Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rambak!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    filmpje op youtube ziet er niet verkeerd uit voor 80 euro. deze heb ik besteld samen met twee fonteinen.
    [B]Remember, remember, the 31th of december. [/B]

    Comment


      #17
      Vond dit een hele leuke box! Lekker tempo redelijk grote boeketten en een lekkere burst! Volgend jaar graag weer in de collectie!
      http://youtube.com/user/ broodje pyro

      Comment


        #18
        Dit jaar weer in de actie bij Welkoop, denk dat ik deze wel weer mee pak.

        Comment


          #19
          Ik wilde deze box al een aantal jaren bestellen na 'm gezien te hebben bij de buurjongen. Steeds niet aan toe gekomen of vergeten. Heeft toendertijd veel indruk gemaakt. Dit jaar zit 'ie er dan toch echt bij! Veel te weinig lof voor deze vrij eenvoudige, maar uitstekende box van lesli!
          Salute du salute. Lekker kruid snuiven!

          Comment


            #20
            helemaal mee eens top bak zeker voor de prijs waar die voorstaat. tevens wel laatste jaar dat die aangeboden gaat worden helaas

            Comment


              #21
              Zit nog te twijfelen tussen deze en de Greater lion display box uit de Yakuza lijn van Lesli. Beide 144 shots en 25mm. Welke zullen jullie dan nemen? Heb de Rambak vorig jaar gehad en deze beviel erg goed.

              Comment


                #22
                verkeerde topic waar ik reageer

                Comment


                  #23
                  Deze rambak is nu te koop voor 57,73 bij vuurwerktotaal
                  zelf zit ik er aan te denken om te koopen 57 euro is geen geld voor dit blokje met 144 shots

                  Comment


                    #24
                    Kun je dan niet beter de big salvo of de red sky connect kopen. Die zijn beide 2000g deze iets minder.... al zegt dat niet altijd alles
                    Waarom staan als je ook zitten kan?

                    Comment


                      #25
                      Nu voor 75 euro bij vuurwerkplanet
                      Waarom staan als je ook zitten kan?

                      Comment

                      Working...
                      X