Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Prijsvraag] De Kanonslag, Capelle a/d IJssel 2015! [WINNAARS BEKEND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Is het al bekend? Want er staat winnaars bekend maar ik kan niks vinden!!!

    Comment


      Gefeliciteerd en Veel plezier met de prijzen!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door 540480 Bekijk bericht
        Is het al bekend? Want er staat winnaars bekend maar ik kan niks vinden!!!
        Ja het is al bekend in post #60 staat de uitslag.

        Comment


          Superleuk, heel erg bedankt Vuurwerkcrew & de Kanonslag!

          Alle winnaars van harte gefeliciteerd.

          Comment


            Super bedankt voor deze Actie. Altijd top dat winkeliers dit soort acties houden. Het hoeft namelijk helemaal niet.
            Thnx hiervoor.
            Greetzz
            Eer was was was, was was is!

            Comment


              Vandaag prijs opgehaald, de bestseller #1 van Lesli, bedankt voor de prijsvraag.
              Mooie winkel trouwens, lekker groot en zag er goed georganiseerd uit, ook nog een marijn Amazon meegenomen.
              Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

              Comment


                Hier ook mijn prijs opgehaald, lekkere oliebollen :P




                Bedankt
                Website: https://www.rfgfireworks.nl

                Comment


                  Vandaag ook mijn prijs opgehaald bij de kanonslag. Ik werd er ook super snel geholpen en snel, uiteraard nog een extra potje gekocht de crown 500, want gratis winnen is voor mij minimaal een even duur product mee te nemen

                  Nogmaals dank!!!
                  Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

                  Comment


                    Ook vandaag de cake opgehaald,mooie grote winkel,vriendelijk personeel en vlot afgehandeld.
                    Nogmaals dank.

                    Comment


                      Foto's van andere winnaars worden natuurlijk zeer gewaardeerd! Wij zijn benieuwd!

                      Comment


                        Op de late avond nog een fotootje van een gelukkige eerste prijs winnaar. Vanmorgen snel en heel hartelijk geholpen, zeker een winkel om volgend jaar terug te komen, ook als ik geen prijs win, hierbij de collectie.
                        conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

                        Comment


                          Gisteren mijn prijs opgehaald! Mooiste winkel waar ik ooit ben geweest om vuurwerk te halen. Proficiat!

                          Comment


                            De 30ste mijn prijs opgehaald, was perfect geregeld. Inderdaad erg mooie winkel, erg gezellig en goed opgebouwd om de drukte te verdelen, binnen en buiten genoeg lekker eten. Enige wat ik mis is gratis vuurwerk of leuke freakactie om het interessant te maken hier een grotere bestelling te doen, nu is het onduidelijk of er iets van korting mogelijk is en laten freaks deze winkel links liggen.

                            Comment


                              Dit is zuur. Krijg zojuist een boete binnen, geflitst in capelle a/d IJssel. 6km te hard, 46€ boete, duur potje zo



                              Damn ik baal.
                              Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                              Comment


                                Haha dan wordt 't inderdaad nog altijd een dure prijs.

                                Comment

                                Working...
                                X