktijk niet altijd correct te zijn.
    Geen kooi staat niet direct gelijk aan weinig burst.
    Het heeft misschien te maken met het feit dat ik een aantal boxen heb meegemaakt zonder kooi die beduidend mindere burst hadden. Plopjes is overdreven, maar toch wel duidelijk een verschil hoor.

    Daarnaast vraag ik me af waarom deze toch best wel dure box (duurder dan de Hardstyle en CT) nog nergens is geschoten.

    Comment


      #32
      Dat laatste is waarschijnlijk te wijten aan de zeer late, hopelijk niet TE late, levering.
      Meerdere importeurs waar nu net containers aan komen, of zelfs Nederland nog niet bereikt hebben. Erg late leveringen, waardoor het onmogelijk is om op een demo te tonen.
      Blijkbaar waren er zelfs geen samples beschikbaar.

      Comment


        #33
        Heeft niemand deze gekocht? Ben ik de enige???

        Comment


          #34
          In dat geval moet je 'm écht gaan filmen MisterC ;)

          Comment


            #35
            Staat hier ook klaar. Zometeen even doorlonten met snellont.
            Zonde als zo'n dikke salvo bak telkens enkele seconden vertraging heeft tussen de cakes.

            Comment


              #36
              Ik ga m als finalebak gebruiken. Cake A en B tegelijk en aansluitend C,D,E,F in één keer de lucht in

              Comment


                #37
                hier ook ready to go! alle cakes onderaan verbonden op de abc volgorde.

                Comment


                  #38
                  Dit was samen met de 6-elements en Immortal Gold de topper van de avond.
                  Ik vond hem persoonlijk sterker dan de Cruel Traction.

                  En dat er geen kooi om zat was weinig van te merken. Misschien iets minder luide burst, maar door het schieten in salvo's viel dit niet erg op.
                  Volgens het publiek was dit de beste... De meeste oeehh an awwhhh's kwamen hierbij.
                  Zeker voor herhaling vatbaar!

                  Comment


                    #39
                    Geen kooi ?
                    Bij mij waren ze allemaal met kooi, wellicht zijn ze 1 vergeten
                    Oorspronkelijk geplaatst door fireworkaddict Bekijk bericht
                    Dit was samen met de 6-elements en Immortal Gold de topper van de avond.
                    Ik vond hem persoonlijk sterker dan de Cruel Traction.

                    En dat er geen kooi om zat was weinig van te merken. Misschien iets minder luide burst, maar door het schieten in salvo's viel dit niet erg op.
                    Volgens het publiek was dit de beste... De meeste oeehh an awwhhh's kwamen hierbij.
                    Zeker voor herhaling vatbaar!
                    www.rowyvuurwerk.nl

                    Comment


                      #40
                      ik heb er 2 tegelijk gebruikt in de show, moet echter de beelden nog monteren. Maar echt mooie box

                      Comment


                        #41

                        Comment


                          #42
                          Laatste stukje salvo box, hij beviel uitstekend!!

                          Comment


                            #43
                            Film komt nog, maar wat een dikke bak was dit zeg! Zwaar van genoten, misschien wel mijn favoriet van de avond! Dikke rammer, heerlijk die salvo's met lompe en grote boeketten en volop variatie qua effect! Absolute aanrader, vraag me echter af of ie veel is gekocht door forumleden, hij is vooraf ook niet echt veel besproken.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                            Geen kooi ?
                            Bij mij waren ze allemaal met kooi, wellicht zijn ze 1 vergeten
                            Hier ook geen kooi hoor, was mij vooraf ook al bekend.
                            Of jij hebt een bijzondere lichting gehad, of je haalt hem door de war met een andere box?

                            Comment


                              #44
                              Klopt, IDD, ik heb me vergist met een andere box, net ff nog een keer gekeken
                              Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                              Film komt nog, maar wat een dikke bak was dit zeg! Zwaar van genoten, misschien wel mijn favoriet van de avond! Dikke rammer, heerlijk die salvo's met lompe en grote boeketten en volop variatie qua effect! Absolute aanrader, vraag me echter af of ie veel is gekocht door forumleden, hij is vooraf ook niet echt veel besproken.



                              Hier ook geen kooi hoor, was mij vooraf ook al bekend.
                              Of jij hebt een bijzondere lichting gehad, of je haalt hem door de war met een andere box?
                              www.rowyvuurwerk.nl

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                                Film komt nog, maar wat een dikke bak was dit zeg! Zwaar van genoten, misschien wel mijn favoriet van de avond! Dikke rammer, heerlijk die salvo's met lompe en grote boeketten en volop variatie qua effect! Absolute aanrader, vraag me echter af of ie veel is gekocht door forumleden, hij is vooraf ook niet echt veel besproken.

                                Ik had m gekocht als finalebak. Cake A en B tegelijk en daarna C-F tegelijk. Mooie grote boeketten, maar de burst viel me wat tegen. Dat kwam ook omdat de Cruel Traction en de Hardstyle daarvoor beide vonkoverslag hadden waardoor deze niet echt opviel meer als laatste.

                                Comment

                                Working...
                                X