Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-treme salvo box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door MisterC Bekijk bericht
    Ik had m gekocht als finalebak. Cake A en B tegelijk en daarna C-F tegelijk. Mooie grote boeketten, maar de burst viel me wat tegen. Dat kwam ook omdat de Cruel Traction en de Hardstyle daarvoor beide vonkoverslag hadden waardoor deze niet echt opviel meer als laatste.
    Burst is ook niet enorm nee, maar dat is logisch als ie niet in een kooi hoeft natuurlijk.

    Ik ben er nu zeker van, dit was mijn favoriet van de avond. Niet verwacht, maar heb de films vergeleken en bij deze wist ik nog goed dat ik bijna 2 minuten heb genoten van lompe salvo's, topper!

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #47
      Harde burst of geen harde burst, op het filmpje ziet deze er zeker goed uit!
      Eind goed, Knal goed!

      Comment


        #48
        Filmpje ziet er idd goed uit heerlijke bak zo te zien..
        Misschien het komende jaar ook eens nemen vind toch een mooie ding ook al heeft die geen harde burs hij is wel top

        Comment


          #49
          Dit was vorig jaar ook mijn favoriete box! wat een bak!
          Dit jaar komt hij zeker weer in de straat te staan
          https://www.youtube.com/@mikosjepyro

          Comment


            #50
            Hmm het is dat ie in salvo's schiet maar sommige boeketten zijn echt om te huilen

            Comment


              #51
              Niet alleen dat, je moet erg van blauw houden. Deze krijgt nog mijn twijfels, iemand nog gefilmt?
              BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

              Comment


                #52
                Vorig jaar ook de X-treme salvo box gefilmd.

                Ik vond het 1 van de betere boxen die ik had, een mooi tempo en de lucht continu gevuld met prachtige effecten. De burst had, zoals hierboven al een paar keer genoemd, wel iets harder gemogen.

                Comment


                  #53
                  Ook dit jaar weer besteld. Enorm mooi stuk vuurwerk met heerlijke Salvo's. Mooie kleuren goud en blauw komen aanbod. Vorig jaar erg van genoten, voor mij een topper.

                  Comment


                    #54
                    prachtig! Heerlijk in combinatie met boxen die net andere effecten geven.

                    Comment


                      #55
                      beetje raar dat de crackling ergens net voor het einde komt. hierdoor geen lekkere afsluiting van deze box
                      -Step outside the box to see the real picture-

                      Comment


                        #56
                        Je bent natuurlijk vrij om deze in een andere volgorde te schieten.
                        Doordat alle cakes dezelfde vorm hebben, is het geheel dan ook weer makkelijker in de omdoos te vervoeren.

                        Vorig jaar erg genoten van de Salvo Box.
                        Ondanks dat mensen bang waren dat hij een slechte burst had, omdat hij niet een in kooi zit.

                        Comment


                          #57
                          Ik heb deze ook gekocht. Iedereen lont deze 6 cakes door? of is los schieten ook de moeite waard?

                          Comment


                            #58
                            Ook maar eens geschoten dit jaar! Met korting goed te doen!

                            Eind goed, Knal goed!

                            Comment


                              #59
                              Ik 2015 op 31e melde ik dat deze klaar stond om te schieten. Om één of andere redden toen niet gedaan. Nu wel en hier is de weer super NOT scherpe met super NOT geluid filmpje van mij. Maar mooi is deze zeker. Prachtig helder blauw en vol goud.
                              Ik zou de naam willen omdopen in -IMPRESSIVE BLUE BOX -

                              Comment


                                #60
                                www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                                Comment

                                Working...
                                X