Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Knock out 16

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Knock out 16

    Artikelnummer: ...
    Artikelnaam: Knock out 16
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 59,2 gr.
    Aantal schoten: 16 schoten
    Effectomschrijving: 16-schots titanium burst knalcake.
    Tijdsduur: 20 sec.
    Stijghoogte: 20 m.
    Richtprijs: € ...
    O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding





    #2
    Ziet r strak uit ook mooi dat t weer een stevige pot is.
    -FireworksHolland-

    Comment


      #3
      NU hopen op een schappelijke prijs! Deze houd ik in de gaten

      Comment


        #4
        Kwam een filmpje hier van tegen.

        Laatst aangepast door Mattenfreak; 29 October 2015, 12:44.
        -FireworksHolland-

        Comment


          #5
          Leuk knalpotje! Mocht deze voor een schappelijke prijs over de toonbank gaan dan koop ik er zeker een. Hopen dat ze wellicht een actie hebben net als toen met de andere Knockout pot.

          Comment


            #6
            Het is maar 60 gram kruit. (:16 = 3,75 gr. p.schot)
            Denk dat de prijs erg mee zal vallen. Zou hem zelf er ook wel bij willen
            Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

            Comment


              #7
              Extreem jammer dat er dit jaar geen 20% korting is bij de Welkoop, het kostte ze zeker te veel geld.
              Nog erger is dat deze Knock Out Salute blok met 16 schoten 12,95 kost terwijl de vertrouwde 36 shots versie goedkoper of net iets duurder is. De kleinere versie hoort toch goedkoper te zijn of is deze anders ofzo.

              Comment


                #8
                Ja ik dacht echt precies t zelfde hoe kan een 16 shots duurder zijn dan een 36 shots?? Zelfde matteriaal en zelfde merk.
                -FireworksHolland-

                Comment


                  #9
                  het enigste verschil is dat de 16 shots versie een 3 shots finale heeft.
                  Dus die 16 shots versie is het niet waard om te kopen.
                  Ik koop gewoon de goeie oude 36 shots versie maar die kost nu 14,95 bij mijn dealer
                  en dat is 2 euro duurder als vorig jaar. ik heb gelukkig nog een aantal over van vorig jaar.
                  waarschijnlijk kan ik de 36 shots versie ook in Duitsland halen zag hem daar vorig jaar in een winkel liggen voor 6,99, dat maakt weer duidelijk hoe hoog de prijzen in Nederland wel niet werkelijk zijn.
                  Trouwens Vuurwerk lijkt dit jaar een Stuk duurder geworden en dat komt waarschijnlijk door de gestegen Dollar prijs.

                  Comment


                    #10
                    Zal dit jaar wel niet zo'n groot succes meer worden, nu de knock out serie worden uitgebreid met betere producten (als je de filmpjes mag geloven op goedvuurwerk.nl)

                    Comment

                    Working...
                    X